Wel jouw probleem als je in een forum post waar nederlands de voertaal is, .asoquote:Op woensdag 17 september 2008 17:07 schreef Biels het volgende:
[..]
Kill, dat jij de taal van de straat niet spreekt is niet mijn probleem.
/carequote:Op woensdag 17 september 2008 17:13 schreef tijger74 het volgende:
[..]
Wel jouw probleem als je in een forum post waar nederlands de voertaal is, .aso
STOER hoor straattaalquote:Op woensdag 17 september 2008 17:07 schreef Biels het volgende:
[..]
Kill, dat jij de taal van de straat niet spreekt is niet mijn probleem.
Zoooo zeg, ben jij even stoer.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:04 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Dat is wel achterlijk ja.![]()
Als iemand mij aan m'n kop zeurt dat ik stil moet zijn dan lach ik hem of haar gewoon uit *, tenzij diegene echt gelijk heeft. Maar laatst had een of andere opa die naast mij moest gaan zitten het lef om me aan te tikken en te vragen of m'n muziek wat zachter kon.En dat terwijl ik m'n muziek altijd op redelijk laag niveau heb staan.
* En tenzij het een grote neger is, maar die maken zich daar over het algemeen niet zo druk over.
Ga er even serieus op in joh, mongoolquote:Op woensdag 17 september 2008 17:13 schreef tijger74 het volgende:
[..]
Wel jouw probleem als je in een forum post waar nederlands de voertaal is, .aso
Nee, gewoon het VWO. Maar die hossel zit in je of niet, weetje, en ik moet ook gewoon pushen om te surviven.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:16 schreef Acyrus het volgende:
[..]
STOER hoor straattaal![]()
![]()
![]()
![]()
Zeker op het vmbo gezeten...
nee jouw post slaat ergens opquote:Op woensdag 17 september 2008 16:52 schreef Klautje het volgende:
[..]
Ban ofzo... Voor zulke kankerposts.
Klopt. Die trekt zichzelf alleen maar af.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:35 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Die shabba gaat zichzelf niet pushen hé.
WEzquote:Op woensdag 17 september 2008 18:20 schreef elplato het volgende:
Natuurlijk een terechte klacht. Ik ga ook elke dag met de trein naar mijn werk en zit dan ook altijd in de stiltecoupe. En daar is dan ook meestal wel degelijk stil. Wel zo fijn als je bv nog ff verder wil pitten in de trein. Het komt inderdaad voor dat er mensen wel in de stiltecoupe gaan zitten ouwehoeren, en het komt ook voor dat ik dan even vraag of de betreffende mensen er rekening mee willen houden dat de meeste mensen in de stiltecoupe daar bewust zijn gaan zitten. Geen probleem lijkt me, en heb ook nog niet meegemaakt dat mensen daar geen begrip voor hebben.
Het hangt er inderdaad wel vanaf welke trein je in zit, in een trein vol scholieren hoef je er niet op stilte te rekenen en ook buiten de spits hebben de mensen vaak geen flauw benul. Maar in de spits is het er vaak lekker rustig.
En Dr Crane..lekker stoer verhaaltje hoor! Maar muziek uit iemand anders' oordopjes etc horen is gewoon fucking irritant, dus die opa zal wel een reden hebben gehad. Of wilde je met je verhaaltje juist aangeven dat je een asociale pauper bent?
quote:Op woensdag 17 september 2008 16:55 schreef Biels het volgende:
In jezelf gaan praten dat alles snel voorbij zal zijn, steeds harder tot eigenlijk iedereen het wel hoort, beetje een maniakaal lachje erbij en dan je pipa pakken en de dichtsbijzijnde mofo poppen. Dat helpt wel.
Wat heeft vol-zijn te maken met niet-praten?! Ook in een volle coupe kan je prima je krant lezen zonder te bellen/ouwehoeren.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:39 schreef LudoSanders het volgende:
Wanneer de trein 's ochtends stampvol zit kun je moeilijk verwachten dat het daar stil is, een kaartje eerste klas lijkt me dan meer geschikt.
Ik stem voor een regel dat FOK! moet opstellen zodat ik begrijp wat jij bedoelt.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:55 schreef Biels het volgende:
In jezelf gaan praten dat alles snel voorbij zal zijn, steeds harder tot eigenlijk iedereen het wel hoort, beetje een maniakaal lachje erbij en dan je pipa pakken en de dichtsbijzijnde mofo poppen. Dat helpt wel.
Of minimaal een IQ van 50 als voorwaarde stellen om je te mogen registreren op Fok.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:43 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ik stem voor een regel dat FOK! moet opstellen zodat ik begrijp wat jij bedoelt.
Omdat, zo als bijvoorbeeld vanochtend, er mensen in het gangpad moeten staan wanneer de trein vol is. Wanneer er elders geen plek is zul je daar moeten plaatsnemen en om dan te denken dat deze mensen stil zullen zijn is een utopie.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:42 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Wat heeft vol-zijn te maken met niet-praten?! Ook in een volle coupe kan je prima je krant lezen zonder te bellen/ouwehoeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |