Een leugen is een groot woord, maar heb je wel eens betrapt op een onwaarheid...quote:Op donderdag 18 september 2008 12:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Knappe homo die mij op 1 leugen over deze gate kan betrappen
die nacht niet, want die is al voor meer dan de helft voorbij om de enveloppen open te maken en het geld te tellenquote:Op donderdag 18 september 2008 12:30 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Xiance, stel je niet te veel voor van de huwelijksnacht... Stroek snurkt en slaapt te snel...
maar toen ging het NIET over Nunogatequote:Op donderdag 18 september 2008 12:31 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Een leugen is een groot woord, maar heb je wel eens betrapt op een onwaarheid...Maar je bent best wel te vertrouwen :p
ook niet die in luxor op 4 oktober,quote:Op donderdag 18 september 2008 12:35 schreef Xiance het volgende:
nouja ik ga nooit naar de PANN-gate schandalen dus...
Nee hoor...quote:Op donderdag 18 september 2008 12:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en meer Cairon leugens worden onthuld
Dus je hebt niet eens moeite voor mij gedaan. Was ik dan niet meer dan een gebruiksvoorwerk voor je geweest... Ik walg van je, het betekend namelijk voor mij wel wat. Eikel, trut. Ik hoop dat je een miserabel huwelijk krijgt met X.quote:Op donderdag 18 september 2008 12:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die nacht niet, want die is al voor meer dan de helft voorbij om de enveloppen open te maken en het geld te tellen
Ik kan zijn PM's wel even hier neer gooien, maar weet niet of hij dat wil. Maar het maakt het wel duidelijkquote:Op donderdag 18 september 2008 12:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Vraag eens aan je BF of hij zijn kant van het verhaal hier wil komen toelichten
Tuurlijk is er braai en wijnquote:Op donderdag 18 september 2008 12:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als er geen braai of wijn is blijf ik thuis
airon lieve schat, je weet niet waar je het over hebt dus ...nog 1 keerquote:
Waarom duurt dat dan zo fokking lang voordat je het toe kan geven?quote:airon lieve schat, je weet niet waar je het over hebt dus ...nog 1 keer
Ik heb met Sam en GJ gesproken of het leuk was dat R. meekwam. De beslissing om niet te gaan had niks met hem te maken DUIDELIJK NU
Ik zeg niet dat Sam en PJO liegen want het hierboven staat duidelijk waar we het over hadden.
Ik wist niet waar je het over had toen je zei dat Sam wist dat ik niet kwam, want dat wist ik zelf niet eens. En hij heeft trouwens toegegeven dat ie dat nooit gezegd heeft. (Als je de PM wil dan kan dat)
Het enige waaraan ik schuldig ben is dat ik niet gezegd heb tegen Ang3l dat R. zou meekomen en dat ik niet meer gereageerd heb op zijn laatste SMS. En dat heb ik tegenover hem uitgelegd dus dat heeft niks te maken met jou.
Ik heb nooit gelogen en 2 personen uitgelegd waarom dit gebeurt is. Ik wil het er nu niet meer over hebben.Dat weekend was moeilijk genoeg voor mij. En ja ik weet dat je nu gaat zeggen dat dat makkelijk is om het zo af te sluiten maar helaas.....quote:
ja jij wilde niet op je knie vallen voor mijquote:Op donderdag 18 september 2008 12:41 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dus je hebt niet eens moeite voor mij gedaan. Was ik dan niet meer dan een gebruiksvoorwerk voor je geweest... Ik walg van je, het betekend namelijk voor mij wel wat. Eikel, trut. Ik hoop dat je een miserabel huwelijk krijgt met X.
split personalityquote:Op donderdag 18 september 2008 13:05 schreef Kugari-Ken het volgende:
en ik ben Cairon niet... ik ben Kugari Ken
maar bovenstaande werkt 2 kanten uit, want er is er hier maar 1 die er telkens op terug blijft komenquote:Op donderdag 18 september 2008 12:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
Waardoor iedere andere onthulling alleen maar erger lijkt, omdat je telkens op je eigen verhaal terugkomt.
three sides to a story, yours, mine and the truthquote:Op donderdag 18 september 2008 13:03 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Waarom duurt dat dan zo fokking lang voordat je het toe kan geven?
Waarom kon je dat gisteren niet gewoon zeggen?
Waarom kon je dat niet de dag ervoor zeggen, of de dag erna?
Maar nu bestaan er dus nog steeds twee verhalen over de rol van R in het wel of niet gaan... en waarom bestaan er twee verhalen, omdat je veels te laat met deze derde versie van het verhaal aan komt kakken. Je betrouwbaarheid is niet bepaald hoog meer als je constant van verhaal wisselt.
zal ik het hele verhaal hier een postenquote:Op donderdag 18 september 2008 13:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar bovenstaande werkt 2 kanten uit, want er is er hier maar 1 die er telkens op terug blijft komen
en dat is niet gemakkelijk om je achter een andere kloon te verstoppenquote:Op donderdag 18 september 2008 13:05 schreef Kugari-Ken het volgende:
en ik ben Cairon niet... ik ben Kugari Ken
waarom het is toch alleen maar Cairon/Kugje die er geen genoeg van krijgenquote:Op donderdag 18 september 2008 13:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zal ik het hele verhaal hier een posten
Bedoel je niet achterwerk?quote:Op donderdag 18 september 2008 12:41 schreef hierissieweer het volgende:
Was ik dan niet meer dan een gebruiksvoorwerk voor je geweest... I
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |