Door het hardlopen ?quote:Op woensdag 24 september 2008 16:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Mijn ribben gekneust, dus voorlopig even niet hardlopen voor mij. Hopelijk kan ik volgende week weer beginnen, maar dat zie ik dan wel.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:13 schreef eer-ik het volgende:
Start to Run - 0 tot 5 km
5 - 10 tomorrow.
Ik zal eens ff kijken. Wel chapeau dat je 'm uitgelopen hebt!quote:Op woensdag 24 september 2008 21:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zie boven
Nu eerst maar effe doezen.
Ja donders.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik zal eens ff kijken. Wel chapeau dat je 'm uitgelopen hebt!
Hehe, maar ik denk dat dat van je schenen komt doordat je een tijd niet gelopen hebt. Beetje hetzelfde als toen we begonnen met lopen. Ik wil ook snel weer gaan, maar ik heb er ff geen tijd voor at the moment. Maar als ik verhuisd ben, heb ik een mooi parcours voor de deur liggenquote:Op woensdag 24 september 2008 22:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja donders.
Ik wist niet zeker of ik zou gaan maar ik had het denk ik beter niet kunnen doen.
Het voelt alsof allebei m'n schenen gebroken zijn ofzo
Hurts like hell.
Heb al een dag of 3, onverklaarbaar pijn in m'n schenen, heb geen flauw idee waar het vandaan komt.
Had alleen ook 2 dagen pijn in m'n borst, dat was vandaag gelukkig weer over, dus dacht fuck it, ik ga gewoon. 't moet er toch een keer van komen
Dan heb je een prachtig parcours voor de deur liggen idd.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, maar ik denk dat dat van je schenen komt doordat je een tijd niet gelopen hebt. Beetje hetzelfde als toen we begonnen met lopen. Ik wil ook snel weer gaan, maar ik heb er ff geen tijd voor at the moment. Maar als ik verhuisd ben, heb ik een mooi parcours voor de deur liggen
Paar weekjes nog, en dan inderdaad ff lampjes halenquote:Op woensdag 24 september 2008 22:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan heb je een prachtig parcours voor de deur liggen idd.
Alleen even looplampjes kopen denk, want het zal voorlopig niet meer licht zijn als je gaat lopen schat ik zo.
En schiet eens op met verhuizen man, dan kan ik je er een keer uitlopen op rondje meer
Mij ook wel ja.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Paar weekjes nog, en dan inderdaad ff lampjes halenEn dan zullen we wel zien wie er uit gelopen wordt. Het uitlopen van dat rondje zal mij al genoeg voldoening geven
We zullen zien vriend. Het gaat mij er puur en alleen om dat ik het zonder pauzes rond. Als dat me lukt, kan ik wekelijks gaan proberen mijn tijd te verbeteren, of een dubbel rondje lopenquote:Op woensdag 24 september 2008 22:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mij ook wel ja.
Heb vandaag wel ruim dat rondje gelopen maar nog steeds niet in de buurt van de tijd die ik vroeger deed
Denk dat ik er nu iig iets minder dan een half uur over doe.
Moet nog zeker 5 minuten vanaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |