Ben gewoon zelfverzekerd. En daar schort het niet aan.... de vraag was wtf mannen in bimbo's zien en waarom vrouwen zich zo profileren...quote:Op woensdag 17 september 2008 23:59 schreef Biogarde het volgende:
Je hebt nogal een eigendunk. Denk dat het daar aan schort.
wat een eng hoofd...quote:Op donderdag 18 september 2008 00:00 schreef Allure_ het volgende:
Is de schuld van het manvolk. Die zijn geobsedeerd door het vrouwelijke uiterlijk en eisen niks anders dan pure perfecte. Zo een beetje als Adriana Lima die meeloopt bij de nieuwste Victoria's Secret fashon show.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 september 2008 00:00 schreef Allure_ het volgende:
Is de schuld van het manvolk. Die zijn geobsedeerd door het vrouwelijke uiterlijk en eisen niks anders dan pure perfecte. Zo een beetje als Adriana Lima die meeloopt bij de nieuwste Victoria's Secret fashon show.
[ afbeelding ]
Kansloosquote:Op donderdag 18 september 2008 00:06 schreef Dibble het volgende:
[..]
ik zou haar alles geven, 1 nacht is genoeg
leuk voor jou, nu ga je maar mooi rukken. Oja en vergeet uiteraard niet de badkamer deur op slot te doen, anders betrappen je ouders je nogquote:Op donderdag 18 september 2008 00:11 schreef Dibble het volgende:
[ afbeelding ]
hier is ze heel erg schattig trouwens
quote:Op donderdag 18 september 2008 00:14 schreef Sjibble het volgende:
TS kan geen man krijgen omdat haar hoofd is gevuld ipv dr BH
quote:Op donderdag 18 september 2008 00:00 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Niet zomaar conclusies trekken die je nergens op baseert. Ik heb een prima relatie (lekkere vent), en geweldige seks... Je hoort mij toch niet over mijn privé situatie klagen... echt waar, leer eens lezenquote:Op donderdag 18 september 2008 00:14 schreef Sjibble het volgende:
TS kan geen man krijgen omdat haar hoofd is gevuld en haar BH niet.
quote:Op donderdag 18 september 2008 00:18 schreef CyCly het volgende:
[..]
Niet zomaar conclusies trekken die je nergens op baseert. Ik heb een prima relatie (lekkere vent), en geweldige seks... Je hoort mij toch niet over mijn privé situatie klagen... echt waar, leer eens lezen
jij bent echt kankerinhoudelijk man! Volgens mij ben je niet zeker van je zaak en probeer je gewoon voor wat zaken een bevestiging te krijgen. Anders blijf je maar piekeren, mutsquote:Op donderdag 18 september 2008 00:18 schreef CyCly het volgende:
[..]
Niet zomaar conclusies trekken die je nergens op baseert. Ik heb een prima relatie (lekkere vent), en geweldige seks... Je hoort mij toch niet over mijn privé situatie klagen... echt waar, leer eens lezen
LEES nou eens goed. Mijn relatie zou niet prima zijn als hij onder 'die' categorie zou vallen.quote:Op donderdag 18 september 2008 00:19 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Prive situaties hou je ook voor jezelf.
De vraag is nog of jouw lekkere vent niet in de categorie valt waar jij over klaagt.
Je bent eigenlijk gewoon jaloers
Heeft ie ook inhoud?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |