Ik weet hoe het is, heb nu ook weer 3 Nudies gekocht in ongeveer 5 maanden tijd. Ze zijn gewoon te mooi om te laten liggenquote:Op donderdag 18 september 2008 11:03 schreef LSDreamer het volgende:
ik opzoek naar de SJDJ... kon m niet vinden in a'dam en heb toen de dry organic ecru embo gekocht... loop ik hier de plaatselijke winkel binnen, lag er nog net een SJDJ in mijn maat die ik natuurlijk niet kon laten liggen
dus heb nu plots 4 nudies ipv 2... moet alleen nog wel even wat afwisseling erin krijgen want loop nu steeds in mn SJDJ
Vriend van mij heeft em. En hij zit redelijk relaxt misschien iets stugger als een normale pre wash, volgens hem.quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:01 schreef bear87 het volgende:
Iemand hier die de AJ double dip indigo al heeft, of heeft gepast ofzo? Wil namelijk weten of hij heel anders aanvoelt dan een dryIs hij stug of draagt hij soepel?
Wil hem graag hebben, maar heb al een AJ dry dus als hij teveel daarop lijkt ook kwa draagcomfort dan koop ik bijna dezelfde broek...zoek dus een goede reden om hem erbij te kopen, hij is erg mooi!
Thnxquote:Op zaterdag 20 september 2008 16:56 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft em. En hij zit redelijk relaxt misschien iets stugger als een normale pre wash, volgens hem.
Ams: Bendorffquote:Op zondag 21 september 2008 00:16 schreef Wally__ het volgende:
Wat is in A'dam of Utrecht een winkel waar ze veel nudies verkopen?
als ze nou mijn maat er eens tussen hebben liggen dan help ik ze er graag van af.quote:Op zondag 21 september 2008 15:43 schreef bear87 het volgende:
De laatste sales lijkt het ook wel alsof ze daar elke keer dezelfde broeken in de sale hebben...steeds maar weer die TF's. Of ze kopen telkens dezelfde broeken in voor de sale, of ze komen er maar niet vanaf.
Het zijn gewoon de broeken die er langzaam uitgaan. 2/3 jaar geleden lag de M@W vol met RR die ze aan de straatstenen niet kwijt kunnen omdat iedereen een SS, SJ of een ES wilde hebben. Nu hebben ze net weer een paar bootcuts geintroduceerd en kunnen ze dus meteen de TF en SJ niet meer kwijt. Zou ook kunnen dat M@W massaal de vraag naar de TF heeft overschat en nu inderdaad een veel te grote voorraad TF heeft liggen en ze op deze manier kwijt wil.quote:Op zondag 21 september 2008 15:43 schreef bear87 het volgende:
De laatste sales lijkt het ook wel alsof ze daar elke keer dezelfde broeken in de sale hebben...steeds maar weer die TF's. Of ze kopen telkens dezelfde broeken in voor de sale, of ze komen er maar niet vanaf.
slim jim is de skinny versie die ook stretch is..quote:Op maandag 22 september 2008 15:59 schreef GrandCafe het volgende:
Ik ben een nieuweling in het hele Nudie-gebeuren, maar ik ben van plan me er aan te wagen.
Een paar vraagjes:
Waarin verschillen de Thin Finn en de Slim Jim?
Moet ik bij het kopen in een online shop dezelfde maat (31/32) aanhouden of is het aan te raden om voor kleiner/groter te gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |