Absoluut nietquote:Op donderdag 18 september 2008 13:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Noem me debiel maar een palindroomis altijd een repeat dacht ik zo
Zou niet willen dat je boos werdquote:
Hou de vragen bij elkaar.. dus de P's.quote:Op donderdag 18 september 2008 13:10 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Jullie doen duidelijk geen opleiding in mijn richting.Om over iedere aspect van het product en alles er om heen een beeld te krijgen moet ook over elk deel dus een vraag gesteld worden, dus niet alleen product, maar ook het logistieke proces, de service, de prijs etc. etc.
Ik waardeer jullie meedenken wel hoor.
Moet je ook niet weggaan hèquote:Op donderdag 18 september 2008 13:07 schreef Milou__ het volgende:
Pff ben ook 5 minuten weg. Moet helemaal terug lezen
Gewoonquote:
Ja maar dat is maar een triplet, palindroom sequenties zijn meestal langer dacht ik zo.quote:Op donderdag 18 september 2008 13:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Absoluut nietBijvoorbeeld ATA is een palindroom maar geen repeat
dat dus..... als je zegt Ik heb 10 vragen zou u die willen beantwoorden zou ik gelijk zeggen nee!quote:Op donderdag 18 september 2008 13:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat je doel is van het onderzoek of sowieso wat je onderzoeken wil![]()
Maar dan krijg je zo te horen een langere vragenlijst. Zorg in iedergeval ervoor dat het interessant is voor diegene. Dus niet teveel ja/nee, of ga er zelf een keer dieper op in. Maak er een leuk gesprekje van
Maar alsnog hoeven ze geen repeat zijn.... en leuk dat het een triplet is maar tis wel een palindroomquote:Op donderdag 18 september 2008 13:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja maar dat is maar een triplet, palindroom sequenties zijn meestal langer dacht ik zo.
Ok maak je er ATTA van, is wel een palindroom maar geen repeatquote:Op donderdag 18 september 2008 13:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja maar dat is maar een triplet, palindroom sequenties zijn meestal langer dacht ik zo.
in E.coliquote:Op donderdag 18 september 2008 13:19 schreef Bravebart het volgende:
Maar Cali, pas je wel op dat je niet per ongeluk een repeatziekte ontwikkeld
Klopt, een palindroom is een reverse repeat, zover ik weet. En dan nog ik denk niet dat de bedoeling van je onderzoek is op één Isoleucine toe te voegen terwijl je god weet wat hebt uitgeschakeld. Maar dan nog, weet ik veul.quote:Op donderdag 18 september 2008 13:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Maar alsnog hoeven ze geen repeat zijn.... en leuk dat het een triplet is maar tis wel een palindroom
DENKEN ZE! Niks is zekerquote:Op donderdag 18 september 2008 13:20 schreef Californium het volgende:
[..]
in E.colieen repeat ziekte maken
E.coli gaat dan gewoon dood.....
Dus je probeert een methode te zoeken om de E.coli bacterie uit te schakelen?quote:Op donderdag 18 september 2008 12:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ga een palindroom in een baceriestam brengen door eerst KO genen te maken die in een plasmide te ligeren en na vele stappen de genen op het genoom van E.coli uit te schakelen en een palindroom in het gen brengen en de invloed van dat palindroom te bekijken onder verschillende omstandigheden en na uitknocken van bepaalde cellulaire systemen.....Wil je meer weten?
Als ze niet groeien zijn ze naar mijn inziens dood... en als ik de plaat niet meer gebruik gaat ie in de autoclaaf en dan gaat het daar wel doodquote:
Ja, klasgenoot van mij doet dat ook altijdquote:Op donderdag 18 september 2008 13:22 schreef Piles het volgende:
[..]
En echt niet gewoon alleen kijken, maar gewoon alles meelezen
Hoezo gaat het niet om eiwitten, ik neem aan dat het genoom tot expressie wordt gebracht anders kun je ook niet kijken wat de invloed is van een palindroom op het cellulaire systeem? Of snap ik er nou gewoon niets van?quote:Op donderdag 18 september 2008 13:22 schreef Californium het volgende:
ik weet wat ik uitschakelik ga dat ding niet randoom ergens in pleuren.... En het gaat NIET om eiwitten
neequote:Op donderdag 18 september 2008 13:22 schreef OA het volgende:
[..]
Dus je probeert een methode te zoeken om de E.coli bacterie uit te schakelen?
Gewoon duidelijk maken dat ze een eigen levenquote:Op donderdag 18 september 2008 13:23 schreef Milou__ het volgende:
Ja, klasgenoot van mij doet dat ook altijden als het ff kan gaat ze ook nog vragen waar het over gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |