quote:
quote:Op woensdag 17 september 2008 23:31 schreef pussydeluxe het volgende:
Omdat onze schepper oog voor detail had.
Roerend, zo middenin de donkere nacht...quote:
jankzakquote:Op donderdag 18 september 2008 02:01 schreef S1nn3rz het volgende:
wat een topic weer zeg. het is weer ouderwets gieren en brullen om deze grapjes danwel grolletjes van dit bijna defecte meubelstuk van fok!
Om als vrouw maar even te reageren. Scheren is gewoon mooier. Zo'n heel oerwoud is lelijk!quote:Op donderdag 18 september 2008 02:39 schreef Man-E-Faces het volgende:
Als man zijnde vind ik een mooi kaal kutje er wel lekker uitzien. En volgens mij vinden meisjes/vrouwen dat bij hunzelf ook. Wat jammer dat er zo weinig vrouwen hier reageren eigenlijk. Meisjes van 12 scheren zichzelf omdat het dan niet zo dik terrug komt en je later geen last hebt van stoppels. Dit heb ik mij laten vertellen door openhartige meisjes.
ik als man vind het vanzelfsprekend dat een man er ook iets aan doet, nu moet ik zeggen dat ik nooit helemaal kaal ben (ziet er zo 11 jarig uitquote:Op donderdag 18 september 2008 08:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Om als vrouw maar even te reageren. Scheren is gewoon mooier. Zo'n heel oerwoud is lelijk!Maar of er dan een streepje/driehoekje komt of het kaal wordt is altijd de vraag
Al vindi k zelf kaal minder mooi.
Daarbij wil ik trouwens wel even vermelden dat ik blij ben dat het nu ook een beetje 'hype' is dat de kerels er wat aan doen.
je beenharen worden toch óók nooit langer, dat komt omdat t afschuurt door je broek, net zo bij vrouwen tabak. door het dragen van een broek groeit dat niet verder.quote:Op woensdag 17 september 2008 23:30 schreef tong80 het volgende:
Waarom groeien mijn baardharen door en stopt het bij vrouwen op hun poes na een centimeter ?
volgens mij is het juist algemeen bekend dat scheren zorgt voor nog dikkere stoppels maargoedquote:Op donderdag 18 september 2008 02:39 schreef Man-E-Faces het volgende:
Als man zijnde vind ik een mooi kaal kutje er wel lekker uitzien. En volgens mij vinden meisjes/vrouwen dat bij hunzelf ook. Wat jammer dat er zo weinig vrouwen hier reageren eigenlijk.
Meisjes van 12 scheren zichzelf omdat het dan niet zo dik terrug komt en je later geen last hebt van stoppels. Dit heb ik mij laten vertellen door openhartige meisjes.
Daar wordt idd voor gewaarschuwd, zeker door moeders. Zo lang mogelijk wachten met scheren (benen dan vooral) want dan groeien ze alsmaar langer/dikker/sneller terug. Al vind ik het in praktijk nog wel meevallenquote:Op donderdag 18 september 2008 14:26 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
volgens mij is het juist algemeen bekend dat scheren zorgt voor nog dikkere stoppels maargoed
Dat is niet echt waar, het is meer dat als een haartje er net uit begint te groeien hij wat dikker is, als je dat haartje lekker vrij enb lij laat groeien slijt dat ook wel wat en wordt het dunner.quote:Op donderdag 18 september 2008 14:26 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
volgens mij is het juist algemeen bekend dat scheren zorgt voor nog dikkere stoppels maargoed
Sure.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |