Ik heb mijn hele huis verbouwd, maar dat hielp het buikje niet echt heur!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:24 schreef -Splash- het volgende:
vanavond dus maar mijn gemiste les (nou ja... had hem vervangen door de volgende les) lopen.
2x 15 minuten... aan de ene kant klinkt dit erg veel en weet ik niet of ik het ga halen.... maar aan de andere kant zou ik niet weten waarom ik het niet zou halen (als ik 10,12,12 minuten kan lopen moet 2x 15 al helemaal lukken toch).
Mental barrier.....
@Motorbloempje, klussen is ook verbranden
Het regende zekerquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:50 schreef motorbloempje het volgende:yay, ik heb een deal gesloten met mijn lief
vanavond niet lopen, maar vanaf morgen weer om de dag samen
Ik heb de podcast van couch to 5k en daar zit best goeie muziek bij. Alhoewel sommige mellow shit voor mij echt niet hoeft...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:22 schreef ryan_atwood het volgende:
Wat voor nummers hebben jullie allemaal op je playlist tijdens het lopen? Ik zoek even wat nummers waar ik energie van krijg
Huh.... ga je van 2x 8 minuten naar 1x 20 minuten?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:37 schreef Jo0Lz het volgende:
Yeah. Hij ging weer goed. 2 setjes van 8 minuten, zonder al teveel moeite en met een redelijke eindsprint van een minuut. Vrijdag 20 minuten aaneen gesloten.
Sja... ik dacht dat jullie van zeilen hieldenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:13 schreef motorbloempje het volgende:heel stom wrsch, maar wie was jij ookalweer -Splash-
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |