abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61706654
quote:
Op woensdag 17 september 2008 17:07 schreef Biels het volgende:

[..]

Kill, dat jij de taal van de straat niet spreekt is niet mijn probleem.
Wel jouw probleem als je in een forum post waar nederlands de voertaal is, .aso
  woensdag 17 september 2008 @ 17:15:24 #27
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_61706705
quote:
Op woensdag 17 september 2008 17:13 schreef tijger74 het volgende:

[..]

/care
pi_61706728
quote:
Op woensdag 17 september 2008 17:07 schreef Biels het volgende:

[..]

Kill, dat jij de taal van de straat niet spreekt is niet mijn probleem.
STOER hoor straattaal Zeker op het vmbo gezeten...
Ik heb FOK!verkering met AdvancedPower. Kusje! O+
pi_61706733
Was jij die lul vanochtend die liep te zeiken dat er wat volk stil moest zijn terwijl je niet in een stiltecoupe zat?
pi_61706883
quote:
Op woensdag 17 september 2008 17:04 schreef Dr.Crane het volgende:

[..]

Dat is wel achterlijk ja.

Als iemand mij aan m'n kop zeurt dat ik stil moet zijn dan lach ik hem of haar gewoon uit *, tenzij diegene echt gelijk heeft. Maar laatst had een of andere opa die naast mij moest gaan zitten het lef om me aan te tikken en te vragen of m'n muziek wat zachter kon. En dat terwijl ik m'n muziek altijd op redelijk laag niveau heb staan.

* En tenzij het een grote neger is, maar die maken zich daar over het algemeen niet zo druk over.
Zoooo zeg, ben jij even stoer.
Ik had die opa voor z'n bek geslagen als ik jou was!111
pi_61706885
quote:
Op woensdag 17 september 2008 17:13 schreef tijger74 het volgende:

[..]

Ga er even serieus op in joh, mongool
  woensdag 17 september 2008 @ 17:28:32 #32
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_61706985
quote:
Op woensdag 17 september 2008 17:16 schreef Acyrus het volgende:

[..]

STOER hoor straattaal Zeker op het vmbo gezeten...
Nee, gewoon het VWO. Maar die hossel zit in je of niet, weetje, en ik moet ook gewoon pushen om te surviven.
pi_61707004
Terechte klacht. In een overvolle trein vind ik het overigens nog anders dan wanneer er ruime keuze is. Dan heb je zo'n gezin met een krijsende kleuter van 4 die de rust even komt storen, terwijl er ook nog andere coupé's zijn. Vader zit dat kind vervolgens nog verder druk te maken met spelletjes waardoor ze alleen maar meer begint te gillen.
Als ik er dan wat van zeg krijg ik een blik alsof ik iets heel raars zeg. Het is goddomme omgekeerde wereld.
pi_61707075
Teveel Free Kempi gekeken.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  woensdag 17 september 2008 @ 17:33:07 #35
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_61707086
Zolang de NS die stiltecoupé's in de tweede klasse blijven houden gaan mensen gewoon hun bek niet houden.
  woensdag 17 september 2008 @ 17:35:17 #36
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_61707127
quote:
Op woensdag 17 september 2008 17:32 schreef Ordinair het volgende:
Teveel Free Kempi gekeken.
Die shabba gaat zichzelf niet pushen hé.
pi_61707378
Die stiltecoupe's vind ik ook onzin. Maar er staat gewoon in de huisregels van de NS dat je geen geluidsoverlast mag veroorzaken, door bijv. luidruchtig te telefoneren of een walkman te hard te zetten. Dat geldt in de hele trein, niet alleen in de stiltecoupe!

Mocht iemand je niet geloven, op de balkons hangt altijd een samenvatting.
pi_61707634
quote:
Op woensdag 17 september 2008 16:52 schreef Klautje het volgende:

[..]

Ban ofzo... Voor zulke kankerposts.
nee jouw post slaat ergens op
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_61708195
Natuurlijk een terechte klacht. Ik ga ook elke dag met de trein naar mijn werk en zit dan ook altijd in de stiltecoupe. En daar is dan ook meestal wel degelijk stil. Wel zo fijn als je bv nog ff verder wil pitten in de trein. Het komt inderdaad voor dat er mensen wel in de stiltecoupe gaan zitten ouwehoeren, en het komt ook voor dat ik dan even vraag of de betreffende mensen er rekening mee willen houden dat de meeste mensen in de stiltecoupe daar bewust zijn gaan zitten. Geen probleem lijkt me, en heb ook nog niet meegemaakt dat mensen daar geen begrip voor hebben.
Het hangt er inderdaad wel vanaf welke trein je in zit, in een trein vol scholieren hoef je er niet op stilte te rekenen en ook buiten de spits hebben de mensen vaak geen flauw benul. Maar in de spits is het er vaak lekker rustig.

En Dr Crane..lekker stoer verhaaltje hoor! Maar muziek uit iemand anders' oordopjes etc horen is gewoon fucking irritant, dus die opa zal wel een reden hebben gehad. Of wilde je met je verhaaltje juist aangeven dat je een asociale pauper bent?
pi_61708596
quote:
Op woensdag 17 september 2008 17:35 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Die shabba gaat zichzelf niet pushen hé.
Klopt. Die trekt zichzelf alleen maar af.
pi_61708625
quote:
Op woensdag 17 september 2008 18:20 schreef elplato het volgende:
Natuurlijk een terechte klacht. Ik ga ook elke dag met de trein naar mijn werk en zit dan ook altijd in de stiltecoupe. En daar is dan ook meestal wel degelijk stil. Wel zo fijn als je bv nog ff verder wil pitten in de trein. Het komt inderdaad voor dat er mensen wel in de stiltecoupe gaan zitten ouwehoeren, en het komt ook voor dat ik dan even vraag of de betreffende mensen er rekening mee willen houden dat de meeste mensen in de stiltecoupe daar bewust zijn gaan zitten. Geen probleem lijkt me, en heb ook nog niet meegemaakt dat mensen daar geen begrip voor hebben.
Het hangt er inderdaad wel vanaf welke trein je in zit, in een trein vol scholieren hoef je er niet op stilte te rekenen en ook buiten de spits hebben de mensen vaak geen flauw benul. Maar in de spits is het er vaak lekker rustig.

En Dr Crane..lekker stoer verhaaltje hoor! Maar muziek uit iemand anders' oordopjes etc horen is gewoon fucking irritant, dus die opa zal wel een reden hebben gehad. Of wilde je met je verhaaltje juist aangeven dat je een asociale pauper bent?
WEz
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
pi_61708693
Wanneer de trein 's ochtends stampvol zit kun je moeilijk verwachten dat het daar stil is, een kaartje eerste klas lijkt me dan meer geschikt.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  woensdag 17 september 2008 @ 18:40:08 #43
125126 Mr-Coffee
pissing people off since 1980
pi_61708719
@ Kopbal, wat ben jij een ongelooflijk sletterige kut breezert!!!

Afgelopen week hebben m,n vriendin en ik in een stilte coupe gezeten, echt geen hond te bekennen, en das best wel lekker als je de hele dag gelopen hebt enzo.
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
pi_61708723
quote:
Op woensdag 17 september 2008 16:55 schreef Biels het volgende:
In jezelf gaan praten dat alles snel voorbij zal zijn, steeds harder tot eigenlijk iedereen het wel hoort, beetje een maniakaal lachje erbij en dan je pipa pakken en de dichtsbijzijnde mofo poppen. Dat helpt wel.
.
pi_61708743
Vooral in stoptreinen (wat de NS tegenwoordig intercity's noemt) is dat erg: kan je elke 5 minuten een nieuwe horde lawaaimakers vertellen dat ze stil moeten zijn... NS zegt namelijk dat passagiers andere passagiers moeten aanspreken

Tip voor NS:
-sloop die omroepinstallatie uit stiltecoupes
-deel gewoon boetes uit aan lawaaimakers.
censuur :O
pi_61708774
quote:
Op woensdag 17 september 2008 18:39 schreef LudoSanders het volgende:
Wanneer de trein 's ochtends stampvol zit kun je moeilijk verwachten dat het daar stil is, een kaartje eerste klas lijkt me dan meer geschikt.
Wat heeft vol-zijn te maken met niet-praten?! Ook in een volle coupe kan je prima je krant lezen zonder te bellen/ouwehoeren.
censuur :O
pi_61708814
quote:
Op woensdag 17 september 2008 16:55 schreef Biels het volgende:
In jezelf gaan praten dat alles snel voorbij zal zijn, steeds harder tot eigenlijk iedereen het wel hoort, beetje een maniakaal lachje erbij en dan je pipa pakken en de dichtsbijzijnde mofo poppen. Dat helpt wel.
Ik stem voor een regel dat FOK! moet opstellen zodat ik begrijp wat jij bedoelt.
pi_61708948
quote:
Op woensdag 17 september 2008 18:43 schreef Teunebeun het volgende:

[..]

Ik stem voor een regel dat FOK! moet opstellen zodat ik begrijp wat jij bedoelt.
Of minimaal een IQ van 50 als voorwaarde stellen om je te mogen registreren op Fok.
pi_61708979
De treinen waar ik mee reis zitten altijd vol.
Meestal valt het dan niet op of je in een normale of in een stilte coupe zit.
moeten ze maar een fatsoenlijk bord of een shaggo met een vliegenmepper neerzetten die iedereen met geluid mept.
pi_61709035
quote:
Op woensdag 17 september 2008 18:42 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Wat heeft vol-zijn te maken met niet-praten?! Ook in een volle coupe kan je prima je krant lezen zonder te bellen/ouwehoeren.
Omdat, zo als bijvoorbeeld vanochtend, er mensen in het gangpad moeten staan wanneer de trein vol is. Wanneer er elders geen plek is zul je daar moeten plaatsnemen en om dan te denken dat deze mensen stil zullen zijn is een utopie.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')