Ik werk dus als schoonmaker 1x per week een paar uurtjes bij zo'n callcentre waar ze dus basically sex-smsjes versturen naar van die vieze hitzige mannen. Nu zitten bij dat bedrijf vooral van die lelijke mannen achter de knoppen die geen ander talenten hebben dan zich uit te geven als een geile Jolanda of een preutse, doch nieuwschierige Amy. Maargoed who am I to judge. Ik werk daar als schoonmaker.

Nou is het de afgelopen maanden zo dat er een nieuw meisje werkt die rond de 16e van de maand steeds ongesteld is. Ze maakt er dan een klere zooi van op de W.C. Bloed overal. Op de bril. Op de muur. Alsof dat gekke wijf der tampon uitklopt ofzo

Gekke is dat de mannen van dit bedrijf hier op reageren door de hele zooi onder te zeiken.

Totdat het een groot hol aan bloed, pies en soms zelfs andere uitwerpselen is.
Klacht: Uiteindelijk mag ik de hele shitzooi aan het begin van de week weer opruimen. Wat een stelletje ransapen.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. -
https://www.healthinharmony.org/