Nu de bewoners wat baldadiger worden: batterijen uit, snoepen, schrijven......
Straks MOET BB wel iemand eruit knikkeren en dan?????
Reken maar, Small Sister. Wanneer iemand de regels ECHT breekt, vliegt hij eruit. Zou me niks verbazen als in het contract ook staat dat je in zo'n geval ook geen recht meer hebt op je zogenaamde dagvergoeding. Stel dat je weigert je mobiele telefoon af te geven, dan kan je meteen vertrekken. Regels zijn regels, dat lijkt me duidelijk. Of stel dat je de godsganse dag briefjes naar een van je medebewoners schrijft, ook dan is het exit. Maar in hoeverre die regels vastliggen, waar de grenzen liggen, daar ben ook ik wel benieuwd naar.
quote:
Roark : Regels zijn regels, dat lijkt me duidelijk.
Ehhh ???? ....... whahahahaaaaaaaaa , bedoel je in Big Brother ?
Alleen doen ze dat wel zo slim dat (bijna) niemand door heeft dat VOO erachter zit. Dus iemand zover weten te krijgen dat deze het huis vrijwillig verlaat.
Remember Mona?
Het lijkt me dat als je de opdrachten van Veronica weigert uit te voeren je ook wel verwijderd zal worden, maar goed wat heeft dat voor zin, de bewoners hebben zich vrijwillig aangemeld en horen dan ook de aanwijzingen van Hummie Tummie op te volgen. Alleen als de hele groep in opstand komt tegen dit of dat staan ze sterk
En vergeet niet wat Hummie bij Frits Spits op Radio-2 heeft gezegd: ""Veronica kan geen regels breken , we maken de regels immers zelf ""
Rob
[Dit bericht is gewijzigd door Jewel (Datum 25 November 1999).]
quote:
op 11-25-1999 om 03:22 AM schreef Jewel het volgende:
mocht iemand vrijwillig het huis verlaten dan kan er een oud bewoner voor terug komen!??? En niet alleen de bewoners maar ook de meeste kijkers en Internetters slikken dat voor zoete koek.
Vooral dat laatste vind ik toch wel licht verontrustend.
Ha Jewel, dat is nou precies wat ik ook al bedoelde. Het lijkt alsof iedereen accepteert dat: 'de enige regel is, dat er geen regels zijn'........
Met andere woorden, de bewoners kunnen gewoon doen en laten waar ze zin in hebben, ze weten toch niet van te voren of ze wel of niet worden 'bestraft'....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |