quote:Op woensdag 17 september 2008 13:31 schreef jordeeeh het volgende:
Probeert u het op geenstijl nog eens.
Neen. Jij bent hooguit d_b.quote:Op woensdag 17 september 2008 13:30 schreef de_boswachter het volgende:
Rot eens op met het gebruik van mijn initialen.
Groetjes,
de echte DB
Van alle serieuse topics die ik gezien heb weet jij ook niet veel meer in te brengen dan lompe uitspraken, of meeloperij ala quote. Sadnessquote:
Hou je bek nou vetkees, leer het internet voor je zulke uitspraken maakt.quote:Op woensdag 17 september 2008 13:34 schreef Dreaming.Bee het volgende:
[..]
Van alle serieuse topics die ik gezien heb weet jij ook niet veel meer in te brengen dan lompe uitspraken, of meeloperij ala quote. Sadness
quote:Op woensdag 17 september 2008 13:37 schreef Klautje het volgende:
[..]
Hou je bek nou vetkees, leer het internet voor je zulke uitspraken maakt.
ik sta bekend om mijn lompe uitspraken daar ben ik trots op... en als al 200 mensen in een topic gereageerd hebben is de kans groot dat ik mijn mening met iemand kan delen.. dan ik in heel inefficiënt alles zelf overtypen of gewoon even quoten... dus krijg aub de ebola!quote:Op woensdag 17 september 2008 13:34 schreef Dreaming.Bee het volgende:
[..]
Van alle serieuse topics die ik gezien heb weet jij ook niet veel meer in te brengen dan lompe uitspraken, of meeloperij ala quote. Sadness
http://www.teamquitter.com/phpBB2/viewtopic.php?t=8907&postdays=0&postorder=asc&start=0quote:Op woensdag 17 september 2008 13:39 schreef Dreaming.Bee het volgende:
[..]
Hou je bek nou vetkees, leer het internet voor je zulke uitspraken maakt.
Perfect...quote:Op woensdag 17 september 2008 13:28 schreef Dreaming.Bee het volgende:
Ik dacht dat nederland zo onderhand wel tolerant genoeg was?
Tering.
PS: Ik ben geen homo, en voel me ook niet aangesproken verder![]()
Homo's zijn slecht voor normale mensen.quote:Op woensdag 17 september 2008 13:46 schreef MarMar het volgende:
[..]
Perfect...
Vind je dit nou een toppunt van het tonen van tolerantie?
Zo van, ja, we accepteren het wel hoor MAAR.....
Dat is wel hoe ver tolerantie gaat in de beste gevallen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |