abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61722171
quote:
Op donderdag 18 september 2008 01:27 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Mooi! Ik vind het ook dolletjes!
Waarom vraag je het dan?
pi_61722290
quote:
Op donderdag 18 september 2008 00:41 schreef Rekkie het volgende:

[..]

http://tweakers.net/price(...)syncmaster-245b.html

http://tweakers.net/price(...)ncmaster-2253bw.html

Ongeveer 90 euro!

Full HD monitor is voor mij totaal niet interessant, ook niet gezien de 'future'
Ik ga toch geen HD content op mijn PC bekijken

Maar voor de TS zou het een overweging kunnen zijn.......
Een 24 inch TN scherm is echt niet aan te raden. Zelfs als je hoofd beweegt zie je dan al kleur en contrastverschillen optreden door de slechte kijkhoek. Bij een 24 inch zou ik altijd voor een scherm met een S-PVA of MVA paneel gaan.
  donderdag 18 september 2008 @ 01:42:54 #28
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_61722308
quote:
Op donderdag 18 september 2008 01:28 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Waarom vraag je het dan?
Omdat ik het graag wil weten.
pi_61722345
quote:
Op donderdag 18 september 2008 01:04 schreef leolinedance het volgende:
Is een 24 inch monitor eigenlijk nog wel fijn om op te werken?
Jazeker. Je kunt twee browservensters naast elkaar openen omdat websites meestal een breedte resolutie van 768 pixels hebben. Verder kun je in Word en wellicht een DTP programma twee bladzijde naast elkaar hebben. Ik gebruik daarnaast ook vaak Excel en Autocad en dan is die extra ruimte helemaal fijn. Na 3 dagen achter een 24 inch te hebben gezeten wil je echt niet meer terug, de extra ruimte is heel erg nuttig.
  donderdag 18 september 2008 @ 02:04:29 #30
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_61722482
Ik heb ook een 24" scherm op m'n bureau staan en ik vind het superrelaxed. Ik zou alleen willen dat ze wat meer prullenbakken zouden plaatsen op de desktop. Als ik nu een bestandje die ik wil weggooien links op m'n scherm heb staan en de prullenbak is rechts, dan laat ik het vaak maar staan omdat het zo'n eind slepen is.

Om de 500 pixels een prullenbak is geen overbodige luxe wat mij betreft
  donderdag 18 september 2008 @ 02:20:59 #31
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_61722567
quote:
Op donderdag 18 september 2008 02:04 schreef Tijn het volgende:
Ik heb ook een 24" scherm op m'n bureau staan en ik vind het superrelaxed. Ik zou alleen willen dat ze wat meer prullenbakken zouden plaatsen op de desktop. Als ik nu een bestandje die ik wil weggooien links op m'n scherm heb staan en de prullenbak is rechts, dan laat ik het vaak maar staan omdat het zo'n eind slepen is.

Kun je niet met de rechter muisknop -> prullenbak?
pi_61722570
quote:
Op donderdag 18 september 2008 02:04 schreef Tijn het volgende:

Wat een non-argument zeg. Je kunt toch de rechter muisknop gebruiken, dan hoef je helemaal niet met het item te gaan slepen? Overigens schijnt er wel een manier te zijn om meerdere recycle bins op je desktop te krijgen, dus als je zelf niet zo lui was dan had je je eigen 'probleem' al lang opgelost.
pi_61722578
Of je veranderd de muissnelhied
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
  donderdag 18 september 2008 @ 02:36:47 #34
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_61722640
quote:
Op donderdag 18 september 2008 02:21 schreef Riparius het volgende:

[..]

Wat een non-argument zeg. Je kunt toch de rechter muisknop gebruiken, dan hoef je helemaal niet met het item te gaan slepen? Overigens schijnt er wel een manier te zijn om meerdere recycle bins op je desktop te krijgen, dus als je zelf niet zo lui was dan had je je eigen 'probleem' al lang opgelost.
Of je herkent een grapje
pi_61722664
quote:
Op donderdag 18 september 2008 02:36 schreef Tijn het volgende:

[..]

Of je herkent een grapje
Ik denk niet dat het een grapje was, dat zeg je nú omdat je je eigen stommiteit inziet.

Overigens: ik heb het even uitgeprobeerd en je kunt (via de rechter muisknop) gewoon een ongelimiteerd aantal shortcuts aanmaken van je recycle bin en die op de gewenste plaatsen op de desktop neerzetten. Alle shortcuts werken net zo als de 'echte' recycle bin als je er items naar toe sleept.
pi_61722674
quote:
Op donderdag 18 september 2008 02:42 schreef Riparius het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het een grapje was, dat zeg je nú omdat je je eigen stommiteit inziet.

Overigens: ik heb het even uitgeprobeerd en je kunt (via de rechter muisknop) gewoon een ongelimiteerd aantal shortcuts aanmaken van je recycle bin en die op de gewenste plaatsen op de desktop neerzetten. Alle shortcuts werken net zo als de 'echte' recycle bin als je er items naar toe sleept.
Dude!
Powered by JanetjeŽ
  donderdag 18 september 2008 @ 02:54:19 #37
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_61722686
quote:

[..]

Je hebt me door, de rechterhelft van m'n desktop is een grote zooi, terwijl het in de buurt van de prullenbak wel opgeruimd is

Was ik maar zo slim als jij en had ik maar overal shortcuts naar m'n prullenbak gemaakt
pi_61723160
de beste is de w2207 van HP
of de nieuwe versie, ik geloof 2228w HP w2207h

Wij hebben hem zelf in de winkel staan waar ik werk, en het is echt het beste scherm van allemaal. (met hdmi enzo)

http://www.kieskeurig.nl/(...)C12573670048B9E4.htm

[ Bericht 36% gewijzigd door appelsjap op 18-09-2008 07:42:25 ]
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_61723411
quote:

[..]

Jij bent zeker mister droogkloot thuis, of niet?
pi_61729469
quote:
Op donderdag 18 september 2008 07:36 schreef appelsjap het volgende:

Wij hebben hem zelf in de winkel staan waar ik werk, en het is echt het beste scherm van allemaal. (met hdmi enzo)

Heb je ook nog argumenten waarom het de beste is?
  donderdag 18 september 2008 @ 13:16:01 #41
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_61729546
quote:

[..]

quote:
Op donderdag 18 september 2008 02:54 schreef Tijn het volgende:

[..]

Je hebt me door, de rechterhelft van m'n desktop is een grote zooi, terwijl het in de buurt van de prullenbak wel opgeruimd is

Was ik maar zo slim als jij en had ik maar overal shortcuts naar m'n prullenbak gemaakt
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_61729717
Ik heb nu zelf ongeveer een half jaar / 3/4 jaar een 2232BW van Samsung en die bevalt me echt prima!
Ook voor games is het uber relaxed. Crysis, MOH, tdu.. alles ziet er goed uit! Natuurlijk ook wel een beetje met je grafische kaart te maken. Maar qua prijs is dat een zeer goede monitor. Ook qua design ziet hij er strak uit. Suc6 met je keuze maken
Duct tape, shutting up bitches since 1942
-----------------------------------------------------------------------------------
pi_61733971
quote:
Op donderdag 18 september 2008 00:55 schreef M4a1 het volgende:
Dat zijn de belangrijkste dingen (of ik moet nog wat vergeten) wat betreft gaming. Die reactietijd... zegt écht niet zoveel, zolang het niet over de 12ms ofzo gaat... maar die krijg je al bijna niet meer.
Let wel op het fenomeen "input lag", dat wil zeker bij *VA schermen nog weleens oplopen tot 3 a 4 frames vertraging (dan praat je over 48-64 ms), bij veel Dell schermen het geval bijvoorbeeld. Komt door allerlei image processing e.d... Dit staat los van de vermelde reactietijd, maar is de tijd tussen uitsturen en weergeven van het videosignaal!!!

Als je een die hard FPS gamer bent kan dat het verschil zijn tussen leven en dood, in andere gevallen zou ook dat niet zoveel moeten uitmaken...
pi_61734979
quote:
Op donderdag 18 september 2008 16:11 schreef Henno het volgende:
Let wel op het fenomeen "input lag", dat wil zeker bij *VA schermen nog weleens oplopen tot 3 a 4 frames vertraging (dan praat je over 48-64 ms), bij veel Dell schermen het geval bijvoorbeeld. Komt door allerlei image processing e.d... Dit staat los van de vermelde reactietijd, maar is de tijd tussen uitsturen en weergeven van het videosignaal!!!
Daarom loont het ook om een wat duurder scherm te kopen, ga niet voor het goedkoopste van het goedkoopst. Eizo en NEC lijken misschien duurder dan Dell maar zij gebruiken wel beter aanstuurelektronica. Een groter kleurenpalet (geen banding meer) en ook een betere enginge voor overdrive, ze kunnen met minder beelden af om de overdrive (dat is de bron van input lag) aan te sturen, waardoor de input-lag ook weer een frame lager is (scheelt 16,7 ms per beeld).
pi_61748166
Ik heb sinds een krap jaar de 223BW van Samsung, en bevalt ook ontzettend goed. Inderdaad merk je bij TN panelen dat de kijkhoek niet enorm groot is, maar ik zit ook meestal gewoon achter/voor mijn scherm ipv ernaast Zou me evt kunnen voorstellen dat je bij een 24" iets meer kleurverschil ziet aan de randen.
Let bij het kopen wel op dat je een model koopt waarvaan je zeker weet dat het beste paneel erin zit, toen ik mijn scherm kocht was dat wel een issue bij de 2232BW schermen, o.a. vandaar (naast vormgeving en prijs) mijn keuze voor de 223BW destijds. Hoogteverstelling is ook handig, mis ik helaas op mijn scherm..al weet ik niet hoe hoog die verstelling dan kan gaan. Succes ermee.
pi_61748312
quote:
Op donderdag 18 september 2008 07:36 schreef appelsjap het volgende:

Zijn dezelfde schermen geloof ik alleen heeft de w2207h een HDMI aansluiting extra.

En zoals hierboven al gezegd werd, ik zou er zeker op letten dat het scherm goed instelbaar is. Dat was wat voor mij de doorslag gaf en niet voor een Samsung ging..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')