Dat zeg k nietquote:Op woensdag 17 september 2008 22:58 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Hetzelfde dat Urkers vissers zijn.Maar afijn, je hapt er lekker op dus je kan je er wel aardig in vinden.
 Ze werken wel allemaal in de vis
 Ze werken wel allemaal in de vis  

Morgen wel op tijd komen hequote:Op woensdag 17 september 2008 22:59 schreef Gupje het volgende:
Slaap lekker iedereen!

Neequote:Op woensdag 17 september 2008 23:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat zeg k nietZe werken wel allemaal in de vis

Ik niet.quote:Op woensdag 17 september 2008 23:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat zeg k nietZe werken wel allemaal in de vis
 Kut werk..
 Kut werk..

je hebt huidkankerquote:Op woensdag 17 september 2008 23:01 schreef reetveter het volgende:
Ik heb ineens overal jeuk, kankerernstig

Ook down under?quote:Op woensdag 17 september 2008 23:01 schreef reetveter het volgende:
Ik heb ineens overal jeuk, kankerernstig

Oh niet gelezen. Alsof dat de hele dag duurt, kankerpauperquote:Op woensdag 17 september 2008 23:01 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik ben er niet zeg ik net, moet afdrijden!

Nog 3 zulke posts en heb de hele catalogus van Asos gezien.quote:Op woensdag 17 september 2008 23:01 schreef BigKahuna het volgende:
http://www.asos.com/Boxfresh/Boxfresh-Ltd-Leighton-Jaguard-T-Shirt/Prod/pgeproduct.aspx?iid=360611&cid=3597&clr=Green&sh=0
Deze is wel mooi opzich

Nee?quote:Op woensdag 17 september 2008 23:01 schreef BigKahuna het volgende:
http://www.asos.com/Boxfresh/Boxfresh-Ltd-Leighton-Jaguard-T-Shirt/Prod/pgeproduct.aspx?iid=360611&cid=3597&clr=Green&sh=0
Deze is wel mooi opzich

nachtwerkquote:Op woensdag 17 september 2008 23:02 schreef Noorsbloed het volgende:
* Noorsbloed is weer van de partij !
Heil nachtwerk !
HEIL nachtwerk ...
 meestal hoef je dan geen reet te doen
  meestal hoef je dan geen reet te doen   

Ja en dit keer sterf je er maar in, gisteren liet je mij zomaar achter.quote:Op woensdag 17 september 2008 23:02 schreef Noorsbloed het volgende:
* Noorsbloed is weer van de partij !
Heil nachtwerk !
HEIL nachtwerk ...

jij ook weer hierquote:

Ben om 11 uur op school. Zeg even tegen PHP leraar dat ik er niet ben, want kom er net achter dat ik geen briefje had gemaakt.quote:Op woensdag 17 september 2008 23:02 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oh niet gelezen. Alsof dat de hele dag duurt, kankerpauper

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |