Ik host 750 GB voor $6 per maand, het kan altijd goedkoperquote:Op woensdag 17 september 2008 15:33 schreef Boxkeeper het volgende:
Wellicht geen antwoord op je vraag maar ik vind dit toch wel heeeeeeel goedkoop. www.one.com
One heeft een leuk addertje: je mag het niet als fileserver gebruiken. Alleen voor het hosten van een website ofzo dus.quote:Op woensdag 17 september 2008 @ 15:33 schreef Boxkeeper het volgende:
Wellicht geen antwoord op je vraag maar ik vind dit toch wel heeeeeeel goedkoop. www.one.com
Je PHP-scripts en je database host je dan ook gewoon zoals je dat altijd deed. S3 is geen webhosting, het is online opslag van data voor websites.quote:Op donderdag 18 september 2008 19:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat S3 lijkt goedkoop, maar is alleen voor data-opslag neem ik aan? ik kan bijv. nergens iets over PHP vinden...
True, maar je betaalt nu wel voor de dataopslag die je niet gebruikt.quote:Op donderdag 18 september 2008 19:45 schreef mcDavid het volgende:
Ok, maar tot nu toe gebruik ik 0,1/0,4 GB van de resp. 3/60 GB die ik heb, dus voorlopig red ik het nog wel even zonder
Dat is waar. Maar volgens mij is dat wel o.a. de reden dat het zo goedkoop kan: die hosters weten ook wel dat 90% van de mensen maar 10% van de capaciteit gebruikt.quote:Op donderdag 18 september 2008 @ 20:24 schreef Litso het volgende:
[..]
True, maar je betaalt nu wel voor de dataopslag die je niet gebruikt.
met één klik je website testen in alle browsers en op alle platforms die je maar kunt verzinnenquote:Op donderdag 18 september 2008 @ 20:40 schreef Litso het volgende:
Oh en Tijn, goed voorbeeld inderdaad, maar wat is in godsnaam het nut van die site?
Dat je kunt zien hoe een website (die je bv zelf aan het maken bent) eruit ziet bij andere mensen, die besturingssystemen en browsers gebruiken die je zelf niet hoeft te installeren.quote:Op donderdag 18 september 2008 20:40 schreef Litso het volgende:
Oh en Tijn, goed voorbeeld inderdaad, maar wat is in godsnaam het nut van die site?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |