Ja, of ze denkt: "die is afgezakt".quote:Op woensdag 17 september 2008 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Als ik die ex van je was zou ik eerst eens bij mezelf ten rade gaan om me af te vragen of ze zelf niet lelijk is. Aangezien jouw keuze en smaak volgens haar te wensen overlaat, zal ze zelf dan ook wel niet vooraan in de rij hebben gestaan.
Bedankt Juup!quote:Op woensdag 17 september 2008 17:51 schreef Juup© het volgende:
Bagger verwijderd. Ontopic aub
Alle nieuwe bagger word zonder pardon verwijderd.
Ik mag hopen voor je dat je 'een ex hebben' niet als iets bijzonders ziet.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:26 schreef Smart_ass het volgende:
Verkapt ik-heb-een-ex topic.
quote:Op woensdag 17 september 2008 20:00 schreef Florian_ het volgende:
Echte mannen nemen genoegen met alles waar een gaatje inzit
oke ome juupquote:Op woensdag 17 september 2008 17:51 schreef Juup© het volgende:
Bagger verwijderd. Ontopic aub
Alle nieuwe bagger word zonder pardon verwijderd.
quote:Op woensdag 17 september 2008 19:46 schreef immortalsean het volgende:
ik ben lelijk...
[ Bericht 39% gewijzigd door Juup© op 17-09-2008 19:48 ]
agreequote:Op woensdag 17 september 2008 16:32 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Dat is al voldoende voor een prima klacht.
quote:Op woensdag 17 september 2008 20:33 schreef Viking84 het volgende:
Met die OP verraad je dat je nog láng niet over haar heen bent. Gekwetste mensen die gedumpt zijn hebben namelijk de neiging om hun ex af te zeiken. Kennelijk zit het toch iets dieper dan je toegeven wilt.
Zij zat met een paar vrienden/vriendinnen. Die ik overigens niet eens kendequote:Op woensdag 17 september 2008 19:41 schreef Chocolate het volgende:
boeiend!
Jij zat tenmiste met een lelijk wijf. () Zij kwam alleen.
Nee hoor, al was het al 5 jaar uit, ik wil altijd overkomen als degene die er het beste van de 2 van gemaakt heeft, of althans die schijn wekken bij m'n ex.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:33 schreef Viking84 het volgende:
Met die OP verraad je dat je nog láng niet over haar heen bent. Gekwetste mensen die gedumpt zijn hebben namelijk de neiging om hun ex af te zeiken. Kennelijk zit het toch iets dieper dan je toegeven wilt.
Waarom? Ik snap dat nooit zo goed. Je hebt van elkaar gehouden, het is blijkbaar uit gegaan, maar waarom zou je zo vijandig tegen elkaar moeten doen? (en nu ga ik er even vanuit dat jullie op een normale manier uit elkaar gegaan zijn, zonder dat er sprake was van overspel oid).quote:Op woensdag 17 september 2008 21:15 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Nee hoor, al was het al 5 jaar uit, ik wil altijd overkomen als degene die er het beste van de 2 van gemaakt heeft, of althans die schijn wekken bij m'n ex.
Elke man wilt stiekem al z'n exen nog een keer neukenquote:Op woensdag 17 september 2008 21:15 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Nee hoor, al was het al 5 jaar uit, ik wil altijd overkomen als degene die er het beste van de 2 van gemaakt heeft, of althans die schijn wekken bij m'n ex.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |