Tuurlijk is okselhaar bij vrouwen lelijk.quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Toen ik net schaamhaar had - ik was 13 of zo.
Ging de deurbel wel eens terwijl ik onder de douche stond. Ondergoed lag natuurlijk al in de wasmand,
ik trok snel mijn broek aan - rits dicht en -aaaaau
Nou de tweede keer ging alles gelijk wegEn okselhaar vond ik lelijk dus dat heb ik vanaf het eerste haartje gelijk weg gehaald
Leuke verhalen voor mensen die in beelden denken!quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Toen ik net schaamhaar had - ik was 13 of zo.
Ging de deurbel wel eens terwijl ik onder de douche stond. Ondergoed lag natuurlijk al in de wasmand,
ik trok snel mijn broek aan - rits dicht en -aaaaau
Nou de tweede keer ging alles gelijk wegEn okselhaar vond ik lelijk dus dat heb ik vanaf het eerste haartje gelijk weg gehaald
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt waar... oslehaar?quote:Op zondag 21 september 2008 01:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Meisjes van 13 - in mijn tijd - wel
Maar als het een bush bush is dan? En het haar van de vrouw doorloopt tot in haar liezen naar haar buik? Helaas voor veel vrouwen zo, ik gelukkig niet, ben een kwart Aziatischquote:Op maandag 22 september 2008 21:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Eensch met TS. 'k vind het haar dat er zit juist mooi. Daarentegen vind ik vrouwen die de oksels niet geschoren hebben weer not-done.
En Aziatische vrouwen hebben geen schaamhaar?quote:Op maandag 22 september 2008 21:51 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Maar als het een bush bush is dan? En het haar van de vrouw doorloopt tot in haar liezen naar haar buik? Helaas voor veel vrouwen zo, ik gelukkig niet, ben een kwart Aziatisch.
Inderdaad. Wat een uitvindingquote:Op donderdag 18 september 2008 16:45 schreef quirina het volgende:
Gewoon harsen die handel!
Als haar vies is, moet je je kop ook kaal scheren. Want die struik op je harses is dan ook vies.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:16 schreef Ernemmertje het volgende:
Veel frisser, netter.. Zo'n grote oerwoud ziet er niet uit en is vies, bah.
quote:Op maandag 22 september 2008 21:25 schreef Stoomtrein het volgende:
Misschien wel leuk even een vragenlijstje:
Man/vrouw ?Man
Vanaf welke leefttijd schaamhaar ? 12 ofzo?
Vanaf welke leefttijd schaamhaar scheren ? 12 dus
Waarom schaamhaar scheren ? wil geen haar
Moet de partner ook schaamhaar scheren ? liever wel
Waarom moet de partner dat (ook) ? vind ik mooier
Dat jong lijken, jong eruit zien daar is onzin, iig bij mij.quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:37 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Wat een onzin. Als je elke dag doucht dan is het echt niet ranzig of een bron van bacterien. Verder kriebelt het ook niet en plakkerig is het ook al niet.
Vrouwen scheren gewoon hun schaamhaar als ze een man willen verleiden die bijzondere interesses voor kleuterseks heeft. Iets tactischer gezegd; om 'jong' te lijken.
Zelfde reden als mannen. Dan lijkt ie groterquote:Op woensdag 17 september 2008 22:52 schreef tong80 het volgende:
Dat haar zit er toch niet voor niets ?
Vind het vooral erg lekker voelen, het is zo zacht dan, daar zit ik graag aan(bij mezelf, bij anderen), voor mezelf geld ook dat de aanraking ook erg gevoelig wordt erdoor, heerlijk zacht strelen doet al heel veel dan, aan 2 kanten voor mezelf, door die zachtheid te voelen die die kaalheid met zich meebrengt en doordat het zo heerlijk lichtvgevoelig is.quote:Op woensdag 24 september 2008 03:15 schreef Man-E-Faces het volgende:
Maar je vindt het zelf gewoon geil uitzien ofzo?
Gek wel. Als man zijnde geil ik niet op mijn eigen lichaam maar op het lichaam van vrouwen. Vrouwen geilen dan weer op mannen, op zichzelf en op andere vrouwen.. Wat is de vrouw toch veelzijdig. Vrouwen hebben dus ook gennoeg aan zichzelf. En ook aan vrouwen onder mekaar als mannen niet in de buurt zijn..
Ik kan het geaai, gehandjevasthou, en de verhalen over dat gelik door de bi-schierigheid onder vrouwen anders niet verklaren.
omdat het een ander haartype is. daarom komen platjes ook niet voor op je kin :pquote:Op woensdag 17 september 2008 23:30 schreef tong80 het volgende:
Waarom groeien mijn baardharen door en stopt het bij vrouwen op hun poes na een centimeter ?
Wel als je de verkeerde vrouwen likt.quote:Op woensdag 24 september 2008 12:36 schreef donald_dick het volgende:
omdat het een ander haartype is. daarom komen platjes ook niet voor op je kin :p
ze hebben ook wassen ooit uitgevonden hoor?quote:Op woensdag 17 september 2008 22:55 schreef Szura het volgende:
omdat het een bron van bacteriën is, het ranzig is, omdat het kriebelt, plakkerig wordt soms.
hoofdzaak: het is hygiënischer![]()
ik ben een man maar dat kan ik me toch wel bedenken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |