Ik haak weer aanquote:Op donderdag 18 september 2008 12:58 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik heb Rob en Henriette gezien toen ze net getrouwd waren. Ik vond ze mega arrogant en irritant![]()
Die Henriette is gewoon een golddiger, en kickt erop om met een BNer getrouwd te zijn. Dat wordt snel een koter uitpoepen en daarna krijgen we dan een vette scheiding, die helemaal in de pers gaat worden uitgevochten![]()
Lekker met modder gooien a la Ratelband!
Jawel, de vorige soap met Belinda toch?quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
En Yvonne, dit speelt al een tijdje hoor!
Ja idd.quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jawel, de vorige soap met Belinda toch?
Hahaha, dat weet ik wel heel erg zeker!!!quote:Op donderdag 18 september 2008 12:58 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik heb Rob en Henriette gezien toen ze net getrouwd waren. Ik vond ze mega arrogant en irritant![]()
Die Henriette is gewoon een golddiger, en kickt erop om met een BNer getrouwd te zijn. Dat wordt snel een koter uitpoepen en daarna krijgen we dan een vette scheiding, die helemaal in de pers gaat worden uitgevochten![]()
Lekker met modder gooien a la Ratelband!
Wat natuurlijk niet wegneemt dat het een schoftenstreek is om deze vrouw te interviewen, in deze omstandigheden! Dat zij niet beter weet, okay, maar die gasten van de pers moeten zich flink schamen! Wedden dat ze haar helemaal geen vergoeding hebben gegeven?!quote:Op zondag 28 september 2008 10:37 schreef Laqeesha het volgende:
Toevallig woonde ik vroeger bij hun in het dorp, het is echt waar wat ze verteld heeft. Op de achtergrond zie je steeds die foto van haar, waarop ze nog heel erg mooi was. Maar ja, dit doet dus, ruim 55 jaar, psychiatrie met een mens! Die Rob de Nijs, de over het paard getilde kwal, kan haar nu best een beetje helpen, maar nee, meneer kijkt neer op dit soort mensen, hij voelt zich te goed voor jan met de pet, waar hij het overigens wel van moet hebben! Ach ja, tis weer het oude liedje: 'geld stinkt niet!'
Waarom zou hij haar moeten helpen? Ex is ex dunkt mij.quote:Op zondag 28 september 2008 10:37 schreef Laqeesha het volgende:
Toevallig woonde ik vroeger bij hun in het dorp, het is echt waar wat ze verteld heeft. Op de achtergrond zie je steeds die foto van haar, waarop ze nog heel erg mooi was. Maar ja, dit doet dus, ruim 55 jaar, psychiatrie met een mens! Die Rob de Nijs, de over het paard getilde kwal, kan haar nu best een beetje helpen, maar nee, meneer kijkt neer op dit soort mensen, hij voelt zich te goed voor jan met de pet, waar hij het overigens wel van moet hebben! Ach ja, tis weer het oude liedje: 'geld stinkt niet!'
Mijn moeder woonde vroeger ook vlak bij hen. En het verhaal is idd waar. Rob is ooit met Elly getrouwd omdat hij zonder werk/geld zat. Haar vader had een dancing, daar is Rob toen gaan werken. Toen hij eenmaal 'bekend' werd, is hij er met Belinda vandoor gegaan. De scheiding sleepte zich lang voort, want Elly en Rob hadden ruzie om alles: het huis, geld, zelfs de wasmachine. Ik weet niet of ze toen al gestoord was of het van Rob is geworden. Rob is overigens mega-arrogant.quote:Op zondag 28 september 2008 10:37 schreef Laqeesha het volgende:
Eens.quote:Op zondag 28 september 2008 10:53 schreef Laqeesha het volgende:
[..]
Wat natuurlijk niet wegneemt dat het een schoftenstreek is om deze vrouw te interviewen, in deze omstandigheden! Dat zij niet beter weet, okay, maar die gasten van de pers moeten zich flink schamen! Wedden dat ze haar helemaal geen vergoeding hebben gegeven?!
zonde eigenlijk...ik had een foto van haar gezien van vroeger, en daar was ze nog echt mooi...nu ziet ze er op zn zachtstgezegd uit als een gedrochtquote:Op vrijdag 19 september 2008 02:26 schreef tong80 het volgende:
Ik zag haar bij RTL-Boulevard.
Ze zag eruit als ma Flodder.
En psychisch nog steeds een wrak.
Die heeft geen donder iets te zeggen bij JETquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Zagen jullie het genante corrigerende duwtje van Henriette, net in Boulevard, toen Rob de Nijs zei dat hij niet met harde hand zou optreden om Belinda uit de villa te krijgen?![]()
![]()
Die arme ouwe man heeft niks in de melk te brokkelen in dat huwelijk, zoveel is wel duidelijk.
Jaquote:
haha, ja inderdaad, dat had ik ook. hij ziet er echt oud uit tegenwoordig.quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar vooral Jet!![]()
Ik vind Rob eigenlijk steeds meer een ouwe bejaarde met nog nét niet een straaltje spuug uit zijn mondhoek.Hij had op die beelden van vanavond zo'n verschrompeld stoppel-nekje en zo'n trekkerig ouwelullenbekkie, kennen jullie dat? En dan Jet die maar tegen zijn broze ribben aanport als hij weer iets verkeerd zegt.
Rob is een beetje zielig geworden. Maar toch ook gewoon nog een eikel
natuurlijk ja.
Ik vind het gewoon zielig. Dat is dus was jaren psychiatrie met iemand kan doen. Die moet je dan niet gaan uitnodigen om wat te vertellen over je leven met je ex.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:02 schreef Loveless85 het volgende:
omg wat is die vlek op de bank achter Ma Flodder...![]()
Duidelijk dat deze vrouw totaal niet spoort, geen stijl om dit mensen op nationale TV te gooien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |