Geen idee, een kennis van mn buurman en diens slijter heeft 4 clips van Stacy (Hoerentest, Tieners voor Geld, Gangbang, Rij-examen) en vier van Angela (+ een vijfde van Seventeens Abuse Me) maar ik heb t van horen zeggen. Oja, Dana het Kaasmeisje is ook wel lekker wat voller.quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hebben Don & Ad weer nieuwe afleveringen uit dan ?
ik ben dus nie van nuquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:56 schreef erodome het volgende:
[..]
Mannen NU vallen niet op bossen haar daar beneden, in oudere litaratuur wordt er zeer enthousiast over bossen haar gepraat.
Over 100 jaar zijn ze er misschien ook weer doldwaas gek op.
Net als ooit rubensvrouwen de top van sexy zijn waren, tussendoor erg dun helemaal hot was, nu slank maar niet te dun hot is(sportief lichaam).
Haal mode en natuurlijk niet door elkaar.
Don & Adquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:13 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Geen idee, een kennis van mn buurman en diens slijter heeft 4 clips van Stacy (Hoerentest, Tieners voor Geld, Gangbang, Rij-examen) en vier van Angela (+ een vijfde van Seventeens Abuse Me) maar ik heb t van horen zeggen. Oja, Dana het Kaasmeisje is ook wel lekker wat voller.
Volgens mij komen er steeds nieuwe reeksen. Ben benieuwd wanneer ze Seksintegratie op DVD brengen
Heb ik overigens allemaal van horen zeggen
Kloptquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:47 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Don & Ad
Lelijke vrouwen en luidruchtige mannen.
volgens mij groeit er geen haar "in" hoorquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:09 schreef tinkerbell- het volgende:
Omdat het voor mijn vriend niet zo fijn is als hij steeds haartjes moet uitspugen tijdens het likken![]()
![]()
dude..quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:20 schreef T42 het volgende:
[..]
volgens mij groeit er geen haar "in" hoor
Jammer genoeg voor jouw ben ik geen geitewollen sokken figuur, en wat betreft dat ik een sukkel ben (volgens jouw) getuigt van zeer weinig mensenkennis.quote:Op woensdag 24 september 2008 23:31 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dat mechanisme speelt zich af in het onderbewuste natuurlijk, sukkel. Mannen vallen nou eenmaal op jonge vrouwen en dat wil niet zeggen dat ze meteen naar de leeftijd gaan vragen en aan de hand van het antwoord bepalen of ze een vrouw al dan niet aantrekkelijk vinden.
En bovendien heb ik eens gelezen dat mannen het lichaam van een 13-jarige gemiddeld als het aantrekkelijkst zien en dat heeft dan te maken met verhoudingen etc. En rot alsjeblieft op met je pedocrap, jij bent natuurlijk zo'n geitenwollensokkendrager die denkt dat vrouwen op hun 18e verjaardag pas aantrekkelijk worden
Jeff Dunham & Peanut 0:44quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:09 schreef tinkerbell- het volgende:
Omdat het voor mijn vriend niet zo fijn is als hij steeds haartjes moet uitspugen tijdens het likken![]()
![]()
hou je dat elke 2 dagen bij danquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:42 schreef SadKingBilly het volgende:
vanonder ook alles eraf. Voor wat hoort wat!
pfff... zal ik maar happen dan?quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:09 schreef wschravendijk het volgende:
BEN JE FOCKING DOM OFZO TONG80, dat had je zelf ook tog wel kunnen bedenken dat het hygiënischer is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |