Ik moest aan de bak in godensnaam !quote:Op woensdag 17 september 2008 23:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja en dit keer sterf je er maar in, gisteren liet je mij zomaar achter.
Wat hoiquote:Op woensdag 17 september 2008 23:02 schreef Allure_ het volgende:
Hoi.
Ja flikker nu maar op..!quote:Op woensdag 17 september 2008 23:03 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ben om 11 uur op school. Zeg even tegen PHP leraar dat ik er niet ben, want kom er net achter dat ik geen briefje had gemaakt.
Gewoon als je op school komt gelijk geel briefje halen en invullenquote:Op woensdag 17 september 2008 23:03 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ben om 11 uur op school. Zeg even tegen PHP leraar dat ik er niet ben, want kom er net achter dat ik geen briefje had gemaakt.
Nee, nu heb je het verknald.quote:Op woensdag 17 september 2008 23:04 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik moest aan de bak in godensnaam !
Mensen wegschoppen
Sorry Jordeeeh ..
Waar ben je nachtwaker? Hangplek ofzo?quote:Op woensdag 17 september 2008 23:04 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik moest aan de bak in godensnaam !
Mensen wegschoppen
Sorry Jordeeeh ..
Doe ik! slaap lekker iedereen, ordi als ik slaag gaan we naar de shoppaquote:Op woensdag 17 september 2008 23:05 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Gewoon als je op school komt gelijk geel briefje halen en invullen
quote:
Deal.quote:Op woensdag 17 september 2008 23:06 schreef Gupje het volgende:
[..]
Doe ik! slaap lekker iedereen, ordi als ik slaag gaan we naar de shoppa
Begin van Aids!quote:Op woensdag 17 september 2008 23:07 schreef reetveter het volgende:
Bovenlichaam alleenschouders en armen
en geen exceem
Als je slaagt gaan wij een keer naar de mac, veel beter idee.quote:Op woensdag 17 september 2008 23:06 schreef Gupje het volgende:
[..]
Doe ik! slaap lekker iedereen, ordi als ik slaag gaan we naar de shoppa
De kriebelkanker..quote:Op woensdag 17 september 2008 23:07 schreef reetveter het volgende:
Bovenlichaam alleenschouders en armen
en geen exceem
Vanaf daarboven kan je dan wel mooi zien hoe ik je vriendin neemquote:Op woensdag 17 september 2008 23:06 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wel dan niet ..
Dan sterf ik wel van eenzaamheid.
En als ik in Valhalla aankom zeik ik over je kop heen
turkquote:Op woensdag 17 september 2008 22:58 schreef BigKahuna het volgende:
URK URK URK. SOEP EET JE MET EEN KURK![]()
![]()
Natuurlijk niet.quote:Op woensdag 17 september 2008 23:07 schreef gers het volgende:
maar viking ben je nu niet bang dat je noorse vriendingebanged wordt door 3 negers als je aan het werk ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |