abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61715788
Mijn vriend en ik hebben het er soms over hoe het zou zijn als je een relatie heb met nog iemand erbij (wij een extra man).

Opzich zouden er veel voordelen zijn, meer liefde, genoeg aandacht, afwisseling soms, spannender, grotere inkomen, en zelfs als er kinderen bij betrokken zijn, altijd oppas en genoeg liefde en aandacht voor de kids!!!!
Hahaha, tja we hebben grote fantasieen.

Maar je hoort er heel weinig over eigenlijk. Alleen van die "one-night-stand' trio's. Wij vroegen ons af of er ook mensen zijn die met zijn drieeen zijn getrouwd, en echt een serieuze relatie hebben.

Dus niet mensen die alleen aan de sex denken, maar echte gevoelens, de liefde naar elkaar zeg maar. Verliefdheid.

Ons lijkt dat wel wat Maarja, het is jammer dat veel mensen dit afkeuren. Terwijl er toch veel voordelen aan verbonden zijn

Heeft iemand van jullie zo'n relatie gehad of nog steeds, of kennen jullie iemand misschien?
Je hoort het bijna niets over, dus we zijn erg benieuwd.

pi_61715849
Ik ken wel een stel die getrouwd is en waar hun vriendin al 3 jaar bij inwoont gewoon een relatie met ze 3-en en wonen samen enzo
pi_61715950
Je kunt niet met z'n drieën trouwen.
  woensdag 17 september 2008 @ 22:10:17 #4
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_61716016
Veelwijverij is, ook in bijv. een Westers land als Amerika, toch nog wel een bekend verschijnsel. Mij persoonlijk lijkt het niets, het lijkt me enorm veel energie kosten om met twee mensen een relatie te onderhouden.
pi_61716032
quote:
Op woensdag 17 september 2008 22:08 schreef Smart_ass het volgende:
Hoe zit het met een siamese tweeling dan?
Say goodnight, mr. Diaz.
Laat je moeder maar een live getten.
  Forum Admin woensdag 17 september 2008 @ 22:11:16 #6
58651 crew  murp
murp
pi_61716064
mijn vaders vriendin is 20 jaar getrouwd geweest met een andere vent en ze hebben met zn drieën in 1 huis gewoond
pi_61716068
quote:
Op woensdag 17 september 2008 22:10 schreef Meneer-Goud het volgende:

[..]

Hoe zit het met een siamese tweeling dan?
Dat zijn twee verschillende personen.
  woensdag 17 september 2008 @ 22:11:58 #8
262 Re
Kiss & Swallow
pi_61716097
kinkycouple is een FOK!trio geloof ik...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_61716174
Alleen Anton Heyboer lukt zoiets en die is dood
'Till next time, take care of yourself... and each other
pi_61716180
Je kan wel met zijn drietjes trouwen. Daar waren we al achter gekomen.
  woensdag 17 september 2008 @ 22:15:36 #11
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_61716263
quote:
Op woensdag 17 september 2008 22:08 schreef Smart_ass het volgende:
in UK wel en die huwelijken moeten ook in NL erkend worden, men heeft het alleen nog niet door dat dat moet.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_61716421
quote:
Op woensdag 17 september 2008 22:15 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

in UK wel en die huwelijken moeten ook in NL erkend worden, men heeft het alleen nog niet door dat dat moet.
Dan kan het in Nederland dus alsnog niet.
  woensdag 17 september 2008 @ 22:21:19 #13
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_61716505
quote:
Op woensdag 17 september 2008 22:19 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Dan kan het in Nederland dus alsnog niet.
via erkenning wel in theorie, via een rechter.

jij moet eerst nog het vak internationaal en europees recht volgen, voor je daar iets zinnigs over kan zeggen
pi_61716553
quote:
Op woensdag 17 september 2008 22:21 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

jij moet eerst nog het vak internationaal en europees recht volgen, voor je daar iets zinnigs over kan zeggen
Jij zegt alleen dat het in Nederland erkend moet worden, maar het kan in Nederland dus zelf niet?

woensdag 17 september 2008 @ 22:25:28 #15
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_61716689
quote:
Op woensdag 17 september 2008 22:22 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Jij zegt alleen dat het in Nederland erkend moet worden, maar het kan in Nederland dus zelf niet?

via erkenning wel, dus kan het

abortus kan ook niet in alle landen, maakt het niet onmogelijk voor andere EU burger om gewoon naar Nederland te komen daarvoor, dus kan het
pi_61716797
pi_61716824
quote:
Op woensdag 17 september 2008 22:25 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

via erkenning wel, dus kan het

abortus kan ook niet in alle landen, maakt het niet onmogelijk voor andere EU burger om gewoon naar Nederland te komen daarvoor, dus kan het
Je bent irritant weet je dat?

Je snapt wat ik bedoel.
pi_61717513
Er was een kunstenaar die met meerdere vrouwen getrouwd was, en die had dan geen seks of wat dan ook .

Verder lees ik in de OP dat die extra man dus het slachtoffer gaat worden? Jullie samen uit, hij op de kinderen passen, etc?
pi_61717740
nee, het kan niet want het huwelijk zal in nederland nooit erkend worden en dus ook niet 'gelegaliseerd' zijn en als 'onwettig' beschouwd worden en dus gewoon niet bestaan. Niet meer en niet minder. Een polygaam huwelijk is in nederland zelfs verboden en ook strafbaar en er staat een boete van 3350 euro op. Daarbij wordt het huwelijk niet ingeschreven en kunnen er dus geen rechten aan ontleend worden.....
pi_61717945
quote:
Op woensdag 17 september 2008 22:11 schreef Re het volgende:
kinkycouple is een FOK!trio geloof ik...
Correctie:
Kinkycouple was al een trio die commercieel aan de weg timmert middels betaalde website, video, etc.

En een platform heeft gevonden in KPD.
pi_61718113
quote:
Op woensdag 17 september 2008 22:42 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Er was een kunstenaar die met meerdere vrouwen getrouwd was, en die had dan geen seks of wat dan ook .

Verder lees ik in de OP dat die extra man dus het slachtoffer gaat worden? Jullie samen uit, hij op de kinderen passen, etc?
Anton Heyboer?
Children of the night. What music they make.
pi_61718516
quote:
Op woensdag 17 september 2008 22:21 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

via erkenning wel in theorie, via een rechter.

Dit is natuurlijk in strijd met de goede zeden, en die erkenning gaat er dus nooit komen.
pi_61718535
Anton heyboer is nooit officieel getrouwd met zijn 5 'vrouwen'.... hij woonde er mee samen en noemde ze 'vrouw'... maar hij is dus niet met ze getrouwd.....
pi_61718586
quote:
Op woensdag 17 september 2008 23:05 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk in strijd met de goede zeden, en die erkenning gaat er dus nooit komen.
Correct! En dat niet alleen, het is verboden dus een rechter zal het nooit erkennen. Simpelweg omdat het een strafbaar feit is. Geen rechter in nederland erkent zo'n huwelijk.... ik vraag me af wie een lesje 'recht' moet hebben
  woensdag 17 september 2008 @ 23:22:52 #25
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_61719183
quote:
Op woensdag 17 september 2008 23:07 schreef lamaarwaaien het volgende:

[..]

Correct! En dat niet alleen, het is verboden dus een rechter zal het nooit erkennen. Simpelweg omdat het een strafbaar feit is. Geen rechter in nederland erkent zo'n huwelijk.... ik vraag me af wie een lesje 'recht' moet hebben
zoals alles in het recht is over alles te discussiëren, dus komen zwaaien met de heersende opvattingen houdt nog niet in dat andere opvattingen niet mogelijk zijn; in Engeland is het verboden, toch is het in specifieke gevallen gelegaliseerd (recent in de media), dit schept een precedent voor erkenning in andere EU landen, onder meer vanuit het EG-beginsel dat er vrijheid moet zijn van personenverkeer (dus ook de identiteit 'getrouwd'), een ander uitgangspunt dan wanneer een polygaam non-EU burger om erkenning in de EU vraagt; EG recht sluit bij mijn weten polygamie niet uit, al is het ooit bedacht op basis van christelijke opvattingen.

bovendien houdt strafbaarheid niet automatisch vervolging in (los van de vraag of dit probleem überhaupt al past binnen de delictsomschrijving in kader van bv wederrechtelijkheid als het wettig tot stand is gekomen dan wel erkend door een andere EU lidstaat), kijk maar naar het kraken van woningen en ander gedoogbeleid; dat je er in Nederland geen rechten aan kunt ontlenen is een andere discussie, maar dat doet niets af aan het huwelijk an sich; dit topic draait om gevoelswaarde en niet juridische merites.

overigens schijnt er rondom Roosendaal een tweetal vrouwen en een man een samenlevingscontract te hebben; het mag dan wellicht geen huwelijk heten maar komt de facto nog steeds op hetzelfde neer (en anders doe je het zonder huwelijk, het valt toch überhaupt al buiten de grenzen van waar een huwelijk voor bedoeld is m.i.).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')