Klacht:quote:Op woensdag 17 september 2008 16:02 schreef Devrim_ het volgende:
Klacht:
Mensen die niet kunnen omgaan met doemscenario's
Het antwoord luidt: "ja".quote:Op woensdag 17 september 2008 16:05 schreef Monotomo het volgende:
Ik zit me de laatste tijd wel meer af te vragen of ik geen dyslexie heb achterlijk ben..Pas de TT even aan s.v.p.
Werkwoordvervoeging heeft geen fuck met dyslexie te maken. Zeg dan gewoon dat je een domme fout hebt gemaakt.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:05 schreef Monotomo het volgende:
Ik zit me de laatste tijd wel meer af te vragen of ik geen dyslexie heb..Pas de TT even aan s.v.p.
Dit meen je niet..?quote:Op woensdag 17 september 2008 16:08 schreef Monotomo het volgende:
[..]
Ha-ha. Dat heeft niks met dyslexie, maar meer met spreektaal te maken.
Maar ik ben daar wel bang voorquote:Op woensdag 17 september 2008 16:57 schreef Metro2005 het volgende:
Doemscenario's zijn van alle tijden. Vroeger ging men massaal dood als de here op aarde kwam of viel je van de planeet af als je over de rand heen vaarde of stierf de halve mensheid uit aan een griepvirus.Nu gaan we dood aan deeltjesversnellers en extremistische moslims.
Er is altijd wel íets. Dood gaan we heus wel een keer daar ben ik helemaal niet bang voor.
Jij zegt daadwerkelijk "ik wordt" met dt? In spreektaal?quote:Op woensdag 17 september 2008 16:08 schreef Monotomo het volgende:
[..]
Ha-ha. Dat heeft niks met dyslexie, maar meer met spreektaal te maken.
Neen, ik doelde op: "meer af te vragen of ik geen dyslexie heb". 'Geen' zou je eventueel weg kunnen laten, dat is volgens mij ook waar meneer op doelt.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:20 schreef Biels het volgende:
[..]
Jij zegt daadwerkelijk "ik wordt" met dt? In spreektaal?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |