Dat gebeurde ook in het OV of was dat weer iets anders?quote:Op woensdag 17 september 2008 20:13 schreef reetveter het volgende:
Ik kan trouwens weer een heel topic openen over het ov
Meiden die over voetbal praten en denken dat edgar davids allergisch voor gras is en daarom een bril draagt
Radio 100% NL luisteren omdat de telefoon niks wou ontvangen
quote:Op woensdag 17 september 2008 20:13 schreef reetveter het volgende:
Meiden die over voetbal praten en denken dat edgar davids allergisch voor gras is en daarom een bril draagt
Fail telefoonquote:Op woensdag 17 september 2008 20:13 schreef reetveter het volgende:
die hele lange smalle straatquote:
Toen ik in Drenthe reed met de hendig sjieke lollertrein, net na assen wil die bijna niks ontvangenquote:Op woensdag 17 september 2008 20:15 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat gebeurde ook in het OV of was dat weer iets anders?
Ik ga trouwens even bij RCT 'Evergreen Gardens' afmaken.
EPIC FAILquote:Op woensdag 17 september 2008 20:13 schreef reetveter het volgende:
Hm?quote:Op woensdag 17 september 2008 20:08 schreef postmortum het volgende:
waarom willen jullie niet posten in klb ? heb ik weer iets gemist ?
Ja in assen is het ontvangst heel slecht.. Had ik ook toen ik met de trein naar Groningen wilde.. Assen is als een oost-blok land.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Toen ik in Drenthe reed met de hendig sjieke lollertrein, net na assen wil die bijna niks ontvangen
Door dat stuk niemandsland moet ik dus elke dagquote:Op woensdag 17 september 2008 20:18 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ja in assen is het ontvangst heel slecht.. Had ik ook toen ik met de trein naar Groningen wilde.. Assen is als een oost-blok land.
02. 3227 jordeeehquote:Op woensdag 17 september 2008 20:34 schreef gers het volgende:
NUMMER 3 met de meeste posts in KLB
03. 2564 gers
![]()
![]()
![]()
mijn heldquote:Op woensdag 17 september 2008 20:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
02. 3227 jordeeeh
Baas boven baas
Wie is nummer 1 dan en waar sta ik ?quote:Op woensdag 17 september 2008 20:34 schreef gers het volgende:
NUMMER 3 met de meeste posts in KLB
03. 2564 gers
![]()
![]()
![]()
bobbybquote:Op woensdag 17 september 2008 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie is nummer 1 dan en waar sta ik ?
Ah, alweer zo'n kansloze kutlijst waar alle mongolen zich gaan aftrekken op hun postaantal.quote:
I came like, 4 timesquote:Op woensdag 17 september 2008 20:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ah, alweer zo'n kansloze kutlijst waar alle mongolen zich gaan aftrekken op hun postaantal.
Jep.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ah, alweer zo'n kansloze kutlijst waar alle mongolen zich gaan aftrekken op hun postaantal.
quote:Op woensdag 17 september 2008 20:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
14.gifquote:Op woensdag 17 september 2008 21:01 schreef reetveter het volgende:
Morgen pilsen in zhe city of groningen
quote:Op woensdag 17 september 2008 21:01 schreef reetveter het volgende:
Morgen pilsen in zhe city of groningen
beginnen in the drei gezusters, en dan waar het bier ons heen leidtquote:Op woensdag 17 september 2008 21:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Waar ga je hier heen dan, mijn neger
ik zeg niksquote:Op woensdag 17 september 2008 21:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Moest gisteren een toren van A4 papier bouwen op school,
dat was mijn enige les
Ik morgen toets marketing 100 pagina's ofzoietsquote:Op woensdag 17 september 2008 21:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Moest gisteren een toren van A4 papier bouwen op school,
dat was mijn enige les
ga dan lerenquote:Op woensdag 17 september 2008 21:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik morgen toets marketing 100 pagina's ofzoietsWord me een fail.
Dat is denk ik maar het bestequote:
100 pagina's is een makkie, ruilen?quote:Op woensdag 17 september 2008 21:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik morgen toets marketing 100 pagina's ofzoietsWord me een fail.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
linkquote:Op woensdag 17 september 2008 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is denk ik maar het beste![]()
Werd nog op video opgenomen ook
Biogardes slotjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |