nee zo'n gast met een v'tje op zijn borstquote:Op donderdag 18 september 2008 01:40 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
V-mannetje ?
Als je met V viking bedoelt dan wel
mooi want die gasten zijn echt domme mongolen die v-tjesquote:Op donderdag 18 september 2008 01:42 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik heb geen V op de borst.
Maar ik draag wel een verstevigt vest, met op de schouders het embleem van het bedrijf.
Al zeggen collega's dat ik best de SS runen op een armband kan dragen
Maar dat vind ik overdreven en ik heb een hekel aan Nazi's
Nah was het maar zon feest, gebeurt vast meer dan hierquote:Op donderdag 18 september 2008 01:43 schreef gers het volgende:
[..]
mooi want die gasten zijn echt domme mongolen die v-tjes![]()
maarre je werkt toch niet op Utrecht CS he
ow gelukkig maar dadelijk hadden we het constant over dezelfde noorsequote:Op donderdag 18 september 2008 01:44 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Nah was het maar zon feest, gebeurt vast meer dan hier![]()
Ik zit in het Oosten van het land
quote:Op donderdag 18 september 2008 01:45 schreef gers het volgende:
[..]
ow gelukkig maar dadelijk hadden we het constant over dezelfde noorse
nou dan zou ik je moeten feliciteren eigenlijkquote:Op donderdag 18 september 2008 01:46 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat zou niet zo best zijn geweest.
Hoezo dat ?quote:Op donderdag 18 september 2008 01:47 schreef gers het volgende:
[..]
nou dan zou ik je moeten feliciteren eigenlijk
was een chickquote:
Heh, wel ik ben nu 22 , ( bijna 23quote:
OUWE LULquote:Op donderdag 18 september 2008 01:50 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Heh, wel ik ben nu 22 , ( bijna 23)
En ik heb al een relatie met der vanaf mijn 16.
Dus ik ben blij met mijn vriendin.
En ze is ook een van de weinige die mij gewoon vol in mijn gezicht slaat als ik doordraaf enzo.
Perfecte dame voor mij
Hey hey .. oud is een groot woord.quote:Op donderdag 18 september 2008 01:53 schreef gers het volgende:
[..]
OUWE LUL![]()
maarre ik ga slapenschool enzo
ik hoop voor je dat je je pepperspray weer even kan testen vanavond
Lol !quote:
Neen niet legaal, maar dat wou ik morgen erhm straks even gaan doenquote:Op donderdag 18 september 2008 02:25 schreef Maisnon het volgende:
Heb je de legale versie? anders moet je even Wriggly toevoegen, account van mij en mn broertje. Ik heb wel zo'n 85% van alle beesten gemaakt
En in dat geval, wat is jouw naam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |