abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin donderdag 18 september 2008 @ 22:00:58 #26
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_61742827
quote:
Op donderdag 18 september 2008 12:58 schreef Ole het volgende:

[..]

Ik heb Rob en Henriette gezien toen ze net getrouwd waren. Ik vond ze mega arrogant en irritant
Die Henriette is gewoon een golddiger, en kickt erop om met een BNer getrouwd te zijn. Dat wordt snel een koter uitpoepen en daarna krijgen we dan een vette scheiding, die helemaal in de pers gaat worden uitgevochten

Lekker met modder gooien a la Ratelband!
Ik haak weer aan
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 18 september 2008 @ 22:45:05 #27
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_61744531
zijn ze in ede getrouwd?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  vrijdag 19 september 2008 @ 00:24:50 #28
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_61747496
quote:
Op donderdag 18 september 2008 22:45 schreef hierissieweer het volgende:
zijn ze in ede getrouwd?

En Yvonne, dit speelt al een tijdje hoor!
Snobs have more fun!
KLIK!
  Trouwste user 2022 vrijdag 19 september 2008 @ 02:26:40 #29
7889 tong80
Spleenheup
pi_61748723
Ik zag haar bij RTL-Boulevard.

Ze zag eruit als ma Flodder.

En psychisch nog steeds een wrak.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Admin vrijdag 19 september 2008 @ 08:41:45 #30
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_61750156
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:24 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

En Yvonne, dit speelt al een tijdje hoor!
Jawel, de vorige soap met Belinda toch?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 19 september 2008 @ 08:50:55 #31
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_61750298
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 08:41 schreef yvonne het volgende:

[..]

Jawel, de vorige soap met Belinda toch?
Ja idd.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_61965723
Toevallig woonde ik vroeger bij hun in het dorp, het is echt waar wat ze verteld heeft. Op de achtergrond zie je steeds die foto van haar, waarop ze nog heel erg mooi was. Maar ja, dit doet dus, ruim 55 jaar, psychiatrie met een mens! Die Rob de Nijs, de over het paard getilde kwal, kan haar nu best een beetje helpen, maar nee, meneer kijkt neer op dit soort mensen, hij voelt zich te goed voor jan met de pet, waar hij het overigens wel van moet hebben! Ach ja, tis weer het oude liedje: 'geld stinkt niet!'
pi_61965867
quote:
Op donderdag 18 september 2008 12:58 schreef Ole het volgende:

[..]

Ik heb Rob en Henriette gezien toen ze net getrouwd waren. Ik vond ze mega arrogant en irritant
Die Henriette is gewoon een golddiger, en kickt erop om met een BNer getrouwd te zijn. Dat wordt snel een koter uitpoepen en daarna krijgen we dan een vette scheiding, die helemaal in de pers gaat worden uitgevochten

Lekker met modder gooien a la Ratelband!
Hahaha, dat weet ik wel heel erg zeker!!!
pi_61965923
quote:
Op zondag 28 september 2008 10:37 schreef Laqeesha het volgende:
Toevallig woonde ik vroeger bij hun in het dorp, het is echt waar wat ze verteld heeft. Op de achtergrond zie je steeds die foto van haar, waarop ze nog heel erg mooi was. Maar ja, dit doet dus, ruim 55 jaar, psychiatrie met een mens! Die Rob de Nijs, de over het paard getilde kwal, kan haar nu best een beetje helpen, maar nee, meneer kijkt neer op dit soort mensen, hij voelt zich te goed voor jan met de pet, waar hij het overigens wel van moet hebben! Ach ja, tis weer het oude liedje: 'geld stinkt niet!'
Wat natuurlijk niet wegneemt dat het een schoftenstreek is om deze vrouw te interviewen, in deze omstandigheden! Dat zij niet beter weet, okay, maar die gasten van de pers moeten zich flink schamen! Wedden dat ze haar helemaal geen vergoeding hebben gegeven?!
pi_61965966
Na het zien van de reportage kan ik wel begrijpen dat Rob zijn koffers heeft gepakt.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_61966051
quote:
Waarom zou hij haar moeten helpen? Ex is ex dunkt mij. Neemt niet weg dat het sneu is voor het vrouwtje.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_61969140
Die Elly is duidelijk psychisch er zeer slecht aan toe.
Het is inderdaad erg laag en goedkoop om zo iemand te misbruiken voor je roddelblad.
Rob lijkt me helemaal niet zo'n naar iemand, maar dan nog.
Het is nu inderdaad zijn ex, en dan ook nog iemand die erg labiel is en niet erg toerekeningsvatbaar. Moet je daar je hele leven voor verantwoordelijk blijven?
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  † In Memoriam † zondag 28 september 2008 @ 22:38:46 #38
37843 lady-wrb
kortaf
pi_61983655
waarom neemt niemand die vrouw tegen zichzelf in bescherming?
(of het nou waar is wat ze beweert of niet)

ik dacht eerlijk gezegd ook dat ze dood was, totdat ze in de roddelbladen verscheen.
pi_61985833
quote:
Mijn moeder woonde vroeger ook vlak bij hen. En het verhaal is idd waar. Rob is ooit met Elly getrouwd omdat hij zonder werk/geld zat. Haar vader had een dancing, daar is Rob toen gaan werken. Toen hij eenmaal 'bekend' werd, is hij er met Belinda vandoor gegaan. De scheiding sleepte zich lang voort, want Elly en Rob hadden ruzie om alles: het huis, geld, zelfs de wasmachine. Ik weet niet of ze toen al gestoord was of het van Rob is geworden. Rob is overigens mega-arrogant.
pi_61985854
quote:
Op zondag 28 september 2008 10:53 schreef Laqeesha het volgende:

[..]

Wat natuurlijk niet wegneemt dat het een schoftenstreek is om deze vrouw te interviewen, in deze omstandigheden! Dat zij niet beter weet, okay, maar die gasten van de pers moeten zich flink schamen! Wedden dat ze haar helemaal geen vergoeding hebben gegeven?!
Eens.
  zondag 28 september 2008 @ 23:59:04 #41
158452 IQM
I am the one
pi_61985917
Ik heb ooit met Rob de Nijs geknikkerd en alles wat hierboven staat, is níét waar.
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
  dinsdag 18 november 2008 @ 19:37:41 #42
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_63324935
Zagen jullie het genante corrigerende duwtje van Henriette, net in Boulevard, toen Rob de Nijs zei dat hij niet met harde hand zou optreden om Belinda uit de villa te krijgen?
Die arme ouwe man heeft niks in de melk te brokkelen in dat huwelijk, zoveel is wel duidelijk.

Ik kon geen rattengate-topic meer vinden, dus vandaar maar even hier.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_63325846
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 02:26 schreef tong80 het volgende:
Ik zag haar bij RTL-Boulevard.

Ze zag eruit als ma Flodder.

En psychisch nog steeds een wrak.

zonde eigenlijk...ik had een foto van haar gezien van vroeger, en daar was ze nog echt mooi...nu ziet ze er op zn zachtstgezegd uit als een gedrocht
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  dinsdag 18 november 2008 @ 20:40:22 #44
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_63326955
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 19:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Zagen jullie het genante corrigerende duwtje van Henriette, net in Boulevard, toen Rob de Nijs zei dat hij niet met harde hand zou optreden om Belinda uit de villa te krijgen?
Die arme ouwe man heeft niks in de melk te brokkelen in dat huwelijk, zoveel is wel duidelijk.
Die heeft geen donder iets te zeggen bij JET
  † In Memoriam † dinsdag 18 november 2008 @ 22:19:23 #45
37843 lady-wrb
kortaf
  dinsdag 18 november 2008 @ 23:16:19 #46
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_63332456
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 22:19 schreef lady-wrb het volgende:
t is een eikel
Ja

Maar vooral Jet!

Ik vind Rob eigenlijk steeds meer een ouwe bejaarde met nog nét niet een straaltje spuug uit zijn mondhoek. Hij had op die beelden van vanavond zo'n verschrompeld stoppel-nekje en zo'n trekkerig ouwelullenbekkie, kennen jullie dat? En dan Jet die maar tegen zijn broze ribben aanport als hij weer iets verkeerd zegt. Rob is een beetje zielig geworden. Maar toch ook gewoon nog een eikel natuurlijk ja.
Snobs have more fun!
KLIK!
  † In Memoriam † woensdag 19 november 2008 @ 09:04:05 #47
37843 lady-wrb
kortaf
pi_63337248
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 23:16 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja

Maar vooral Jet!

Ik vind Rob eigenlijk steeds meer een ouwe bejaarde met nog nét niet een straaltje spuug uit zijn mondhoek. Hij had op die beelden van vanavond zo'n verschrompeld stoppel-nekje en zo'n trekkerig ouwelullenbekkie, kennen jullie dat? En dan Jet die maar tegen zijn broze ribben aanport als hij weer iets verkeerd zegt. Rob is een beetje zielig geworden. Maar toch ook gewoon nog een eikel natuurlijk ja.
haha, ja inderdaad, dat had ik ook. hij ziet er echt oud uit tegenwoordig.
jet woont m zeker helemaal uit ofzo
volgens mij had ik ergens gelezen dat ze een kind wou

[ Bericht 3% gewijzigd door lady-wrb op 19-11-2008 15:20:12 ]
  Moderator / Miss SHO woensdag 19 november 2008 @ 14:57:19 #48
22592 crew  Ole
pi_63346272
en ze willen wellicht ook nog een liefdesbaby!

Heb nu al medelijden met dit kind
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_63346417
omg wat is die vlek op de bank achter Ma Flodder...

Duidelijk dat deze vrouw totaal niet spoort, geen stijl om dit mensen op nationale TV te gooien
  woensdag 19 november 2008 @ 15:10:13 #50
137158 Elounda
the world is yours!
pi_63346589
quote:
Op woensdag 19 november 2008 15:02 schreef Loveless85 het volgende:
omg wat is die vlek op de bank achter Ma Flodder...

Duidelijk dat deze vrouw totaal niet spoort, geen stijl om dit mensen op nationale TV te gooien
Ik vind het gewoon zielig. Dat is dus was jaren psychiatrie met iemand kan doen. Die moet je dan niet gaan uitnodigen om wat te vertellen over je leven met je ex.
Ik zat er met plaatsvervangende schaamte naar te kijken, zo sneu allemaal, of het van haar kant nou waar is of niet.
Ik vind het gewoon sneu.
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')