abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 november 1999 @ 16:01:00 #1
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_223325
Kan de BB redaktie eigenlijk een bewoner om zijn of haar gedrag wegsturen? IK weet dat Ruud, toen hij Cyriel wilde helpen met haar koffers, bijna het haasje was, maar....

Nu de bewoners wat baldadiger worden: batterijen uit, snoepen, schrijven......

Straks MOET BB wel iemand eruit knikkeren en dan?????

pi_223326
Nou, dan knikkeren ze iedereen er uit. Dat is de bedoeling. Want,ze doen vervolgens Martin er weer in. Laten die winnen, hoeven ze ook bijna niets uit te betalen. Of weer een nieuw contract met; het gewonnen geld dient geretourneerd te worden naar Veronica.
  woensdag 24 november 1999 @ 16:16:00 #3
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_223327
he roda (je komt toch niet uit Kerkroai he) Martin hoeft helemaal geen nieuw contract. Veronica gaat sowieso helemaal niets uitbetalen. Ze veranderen de regels gewoon.
De winner ontvangt van Veronica Fl 250.000,- wordt: Winner is verschuldigd aan Veronica Fl 500.000,-. Makkelijk zat. Verliezers komen weg met een ton. Dit zal 31-12 door Rolf X worden bekendgemaakt.
pi_223328
[quote]op 11-24-1999 om 04:01 PM schreef smallsister het volgende:
Kan de BB redaktie eigenlijk een bewoner om zijn of haar gedrag wegsturen? IK weet dat Ruud, toen hij Cyriel wilde helpen met haar koffers, bijna het haasje was, maar.... /quote]

Reken maar, Small Sister. Wanneer iemand de regels ECHT breekt, vliegt hij eruit. Zou me niks verbazen als in het contract ook staat dat je in zo'n geval ook geen recht meer hebt op je zogenaamde dagvergoeding. Stel dat je weigert je mobiele telefoon af te geven, dan kan je meteen vertrekken. Regels zijn regels, dat lijkt me duidelijk. Of stel dat je de godsganse dag briefjes naar een van je medebewoners schrijft, ook dan is het exit. Maar in hoeverre die regels vastliggen, waar de grenzen liggen, daar ben ook ik wel benieuwd naar.

pi_223329
Hier zien we dus dat veronica
kunstmatig probeert mensen in en buiten het huis te houden
zouden ze zich aan de regels houden
dan was RUUD nu dus pleitte
klaar
[b]100% hetero autochtoon, die een hekel heeft aan de rest[/b]
pi_223330
quote:
Roark : Regels zijn regels, dat lijkt me duidelijk.

Ehhh ???? ....... whahahahaaaaaaaaa , bedoel je in Big Brother ?

pi_223331
Ja Guus, dat heb je goed gezien. Regels die gelden zodra het DE REDACTIE van BB uitkomt. Alles voor de kijkertjes, weet je nog. En daar hebben we het hier nu over. Namelijk dat als iemand van de bewoners zich niet aan hun voorwaarden houdt, ze kunnen vertrekken.
pi_223332
Ik heb Paul Romer ooit op tv zien/horen zeggen dat inderdaad iemand verwijderd wordt als hij regels overtreed , weet ff niet meer waar dat bij was ....... maar ja , ik weet ook niet wat de regels op dit moment zijn
  woensdag 24 november 1999 @ 17:23:00 #9
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_223333
Roark zegt het juiste:
Niemand weet wat de regels nou precies zijn (wel in grove lijnen) maar als iemand EEN regel overschrijdt en VOO pikt dat niet omdat het inderdaad bijvoorbeeld ten koste van de kijkcijfers gaat (of de persoonlijke gevoelens misschien zelfs wel van Hummie of Paul) dan is het exit.

Alleen doen ze dat wel zo slim dat (bijna) niemand door heeft dat VOO erachter zit. Dus iemand zover weten te krijgen dat deze het huis vrijwillig verlaat.
Remember Mona?

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  donderdag 25 november 1999 @ 00:20:00 #10
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_223334
Maar wat heeft dan naar de DBK roepen en zeggen 'je mag niet snoepen' nog voor zin???
pi_223335
Ik weet niet meer waar ik het gelezen heb in het begin van Big-Brtoher, maar wanneer bewoners zich schuldig maken aan agressief gedrag vliegen ze er subiet uit. Het terroriseren van mede bewoners zou niet worden geduld. Dit was nog wel in de periode dat iedereen zich druk maakte over de psychische gevolgen van BB voor de bewoners.

Het lijkt me dat als je de opdrachten van Veronica weigert uit te voeren je ook wel verwijderd zal worden, maar goed wat heeft dat voor zin, de bewoners hebben zich vrijwillig aangemeld en horen dan ook de aanwijzingen van Hummie Tummie op te volgen. Alleen als de hele groep in opstand komt tegen dit of dat staan ze sterk

En vergeet niet wat Hummie bij Frits Spits op Radio-2 heeft gezegd: ""Veronica kan geen regels breken , we maken de regels immers zelf ""

Rob

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  donderdag 25 november 1999 @ 03:22:00 #12
1829 Jewel
De enige echte!
pi_223336
Heeft iemand hier recent het boek 1984 van George Orwell nog gelezen? VOO doet wat dat betreft een voorteffelijke imitatie van Big Brother. De BB uit het boek veranderde ook constant de regels al naar gelang het hen het beste uit kwam. En dat werd dan ook meteen de waarheid. De mensen in het boek hadden maar te gehoorzamen en het te slikken. Is dat niet precies hetzelfde als wat er in het VOO BB-huis gebeurt.
Ik noem maar even een voorbeeldje:
Ruud mocht blijven ook al had hij in pricipe de regels gebroken door uit de voordeur te lopen om Cyrille te helpen. VOO wilde hem houden dus hij bleef. Had Mona dit gedaan, dan was het wellicht anders afgelopen.
Nog een voorbeeld:
In de chat met Paul Romer zij P. dat als iemand het huis verlaten had (ook al was het om een noodgedwongen ziekenhuis bezoek) niet meer terug mocht. En nu wordt gezegt ,mocht iemand vrijwillig het huis verlaten dan kan er een oud bewoner voor terug komen!??? En niet alleen de bewoners maar ook de meeste kijkers en Internetters slikken dat voor zoete koek.
Vooral dat laatste vind ik toch wel licht verontrustend.

[Dit bericht is gewijzigd door Jewel (Datum 25 November 1999).]

donderdag 25 november 1999 @ 09:31:00 #13
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_223337
quote:
op 11-25-1999 om 03:22 AM schreef Jewel het volgende:
mocht iemand vrijwillig het huis verlaten dan kan er een oud bewoner voor terug komen!??? En niet alleen de bewoners maar ook de meeste kijkers en Internetters slikken dat voor zoete koek.
Vooral dat laatste vind ik toch wel licht verontrustend.

Ha Jewel, dat is nou precies wat ik ook al bedoelde. Het lijkt alsof iedereen accepteert dat: 'de enige regel is, dat er geen regels zijn'........

Met andere woorden, de bewoners kunnen gewoon doen en laten waar ze zin in hebben, ze weten toch niet van te voren of ze wel of niet worden 'bestraft'....

donderdag 25 november 1999 @ 14:07:00 #14
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_223338
Nu heb ik dan toch een vraag over die regels:
Diverse malen hebben we het over het afgelopen nomineren gehad. Ik heb toen op 1 van die topics gereageerd met de opmerking, dat als ik 1 van de bewoners was, zou weigeren 2 namen te noemen en alleen die van Anouk. Toen heb ik ook opgemerkt, wat Voo dan wilde doen; ze eruit schoppen?
Dus alsnog de vraag: Stel dat ze geweigerd hadden 2 namen te noemen, wat had Voo dan gedaan?
Als je niet lacht, ben je dood.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')