pOszt PiCcKasS DAnNn... oOf dUrF jIyY niEtT??quote:Op donderdag 18 september 2008 01:11 schreef CyCly het volgende:
[..]
Als jij dan helemaal geen topics meer opent? Want topics over arabische rock... tja, veel aandacht heeft dat ook niet getrokken he.
Dus je bent gay? NIET DAT DAAR IETS MIS MEE IS HOORquote:Op donderdag 18 september 2008 01:14 schreef Lemmiwinks het volgende:
[..]
Ik hoef tenmiste niet uit wanhoop een postgeschiedenis door te bladeren in de hoop iets van een weerwoord te kunnen formuleren.
Tevens wil ik kwijt dat muziek met Arabische invloeden zeer goed te pruimen is maar helaas nogal een ondergeschoven kindje is. Niets mis met de wereld om je heen te ontdekken.
Rustig mensen ik ben er nog....quote:Op donderdag 18 september 2008 01:20 schreef Vodkadruppel het volgende:
HET IS STIL AAN DE OVERKANT!!!!11
Als TS representatief voor de gehele damesbevolking is dan is het serieus een optiequote:Op donderdag 18 september 2008 01:21 schreef Klautje het volgende:
[..]
Dus je bent gay? NIET DAT DAAR IETS MIS MEE IS HOOR
jouw steenkolen Engels:quote:Op donderdag 18 september 2008 01:24 schreef CyCly het volgende:
[..]
Rustig mensen ik ben er nog....
Brake is een rem, voor de degenen die geen engels onder ons kunnen, het is een citaat. Ken je de voorgeschiedenis, dan zou je het snappen.![]()
Daar zal ik de volgende x wel een topic over beginnen![]()
Kom op, hebben jullie nog wat te melden.. anders ga ik pitten.
quote:Op donderdag 18 september 2008 01:24 schreef CyCly het volgende:
[..]
Rustig mensen ik ben er nog....
Brake is een rem, voor de degenen die geen engels onder ons kunnen, het is een citaat. Ken je de voorgeschiedenis, dan zou je het snappen.![]()
Daar zal ik de volgende x wel een topic over beginnen![]()
Kom op, hebben jullie nog wat te melden.. anders ga ik pitten.
Als ze zo slim is als ze denkt (quote:Op donderdag 18 september 2008 01:24 schreef Lemmiwinks het volgende:
[..]
Als TS representatief voor de gehele damesbevolking is dan is het serieus een optie
Een bimbo op z´n tijd als tussendoortje kan nooit kwaadquote:Op donderdag 18 september 2008 01:27 schreef Klautje het volgende:
[..]
Als ze zo slim is als ze denkt (![]()
) en zo mooi is als ze bitch is (hosselen die hap) dan blijf ik nog wel aan de goede kant staan hoor
Het is een citaat van een vriendin van mij die inmiddels is overleden, vandaar.quote:Op donderdag 18 september 2008 01:25 schreef Klautje het volgende:
[..]
jouw steenkolen Engels:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=%22Our+ties+will+brake%2C+for+your+and+my+own+sake%22&btnG=Zoeken&meta=
mijn normaal Engels:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=Our+ties+will+break%2C+for+your+and+my+own+sake&btnG=Zoeken&meta=
Aaah, BANDen!quote:Op donderdag 18 september 2008 01:31 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Our ties will brake, for your and my own sake
Onze banden zullen remmen, voor jou en mijn eigen bestwil
IK SNAP UM NIET![]()
![]()
Drunk driving dusquote:Op donderdag 18 september 2008 01:32 schreef CyCly het volgende:
[..]
Het is een citaat van een vriendin van mij die inmiddels is overleden, vandaar.
En wat betreft dit topic, respect voor de mensen die series gereageerd hebben.![]()
En wat voor de rest betreft... ik heb me kostelijk vermaakt!
Het was me een waar genoegen.quote:Op donderdag 18 september 2008 01:32 schreef CyCly het volgende:
[..]
En wat betreft dit topic, respect voor de mensen die series gereageerd hebben.![]()
Nou, die vriendin kon dus ook niet spellen.quote:Op donderdag 18 september 2008 01:32 schreef CyCly het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |