Hoe zit het met een siamese tweeling dan?quote:Op woensdag 17 september 2008 22:08 schreef Smart_ass het volgende:
Je kunt niet met z'n drieën trouwen.
Dat zijn twee verschillende personen.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:10 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
Hoe zit het met een siamese tweeling dan?
in UK wel en die huwelijken moeten ook in NL erkend worden, men heeft het alleen nog niet door dat dat moet.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:08 schreef Smart_ass het volgende:
Je kunt niet met z'n drieën trouwen.
Dan kan het in Nederland dus alsnog niet.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:15 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
in UK wel en die huwelijken moeten ook in NL erkend worden, men heeft het alleen nog niet door dat dat moet.
via erkenning wel in theorie, via een rechter.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:19 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dan kan het in Nederland dus alsnog niet.
Jij zegt alleen dat het in Nederland erkend moet worden, maar het kan in Nederland dus zelf niet?quote:Op woensdag 17 september 2008 22:21 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
jij moet eerst nog het vak internationaal en europees recht volgen, voor je daar iets zinnigs over kan zeggen
via erkenning wel, dus kan hetquote:Op woensdag 17 september 2008 22:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jij zegt alleen dat het in Nederland erkend moet worden, maar het kan in Nederland dus zelf niet?
Je bent irritant weet je dat?quote:Op woensdag 17 september 2008 22:25 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
via erkenning wel, dus kan het
abortus kan ook niet in alle landen, maakt het niet onmogelijk voor andere EU burger om gewoon naar Nederland te komen daarvoor, dus kan het
Correctie:quote:Op woensdag 17 september 2008 22:11 schreef Re het volgende:
kinkycouple is een FOK!trio geloof ik...
Anton Heyboer?quote:Op woensdag 17 september 2008 22:42 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Er was een kunstenaar die met meerdere vrouwen getrouwd was, en die had dan geen seks of wat dan ook.
Verder lees ik in de OP dat die extra man dus het slachtoffer gaat worden? Jullie samen uit, hij op de kinderen passen, etc?
Dit is natuurlijk in strijd met de goede zeden, en die erkenning gaat er dus nooit komen.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:21 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
via erkenning wel in theorie, via een rechter.
jij moet eerst nog het vak internationaal en europees recht volgen, voor je daar iets zinnigs over kan zeggen
Correct! En dat niet alleen, het is verboden dus een rechter zal het nooit erkennen. Simpelweg omdat het een strafbaar feit is. Geen rechter in nederland erkent zo'n huwelijk.... ik vraag me af wie een lesje 'recht' moet hebbenquote:Op woensdag 17 september 2008 23:05 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk in strijd met de goede zeden, en die erkenning gaat er dus nooit komen.
zoals alles in het recht is over alles te discussiëren, dus komen zwaaien met de heersende opvattingen houdt nog niet in dat andere opvattingen niet mogelijk zijn; in Engeland is het verboden, toch is het in specifieke gevallen gelegaliseerd (recent in de media), dit schept een precedent voor erkenning in andere EU landen, onder meer vanuit het EG-beginsel dat er vrijheid moet zijn van personenverkeer (dus ook de identiteit 'getrouwd'), een ander uitgangspunt dan wanneer een polygaam non-EU burger om erkenning in de EU vraagt; EG recht sluit bij mijn weten polygamie niet uit, al is het ooit bedacht op basis van christelijke opvattingen.quote:Op woensdag 17 september 2008 23:07 schreef lamaarwaaien het volgende:
[..]
Correct! En dat niet alleen, het is verboden dus een rechter zal het nooit erkennen. Simpelweg omdat het een strafbaar feit is. Geen rechter in nederland erkent zo'n huwelijk.... ik vraag me af wie een lesje 'recht' moet hebben
hahaha nee, we wisselen natuurlijk af! DUHquote:Op woensdag 17 september 2008 22:42 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Er was een kunstenaar die met meerdere vrouwen getrouwd was, en die had dan geen seks of wat dan ook.
Verder lees ik in de OP dat die extra man dus het slachtoffer gaat worden? Jullie samen uit, hij op de kinderen passen, etc?
Ligt eraan, wij zijn niet zo jaloers, we zien er juist heel veel voordelen inquote:Op donderdag 18 september 2008 00:06 schreef Michael16000 het volgende:
Beetje onzinnige discussie naar mijn mening.
Denk dat de jaloezie je heel snel nekt.
Tuurlijk!quote:Op donderdag 18 september 2008 01:16 schreef Ernemmertje het volgende:
Weten jullie misschien ook een website waar je als stel een man erbij kan halen? Zo'n dating site? Wij hebben gezocht, en kwamen maar op 1 website uit, die niet zo perfect is.
volgens mij hoef je maar een avond de stad in te gaan en een wanhopig exemplaar bij zn nekvel pakken.quote:Op donderdag 18 september 2008 01:16 schreef Ernemmertje het volgende:
Weten jullie misschien ook een website waar je als stel een man erbij kan halen? Zo'n dating site? Wij hebben gezocht, en kwamen maar op 1 website uit, die niet zo perfect is.
quote:Op donderdag 18 september 2008 01:18 schreef Michael16000 het volgende:
[..]
volgens mij hoef je maar een avond de stad in te gaan en een wanhopig exemplaar bij zn nekvel pakken.
Mannen neuken alles wat los en vast zit, geloof me.
Ze zeggen het misschien niet, maar je weet wel beter. Of je bent naief.quote:Op donderdag 18 september 2008 01:19 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
!
Dat klinkt heel verzuurd.
Ken genoeg mannen die NIET alles neuken wat los en vast zit.
Wat een leuke wet was voor de negentiende eeuw maar nu volslagen achterhaald is. Je mag rustig vijf relaties tegelijk hebben zonder probleem, kinderen bij of van 10 verschillende partners, moet je helemaal zelf weten. Maar o wee als je die verbintenis zou willen formaliseren, dan mag het niet voor de wet.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:47 schreef lamaarwaaien het volgende:
nee, het kan niet want het huwelijk zal in nederland nooit erkend worden en dus ook niet 'gelegaliseerd' zijn en als 'onwettig' beschouwd worden en dus gewoon niet bestaan. Niet meer en niet minder. Een polygaam huwelijk is in nederland zelfs verboden en ook strafbaar en er staat een boete van 3350 euro op. Daarbij wordt het huwelijk niet ingeschreven en kunnen er dus geen rechten aan ontleend worden.....
haha ik geloof je best, dat is juist het probleem. Wij zoeken juist iemand die een serieuze relatie wil met ons. Niet puur om de sexquote:Op donderdag 18 september 2008 01:18 schreef Michael16000 het volgende:
[..]
volgens mij hoef je maar een avond de stad in te gaan en een wanhopig exemplaar bij zn nekvel pakken.
Mannen neuken alles wat los en vast zit, geloof me.
Denk je nou echt dat dat gaat werken? je wil je vrouw toch niet delen met een andere kerel man, wat ben je nou voor loser zonder trots.quote:Op donderdag 18 september 2008 01:47 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
haha ik geloof je best, dat is juist het probleem. Wij zoeken juist iemand die een serieuze relatie wil met ons. Niet puur om de sex
* dr.dunno 's handen jeuken om hier een bepaalde opmerking bij te maken.quote:Op donderdag 18 september 2008 01:19 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
!
Dat klinkt heel verzuurd.
Ken genoeg mannen die NIET alles neuken wat los en vast zit.
Wat ben je nou voor een loser zonder ogen die niet leest en meteen veroordeelt als het om een situatie gaat wat niet in je straatje van jouw alledaagse past!quote:Op donderdag 18 september 2008 08:18 schreef Michael16000 het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat dat gaat werken? je wil je vrouw toch niet delen met een andere kerel man, wat ben je nou voor loser zonder trots.
geloof mij nou maar, zo'n relatie is geen lang leven beschoren.quote:Op donderdag 18 september 2008 09:16 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wat ben je nou voor een loser zonder ogen die niet leest en meteen veroordeelt als het om een situatie gaat wat niet in je straatje van jouw alledaagse past!
Als mensen daar nou gelukkig van worden? Wie de f*ck ben jij dan om dat zo te veroordelen.
Het is ook niet mijn kopje thee, maar ach... Veel plezier!
Leer toch eens lezen kerel...quote:Op donderdag 18 september 2008 09:20 schreef Michael16000 het volgende:
[..]
geloof mij nou maar, zo'n relatie is geen lang leven beschoren.
wat doe je nou moeilijk man? ik geef gewoon mijn mening zoals dat mag op een forum.quote:Op donderdag 18 september 2008 09:25 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Leer toch eens lezen kerel...
Anton Heyboer heeft het tot zijn dood vol gehouden met 5 vrouwen! Het heeft hem waarschijnlijk wel 20 jaar van z'n leven gekost... Dus het kan wel degelijk.
Heb je het geprobeerd? En dan nog, andermans succes of falen is geen garantie voor dat van jouw! Als je iets echt wil dan kan het.
Nogmaals, het is niet mijn ding en ik zie ook maar een kleine kans van slagen maar dan nog..! Ze doen jou er toch geen kwaad mee? Als er maar niet over 3 maanden een topic komt dat haar vriend er met haar vriend vandoor is. Dan wordt het vervelend, hoewel...![]()
Gaf je maar 'gewoon je mening' dan was ik niet 'moeilijk' gaan doen!quote:Op donderdag 18 september 2008 09:32 schreef Michael16000 het volgende:
[..]
wat doe je nou moeilijk man? ik geef gewoon mijn mening zoals dat mag op een forum.
en Anton Heyboer... wat een lelijke bitches had die gozer zeg. Dan maar gewoon 1 lekkere dame.
Voor een keer seks bedoel je...quote:Op donderdag 18 september 2008 11:22 schreef Tristessa het volgende:
Als ik en mijn vriend de juiste persoon voor zoiets tegen zouden komen en er is van alle kanten daar ook een behoefte aan, waarom niet? Maar ik ga er niet naar op zoek in ieder geval.
Waar gaat dit topic over?quote:Op donderdag 18 september 2008 11:26 schreef Michael16000 het volgende:
[..]
Voor een keer seks bedoel je...
Volgens mij kom ik van een andere planeet ofzo. Wie gaat er nou een relatie met zn drieen opbouwen.quote:
zijn jullie dan aan het kijken voor een partner die in en volledige 3hoeks verhouding past of is het laten we zeggen een passer verhouding met jou centraal?quote:Op donderdag 18 september 2008 13:18 schreef Ernemmertje het volgende:
Tja wij zouden er heel gelukkig mee worden, onze keus , toch? Niet zo moeilijk doen dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |