Tot de meest recente onthulling dat je vooraf al wist niet te komen. Waarom zou Sam liegen over zoiets Nuno? Waarom? Zelfs PJORourke wist nog eerder dan Angel dat je niet zou komen, en waarom je niet kwam.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:01 schreef Nuno_G het volgende:
zoals gezegd heb ik dat Ang3l uitgelgd en heb je er niks mee te maken
Als sam het niet wist, waarom stond PJORourke me dan bij en bevestigde hij dat Sam wel degelijk wist dat je niet zou komen opdagen voor de avond zelf? Ang3l wist niets over de mogelijkheid dat R mee zou komen, en jij hield bij hoog en laag vol tegenover Ang3l dat je later zou komen.quote:Nee Sam wist dat niet, we hadden het er alleen over dat ik samen met R. zou gaan en of dat verstandig zou zijn.
Iedereen, handjes omhoog als je deze bullshit van Nuno gelooft na dat eindeloze gedweep in het topic...quote:Ik heb nooit gezegd dat ik bij Ang3l zou overnachten als we zouden blijven dan was dit in een hotel, maar waarschijnlliijk waren we teruggereden.
Ach ja je hebt gelijk maar wat anders ? Je moet toch watquote:Op donderdag 18 september 2008 11:10 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dat bewijst nog niets, eigenlijk...
Kom een keer langs op de koffie!quote:Op donderdag 18 september 2008 11:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ach ja je hebt gelijk maar wat anders ? Je moet toch wat
Lezen trut. PJO zei dat ik twijfels had over te komen of niet en hij wist pas de dag dag ERNA dat ik er iet was. Sam heeft NOOIT tegen jou gezegd dat ik niet zou komen.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:12 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Tot de meest recente onthulling dat je vooraf al wist niet te komen. Waarom zou Sam liegen over zoiets Nuno? Waarom? Zelfs PJORourke wist nog eerder dan Angel dat je niet zou komen, en waarom je niet kwam.
Stijlvol, heel erg stijlvol met je "lindo".
[..]
Als sam het niet wist, waarom stond PJORourke me dan bij en bevestigde hij dat Sam wel degelijk wist dat je niet zou komen opdagen voor de avond zelf? Ang3l wist niets over de mogelijkheid dat R mee zou komen, en jij hield bij hoog en laag vol tegenover Ang3l dat je later zou komen.
[..]
Iedereen, handjes omhoog als je deze bullshit van Nuno gelooft na dat eindeloze gedweep in het topic...
wat niemand steekt een hand op?
Waarom ben ik NIET verbaasd?
Iets zegt me dat je koffie over gaat houden...quote:Op donderdag 18 september 2008 11:16 schreef hierissieweer het volgende:
Kom een keer langs op de koffie!
Maar vraag je je dan niet af van wie ik het WEL gehoord heb?quote:Op donderdag 18 september 2008 11:19 schreef Nuno_G het volgende:
Lezen trut. PJO zei dat ik twijfels had over te komen of niet en hij wist pas de dag dag ERNA dat ik er iet was. Sam heeft NOOIT tegen jou gezegd dat ik niet zou komen.
als je je nieuwe huis hebt in Arnhem, ik wil ng een keer uitgaan daar (herinneringenquote:Op donderdag 18 september 2008 11:16 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Kom een keer langs op de koffie!
je komt maar langs, als je in de eerste paar weken komt, kun je ook nog helpen klussen!quote:Op donderdag 18 september 2008 11:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
als je je nieuwe huis hebt in Arnhem, ik wil ng een keer uitgaan daar (herinneringen)
Dat weet ik al lang, en het is niet waar...quote:Op donderdag 18 september 2008 11:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Maar vraag je je dan niet af van wie ik het WEL gehoord heb?
IK en klussenquote:Op donderdag 18 september 2008 11:24 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
je komt maar langs, als je in de eerste paar weken komt, kun je ook nog helpen klussen!
Er zijn meerdere spionnen in het spel!? Ik wil namen!quote:
jij moet toch echt een gelukkig persoon zijn dat je geen grotere problemen hebt dan dit om je zulke zorgen over te makenquote:Op donderdag 18 september 2008 11:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Maar vraag je je dan niet af van wie ik het WEL gehoord heb?
againquote:Op donderdag 18 september 2008 11:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat weet ik al lang, en het is niet waar...
Maar goed, ik hou er nu over op. Ik zeg nooit meer JA wanneer er een meet is, maar kom gewoon onverwacht
quote:Op donderdag 18 september 2008 11:25 schreef Nuno_G het volgende:
Dat weet ik al lang, en het is niet waar...
sorryquote:
Ik moest lachenquote:Op donderdag 18 september 2008 11:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij moet toch echt een gelukkig persoon zijn dat je geen grotere problemen hebt dan dit om je zulke zorgen over te maken
kan jij niet over een paar maanden daar bij jou een meet organiseren zodat we dan Jo'burg of Capegate krijgenquote:Op donderdag 18 september 2008 11:24 schreef Tomasso het volgende:
Geweldig dit om te tijd te doden![]()
Niet ophouden he girls!
En jij moet potjandorie maar wat jaloers zijn dat ik meer dingen weet dan jij...quote:Op donderdag 18 september 2008 11:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij moet toch echt een gelukkig persoon zijn dat je geen grotere problemen hebt dan dit om je zulke zorgen over te maken
quote:Op donderdag 18 september 2008 11:30 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Is there an A in his name, and I can see an N and a G and there's a number there, I can see a 3...
Does this mean anything to you?
Jij denkt meer dingen te weten. Och je bent af en toe een schattig mennekequote:Op donderdag 18 september 2008 11:32 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
En jij moet potjandorie maar wat jaloers zijn dat ik meer dingen weet dan jij...
Poolpartyquote:Op donderdag 18 september 2008 11:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan jij niet over een paar maanden daar bij jou een meet organiseren zodat we dan Jo'burg of Capegate krijgen
Ik snap hem ook niet eigenlijk. Want hij heeft de informatie dat jij verteld had dat jij niet zou komen opdagen van Ang3l, terwijl hij ook beweerdt dat Ang3l het niet van de voren wist. Het wordt een heel warrig verhaal...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |