quote:Op woensdag 17 september 2008 13:31 schreef jordeeeh het volgende:
Probeert u het op geenstijl nog eens.
Neen. Jij bent hooguit d_b.quote:Op woensdag 17 september 2008 13:30 schreef de_boswachter het volgende:
Rot eens op met het gebruik van mijn initialen.
Groetjes,
de echte DB
Van alle serieuse topics die ik gezien heb weet jij ook niet veel meer in te brengen dan lompe uitspraken, of meeloperij ala quote. Sadnessquote:
Hou je bek nou vetkees, leer het internet voor je zulke uitspraken maakt.quote:Op woensdag 17 september 2008 13:34 schreef Dreaming.Bee het volgende:
[..]
Van alle serieuse topics die ik gezien heb weet jij ook niet veel meer in te brengen dan lompe uitspraken, of meeloperij ala quote. Sadness
quote:Op woensdag 17 september 2008 13:37 schreef Klautje het volgende:
[..]
Hou je bek nou vetkees, leer het internet voor je zulke uitspraken maakt.
ik sta bekend om mijn lompe uitspraken daar ben ik trots op... en als al 200 mensen in een topic gereageerd hebben is de kans groot dat ik mijn mening met iemand kan delen.. dan ik in heel inefficiënt alles zelf overtypen of gewoon even quoten... dus krijg aub de ebola!quote:Op woensdag 17 september 2008 13:34 schreef Dreaming.Bee het volgende:
[..]
Van alle serieuse topics die ik gezien heb weet jij ook niet veel meer in te brengen dan lompe uitspraken, of meeloperij ala quote. Sadness
http://www.teamquitter.com/phpBB2/viewtopic.php?t=8907&postdays=0&postorder=asc&start=0quote:Op woensdag 17 september 2008 13:39 schreef Dreaming.Bee het volgende:
[..]
Perfect...quote:Op woensdag 17 september 2008 13:28 schreef Dreaming.Bee het volgende:
Ik dacht dat nederland zo onderhand wel tolerant genoeg was?
Tering.
PS: Ik ben geen homo, en voel me ook niet aangesproken verder![]()
Homo's zijn slecht voor normale mensen.quote:Op woensdag 17 september 2008 13:46 schreef MarMar het volgende:
[..]
Perfect...
Vind je dit nou een toppunt van het tonen van tolerantie?
Zo van, ja, we accepteren het wel hoor MAAR.....
Dat is wel hoe ver tolerantie gaat in de beste gevallen
Doodsverwensing. BAN.quote:Op woensdag 17 september 2008 13:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik sta bekend om mijn lompe uitspraken daar ben ik trots op... en als al 200 mensen in een topic gereageerd hebben is de kans groot dat ik mijn mening met iemand kan delen.. dan ik in heel inefficiënt alles zelf overtypen of gewoon even quoten... dus krijg aub de ebola!
nee hoor je hoeft aan ebola niet dood te gaan..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
"Leer het internet"quote:Op woensdag 17 september 2008 13:39 schreef Dreaming.Bee het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 september 2008 14:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee hoor je hoeft aan ebola niet dood te gaan..
het is hetzelfde als ik zou zeggen ga vliegen..
daar KAN je ook dood aan gaan..Ehm aan Ebola ga je dood hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
quote:
Wat lul je nou man, ik snap er in ieder geval geen zak van.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:16 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
"Leer het internet"
Gewoon optyften als je niet normaal kunt typen.
En trouwens, moet jij nodig tegen Barra zeggen over meeloper, wie begint net met de 'taal' van GeEnStYl mee te pratenSadface.
quote:
hij had net niet over jouquote:Op woensdag 17 september 2008 14:19 schreef Klautje het volgende:
[..]
Wat lul je nou man, ik snap er in ieder geval geen zak van.
O en ja, ik loop met bcc mee, omdat ik zijn posts wel leuk vind misschien? Ik snap ook niet dat er iets mis is met quoten zonder zelf iets te typen als je er precies zo over denkt.
quote:
Ging over TSquote:Op woensdag 17 september 2008 14:19 schreef Klautje het volgende:
[..]
Wat lul je nou man, ik snap er in ieder geval geen zak van.
O en ja, ik loop met bcc mee, omdat ik zijn posts wel leuk vind misschien? Ik snap ook niet dat er iets mis is met quoten zonder zelf iets te typen als je er precies zo over denkt.
Maar dat oorspronkelijk wel mijn postquote:Op woensdag 17 september 2008 14:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hij had net niet over jou
Mja daar ging het over "leer het internet", dat andere stukje sloeg op wat TS tegen BCC zei.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:23 schreef Klautje het volgende:
[..]
Maar dat oorspronkelijk wel mijn post
quote:Op woensdag 17 september 2008 14:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee hoor je hoeft aan ebola niet dood te gaan..
het is hetzelfde als ik zou zeggen ga vliegen..
daar KAN je ook dood aan gaan..Vliegen is geen dodelijke ziekte. Is nogal wat anders dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
History became legend, legend became myth.
Alleen hebben er nog geen 200 mensen in dit topic gereageerd.quote:Op woensdag 17 september 2008 13:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik sta bekend om mijn lompe uitspraken daar ben ik trots op... en als al 200 mensen in een topic gereageerd hebben is de kans groot dat ik mijn mening met iemand kan delen.. dan ik in heel inefficiënt alles zelf overtypen of gewoon even quoten... dus krijg aub de ebola!
Hou je bek mijn moeder is heaumeauxquote:Op woensdag 17 september 2008 18:29 schreef El_Liberaliste het volgende:
Homo's überhaupt![]()
Maar dat mag ik denk ik niet zeggen
Onze hond ook.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:31 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Hou je bek mijn moeder is heaumeaux
Politiek gezien, wellicht. Maar maatschappelijk mag er best nog wel wat langer doorgegaan worden met het bewerkstelligen van tolerantie.quote:Op woensdag 17 september 2008 13:28 schreef Dreaming.Bee het volgende:
Hoe laag is dit dan, Ik dacht dat nederland zo onderhand wel tolerant genoeg was?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |