Mn vrienden noemen me Jo of Jojo of Joor, dus dat mag ook hehhh!quote:Op woensdag 17 september 2008 23:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zonde
Zo blijf je één groot mysterie

neem eerst maar even goed rustquote:Op woensdag 17 september 2008 23:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar zo kort na een lange relatie doe ik dat niet.

Whehehequote:Op woensdag 17 september 2008 23:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mn vrienden noemen me Jo of Jojo of Joor, dus dat mag ook hehhh!

Ik neem de tijd voor mezelf, rust nemen kan ik nietquote:Op woensdag 17 september 2008 23:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
neem eerst maar even goed rust

Daar zijn er nog wel veel van.quote:Op woensdag 17 september 2008 23:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik gok iets in de richting van Jorieke, ofzo.

ADHD tutuu tududuquote:Op woensdag 17 september 2008 23:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik neem de tijd voor mezelf, rust nemen kan ik niet

Dan bevestig ik hetquote:Op woensdag 17 september 2008 23:41 schreef rulerofdeath het volgende:
ben al druk aan het zoeken, maar zal me benieuwen of ik iets vind.
als we de goede naam zeggen, bevestig jij dat dan?

Nee, maar ik kan niet niks doen.quote:Op woensdag 17 september 2008 23:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ADHD tutuu tududu
ADHD tu tudu tuu

Matige grap.quote:Op woensdag 17 september 2008 23:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ADHD tutuu tududu
ADHD tu tudu tuu

Was het maar zo'n feest.quote:Op woensdag 17 september 2008 23:49 schreef Jojoortje het volgende:
Kunnen jullie morgen allemaal uitslapen?

Je kan ook een fles wodka leegdrinken en daarna gaan slapenquote:Op woensdag 17 september 2008 23:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nee, eigenlijk moet ik na deze zware avond maar eens in mn lekkere bedje kruipen.

ik welquote:Op woensdag 17 september 2008 23:49 schreef Jojoortje het volgende:
Kunnen jullie morgen allemaal uitslapen?

En dan morgen met nieuwe moed willen beginnen op stage, maar aan komen zetten met een dikke kater?quote:Op woensdag 17 september 2008 23:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je kan ook een fles wodka leegdrinken en daarna gaan slapen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |