Veganistenquote:Op woensdag 17 september 2008 17:35 schreef Florian_ het volgende:
En uiteraard is dit een cool moslim bashtopic!![]()
Dus zeikers en bomenknuffelaars ga maar lekker de veganist uithangen of je ruwharige tekkel uitlaten, doei
Het gegeven "eet 's middags niet, maar geef het aan de arme" is best wel okequote:Op woensdag 17 september 2008 17:38 schreef cheqy het volgende:
[..]
Waarom dan "Ramadan"?
Gewoon nieuwsgierig.
Ik beweer dat toch ook nietquote:Op woensdag 17 september 2008 17:37 schreef Bomil het volgende:
en lees goed ze zeggen niet dat ze het verbieden ze ''vinden'' het alleen maar et is een mening dus niet overdrijven vind ik :p
Je TT suggereert iets anders.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:39 schreef Florian_ het volgende:
Ik beweer dat toch ook niet![]()
Als je de OP leest zie je dat ik schrijf "hoe kun je nou zoiets willen
Ga het eens lezen!quote:Op woensdag 17 september 2008 17:39 schreef Teunebeun het volgende:
(heb dat artikel niet gelezen)
Óf je leest het artikel en reageert dan pas, óf je reageert niet.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:39 schreef Teunebeun het volgende:
Dus omdat zij van die idiote regeltjes maken mogen wij niet in Nederland eten. (heb dat artikel niet gelezen) Dan kun je net zo goed een idiote regel opstellen om moslims te verbieden om uit te gaan
Lees het maar wel, dan kom je minder achterlijk over.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:39 schreef Teunebeun het volgende:
Dus omdat zij van die idiote regeltjes maken mogen wij niet in Nederland eten. (heb dat artikel niet gelezen)
Ohja, die klopt niet helemaalquote:Op woensdag 17 september 2008 17:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je TT suggereert iets anders..
Dan zou ik me - als moslim- juist nog verhevener voelen ten opzichte van die toeristen.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:38 schreef Rikketik het volgende:
Ik kan me er wel iets bij voorstellen eigenlijk. Je zal toch maar 18 uur per dag niks mogen eten en drinken, terwijl een stel heidense toeristen gezellig zitten te schransen op straat en in restaurants.
Stel je bent 16 jaar en 1.80. Je wordt gevraagd om de islamitische wetten te volgen en ook de ramadan dus.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:40 schreef Bomil het volgende:
Ramadan is eigenlijk super gezond voor je
Je hebt namelijk 40% minder kans op hartaanvallen als je vast
en je leert discipline over jezelf
Je valt af
En het is goed voor bepaalde ziektes.
Ik ga denk ik maar is beginnen met ramadan LOL !11
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |