Oke lekker boeie, ga je bezig houden met ècht belangerijke dingen zoals de kernoorlog die eraan zit te komen.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:23 schreef Brulbuffel het volgende:
Dit is een 1 of ander programma dat mensen die zichzelf niet aan kunnen zien psychische hulp krijgen en een makeover. Maar goed er deed dus zo'n wijf mee die er wat mij betreft best goed uitzag ( voor haar leeftijd ). En dan even later heeft ze een knipbeurt gehad en dan vindt ze zichzelf er dus rete mooi uitzien. Maar dan denk ik dus wat the fack hebben ze met dat wijf gedaan man, lijkt wel alsof ze 10 rondjes in de LHC accelerator achter de rug heeft ofzo.
Mijn klacht: Makeover programma;s die mensen letterlijk verneuken.
quote:Op woensdag 17 september 2008 22:23 schreef Brulbuffel het volgende:
lijkt wel alsof ze 10 rondjes in de LHC accelerator achter de rug heeft ofzo.
Over kernoorlogen gesproken , soms lijkt het net alsof zo'n kandidaat na een make-over een kern oorlog achter de rug heeft.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:25 schreef FloorManager het volgende:
[..]
Oke lekker boeie, ga je bezig houden met ècht belangerijke dingen zoals de kernoorlog die eraan zit te komen.
Zeker weten?quote:Op woensdag 17 september 2008 22:23 schreef Brulbuffel het volgende:
Mijn klacht: Makeover programma;s die mensen letterlijk verneuken.
quote:Op woensdag 17 september 2008 22:23 schreef Brulbuffel het volgende:
lijkt wel alsof ze 10 rondjes in de LHC accelerator achter de rug heeft ofzo.
En dan wel je laten opnemen door camera's en door nederland bekeken worden.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:27 schreef Biogarde het volgende:
Dat wijf wat begon te janken toen ze in de spiegel keek
Dat mens moet niet zeuren, je wéét van tevoren dat het dat soort consequenties kan hebbenquote:Op woensdag 17 september 2008 22:27 schreef Biogarde het volgende:
Dat doen ze allemaalquote:Op woensdag 17 september 2008 22:27 schreef Biogarde het volgende:
Ik zag het programma voor het eerst een stukje toen ik voorbij zapte. Was ook de laatste keerquote:
Heks is mannelijk?quote:Op woensdag 17 september 2008 23:49 schreef Johnnn het volgende:
Ik zag 't ook. Dat haar zag er echt niet uit! Heksin...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |