TS kan zelf niet spellen of juist grammatica gebruiken. Daarom zoveel edits.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:57 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hoppa, nóg een edit in de OP.
Prutser.
... niet weten dat het geen 'zo ie zo',quote:Op donderdag 18 september 2008 01:10 schreef kwiwi het volgende:
Ik kom even klagen over de mensen die &*#$%# nog steeds niet weten dat het niet 'zo ie zo', 'zowiezo', 'zo wie so', of een andere tenenkrommende versie is... Maar sowieso!
Onthou het nou toch eens!
Zo nu kan ik weer slapen
...niet weten dat het geen reet uit maakt of je nou geen of niet gebruikt. In deze zin hebben zij eenzelfde betekenis en mogen ze beide gebruikt worden.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:18 schreef zkr623 het volgende:
[..]
... niet weten dat het geen 'zo ie zo',
Bron?quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:01 schreef flipp. het volgende:
[..]
...niet weten dat het geen reet uit maakt of je nou geen of niet gebruikt. In deze zin hebben zij eenzelfde betekenis en mogen ze beide gebruikt worden.
Bedankt. Doe zoiets voortaan direct.quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:06 schreef flipp. het volgende:
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/317
Google BFFLquote:Op vrijdag 19 september 2008 23:07 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Bedankt. Doe zoiets voortaan direct.
BFFL? En nee, ik ga het niet Googelen.quote:
hmmzquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:22 schreef Biels het volgende:
[..]
Als grammaticale nazi's houden van correcte spelling, zijn taaljoden mensen die niet kunnen spellen.
God, dat ik het nog uitleg..
lolz, altijd een beetje humor gewaardeerd.quote:Op zaterdag 20 september 2008 01:42 schreef vannelle het volgende:
[..]
Voor de zekerheid deze inhoudelijke reactie maar even quoten voor er weer een edit komt....
jij vindt dat mensen die lui zijn een ban moeten krijgen maar je bent zelf te lui om iets te googelen?quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:10 schreef Beauregard het volgende:
[..]
BFFL? En nee, ik ga het niet Googelen.
Mensen die onduidelijke of onvolledige posts plaatsen zijn lui en dienen een permban te krijgen. Maar dat is mijn bescheiden mening.
Je houdt er zeker van in je reet geneukt te wordenquote:Op zaterdag 20 september 2008 01:42 schreef vannelle het volgende:
[..]
Voor de zekerheid deze inhoudelijke reactie maar even quoten voor er weer een edit komt....
Dat dat het 1e is waar je aan denkt........vies ventje.quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:19 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Je houdt er zeker van in je reet geneukt te worden
Eerst dacht ik dat je een kankermongool was, toen dacht ik dat je waarschijnlijk aids hebt en als 3e dacht ik dat je een kontneukende buttfag was.quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:37 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dat dat het 1e is waar je aan denkt........vies ventje.
Ja, homosexualiteit is ook een geestelijke afwijking hè, ga maar gauw pilletje slikken tegen je ziekte.quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:36 schreef vannelle het volgende:
En dat dacht je allemaal omdat je jezelf voor gek zet?
De menselijke geest werkt vreemd.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |