Zo i so heEe!? Dat mak tog nix uijt?quote:Op donderdag 18 september 2008 01:10 schreef kwiwi het volgende:
Ik kom even klagen over de mensen die &*#$%# nog steeds niet weten dat het niet 'zo ie zo', 'zowiezo', 'zo wie so', of een andere tenenkrommende versie is... Maar sowieso!
Onthou het nou toch eens!
Zo nu kan ik weer slapen
Of Zoeÿzo (van het radio-programmaquote:Op donderdag 18 september 2008 01:10 schreef kwiwi het volgende:
Ik kom even klagen over de mensen die &*#$%# nog steeds niet weten dat het niet 'zo ie zo', 'zowiezo', 'zo wie so', of een andere tenenkrommende versie is... Maar sowieso!
Zo nu kan ik weer slapen
quote:Op donderdag 18 september 2008 01:10 schreef kwiwi het volgende:
Zo nu kan ik weer slapen
Kijk, een medestander!quote:Op donderdag 18 september 2008 01:10 schreef kwiwi het volgende:
Zo nu kan ik weer slapen
Nein, grammaticale nazi's zijn het toch?quote:
Snap je het nou echt niet of doe je maar alsof?quote:Op donderdag 18 september 2008 17:31 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Nein, grammaticale nazi's zijn het toch?
TUTUTU
GRAMMAR POLICE IES HIER!
Que?quote:Op donderdag 18 september 2008 17:56 schreef Biels het volgende:
[..]
Snap je het nou echt niet of doe je maar alsof?
Als grammaticale nazi's houden van correcte spelling, zijn taaljoden mensen die niet kunnen spellen.quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:09 schreef Aaargh! het volgende:
Als TS beschikt over een LL(1) of LR(1) Nederlandse grammatica, dan bij deze het verzoek deze hier te plaatsen, in EBNF notatie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |