In Den Haag ookquote:Op donderdag 18 september 2008 01:00 schreef Maeghan het volgende:
[..]
In héél Amsterdam niet? In héél Rotterdam namelijk wel hoor!
de tulp is ook van origine een turkse bloem. neemt niet weg dat een land dat kan cultiveren en bekend mee worden.quote:Op donderdag 18 september 2008 01:07 schreef IHVK het volgende:
Je zou maar als trotse Griek dit topic lezen.
in dat geval. smeer het op je eikel.quote:Op donderdag 18 september 2008 01:33 schreef Maeghan het volgende:
Misschien ligt het aan het tijdstip, maar op dit moment spreekt het thema 'wat je behalve koken nog meer kan doen met turkse kaas' me meer aan =P
Kopkaas!quote:Op donderdag 18 september 2008 01:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
in dat geval. smeer het op je eikel.
idd heb ik ook thuis, smullen manquote:Op donderdag 18 september 2008 23:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Deze is pas lekker:
[ afbeelding ]
Alleen dan de rode variant.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Deze is pas lekker:
[ afbeelding ]
Klopt, daarom zeggen ze ook geen feta meer in de Apettina reclamesquote:Op donderdag 18 september 2008 16:44 schreef David het volgende:
Fèta is in mijn ogen echt wel een Grieks product, het is volgens mij zelfs zo dat alle witte kaas die niet in Griekenland gemaakt wordt geen feta mag genoemd worden?
quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:17 schreef robber57 het volgende:
Tipje: als je de smaak van Dodoni wat te heftig vind kun je die wat afzwakken door de kaas uit de verpakking te halen en 1 dag in een bakje met schoon water te leggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |