quote:Op woensdag 17 september 2008 23:35 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Denk dat ik je wel met zekerheid kan zeggen, dat het noch door grootgeschappenheid, noch door diepe penetrie komt.
Hoe kun je dat nou vragen en zelf dat niet zijn! Leer eens wat van de Nederlandse taal en kom dan maar terug, sjongejongequote:
Als je m'n profiel had gezien had je zelf ook wel kunnen bedenken dat ik 'wel eens' van dyslexie heb gehoord; ik kan je zelfs vertellen dat het in veel gevallen helemaal niet dyslexie betreft maar een vorm van taalkundige luiheid (of bijvoorbeeld het ontlokken van bijzondere voorzieningen bij tentamens, of medelijden).quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:11 schreef sabumaru het volgende:
dunno
ooit gehoort van dislectie
ben er ook niet blij mee ... maar om telkens een woordenboek er bij te pakken is geen feest
had toch eerlijk gezegt wel volwassener responses hier verwacht
Als speenvarkentjes!quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:06 schreef Boxes het volgende:
ik heb ook nog nooit gehoord of gemerkt dat de ongesteldheid erger wordt door sex. Ik heb zelf ook een flinke pik wordt me altijd gezegd maar dat ze nu echt bruter van gaan bloeden nee nog nooit gemerkt.
wel gillen ze heel hard als je ze zonder nadere aankondiging in 1 keer heel bruut anaal neemt!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |