Hoe zit het met een siamese tweeling dan?quote:Op woensdag 17 september 2008 22:08 schreef Smart_ass het volgende:
Je kunt niet met z'n drieën trouwen.
Dat zijn twee verschillende personen.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:10 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
Hoe zit het met een siamese tweeling dan?
in UK wel en die huwelijken moeten ook in NL erkend worden, men heeft het alleen nog niet door dat dat moet.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:08 schreef Smart_ass het volgende:
Je kunt niet met z'n drieën trouwen.
Dan kan het in Nederland dus alsnog niet.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:15 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
in UK wel en die huwelijken moeten ook in NL erkend worden, men heeft het alleen nog niet door dat dat moet.
via erkenning wel in theorie, via een rechter.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:19 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dan kan het in Nederland dus alsnog niet.
Jij zegt alleen dat het in Nederland erkend moet worden, maar het kan in Nederland dus zelf niet?quote:Op woensdag 17 september 2008 22:21 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
jij moet eerst nog het vak internationaal en europees recht volgen, voor je daar iets zinnigs over kan zeggen
via erkenning wel, dus kan hetquote:Op woensdag 17 september 2008 22:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jij zegt alleen dat het in Nederland erkend moet worden, maar het kan in Nederland dus zelf niet?
Je bent irritant weet je dat?quote:Op woensdag 17 september 2008 22:25 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
via erkenning wel, dus kan het
abortus kan ook niet in alle landen, maakt het niet onmogelijk voor andere EU burger om gewoon naar Nederland te komen daarvoor, dus kan het
Correctie:quote:Op woensdag 17 september 2008 22:11 schreef Re het volgende:
kinkycouple is een FOK!trio geloof ik...
Anton Heyboer?quote:Op woensdag 17 september 2008 22:42 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Er was een kunstenaar die met meerdere vrouwen getrouwd was, en die had dan geen seks of wat dan ook.
Verder lees ik in de OP dat die extra man dus het slachtoffer gaat worden? Jullie samen uit, hij op de kinderen passen, etc?
Dit is natuurlijk in strijd met de goede zeden, en die erkenning gaat er dus nooit komen.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:21 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
via erkenning wel in theorie, via een rechter.
jij moet eerst nog het vak internationaal en europees recht volgen, voor je daar iets zinnigs over kan zeggen
Correct! En dat niet alleen, het is verboden dus een rechter zal het nooit erkennen. Simpelweg omdat het een strafbaar feit is. Geen rechter in nederland erkent zo'n huwelijk.... ik vraag me af wie een lesje 'recht' moet hebbenquote:Op woensdag 17 september 2008 23:05 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk in strijd met de goede zeden, en die erkenning gaat er dus nooit komen.
zoals alles in het recht is over alles te discussiëren, dus komen zwaaien met de heersende opvattingen houdt nog niet in dat andere opvattingen niet mogelijk zijn; in Engeland is het verboden, toch is het in specifieke gevallen gelegaliseerd (recent in de media), dit schept een precedent voor erkenning in andere EU landen, onder meer vanuit het EG-beginsel dat er vrijheid moet zijn van personenverkeer (dus ook de identiteit 'getrouwd'), een ander uitgangspunt dan wanneer een polygaam non-EU burger om erkenning in de EU vraagt; EG recht sluit bij mijn weten polygamie niet uit, al is het ooit bedacht op basis van christelijke opvattingen.quote:Op woensdag 17 september 2008 23:07 schreef lamaarwaaien het volgende:
[..]
Correct! En dat niet alleen, het is verboden dus een rechter zal het nooit erkennen. Simpelweg omdat het een strafbaar feit is. Geen rechter in nederland erkent zo'n huwelijk.... ik vraag me af wie een lesje 'recht' moet hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |