Deels..... maar ja wat kun je nog doen.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:09 schreef OldJeller het volgende:
Zijn er al mensen angstig voor hun spaargeld en eventuele andere gevolgen van een flinke crash?
spreiden over verschillende bankenquote:Op woensdag 17 september 2008 20:11 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Deels..... maar ja wat kun je nog doen.
Ja, ik ben wel bang voor mijn spaargeld. Waar moet ik heen? Wat is veilig?quote:Op woensdag 17 september 2008 20:09 schreef OldJeller het volgende:
Zijn er al mensen angstig voor hun spaargeld en eventuele andere gevolgen van een flinke crash?
ik zag hetquote:Op woensdag 17 september 2008 20:10 schreef Drugshond het volgende:
psst.... de dolar beweegt 2,5 ct in 2 uur.
Vandaar mijn antwoord deels. Een deel staat over de grens.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:12 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
spreiden over verschillende banken
Yep, daar waren we bij met deeltje 2 van Bulls, Bears & Bucks (al heette het toen nog niet zo)quote:Op woensdag 17 september 2008 19:56 schreef Caesu het volgende:
[..]
deden ze op 22 januari wel.
http://www.msnbc.msn.com/id/22780489/
Heb ik dus gedaan waaronder 1 buitenlands die door zowel het ijslandse als het NL stelsel gedekt wordt en verder natuurlijk de rabobankquote:Op woensdag 17 september 2008 20:12 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
spreiden over verschillende banken
Spaargeld?quote:Op woensdag 17 september 2008 20:09 schreef OldJeller het volgende:
maar dan moet toch de rente op leningen aan particulieren ook veel en veel hoger zijn??quote:Op woensdag 17 september 2008 20:23 schreef Drugshond het volgende:
De rente in de States gaat voorlopig niks doen.
[ afbeelding ]
En wat heeft het voor zin..... banken rekenen elkaar zoveel extra toeslagen dat de echte rente veel hoger ligt.
Dat is het toch ook. Dit is zeg maar de rente zonder (uche) risicofactoren.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:25 schreef henkway het volgende:
[..]
maar dan moet toch de rente op leningen aan particulieren ook veel en veel hoger zijn??
Blegh, neequote:Op woensdag 17 september 2008 20:28 schreef OldJeller het volgende:
Italo heeft nieuwe gouden sieraden aangeschaft?![]()
of ze verwachten echt zwaar weerquote:
Vraag is beter, wie is we ?.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:32 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
of ze verwachten echt zwaar weer
Alles is mijn optiek is het concept en de discussie achter deze reeks altijd al dezelfde geweest.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:35 schreef ItaloDancer het volgende:
Piles gaat de stats doen voor deze topicreeks. Wat vinden jullie, moet de oude reeks "De dag dat de dollar viel" ook in die stats zitten of alleen BB&B vanaf #01 zeg maar?
de dag dat de dollar viel ook wat anders.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:35 schreef ItaloDancer het volgende:
Piles gaat de stats doen voor deze topicreeks. Wat vinden jullie, moet de oude reeks "De dag dat de dollar viel" ook in die stats zitten of alleen BB&B vanaf #01 zeg maar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |