abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61698542
Moest bijvoorbeeld gister met de bus, had ik van te voren gekeken op 9292ov.nl voor de heen en terugreis
Naja, met de heenreis was niets mis! Maar de terugreis .

Ik wist dat om het half uur de bus die ik moest hebben naar centraal station ging, dat ligt dan op 2 minuten loopafstand.Maar 9292ov stuurt me naar een halte waar ik een kwartier voor moet lopen en dan nog eens 10 minuten op de bus moet wachten!

Dat natuurlijk niet gedaan, het ging mij om de bus die ik daarna moest hebben dat klopte dan weer wel.
Maar vind het toch erg raar. Stel dat je ergens heen moet waar je nog nooit geweest bent en je krijgt zulke dingen is toch onhandig!

Samenvatting: 9292ov geeft verkeerde/vreemde routes!
pi_61698621
Ja klopt en dat vind ik heel vervelend
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_61698712
OV
Fuck today, it's tomorrow.
pi_61698750
Zou me trouwens wel iets kunnen voorstellen dat ze zo meer geld binnenkrijgen, je laten omrijden etc. (meer strippen misschien?)
Als ik bijvoorbeeld naar Den Haag ga zegt 9292ov ook dat ik eerst naar centraal station moet, terwijl als ik bij laan van NOI uitstap ik er veel eerder ben plus 2 zones minder!

Zomaar een idee
pi_61698753
Wat een kut streek van ze.

I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
pi_61698765
quote:
Op woensdag 17 september 2008 11:51 schreef Olep het volgende:
OV
Ik spaar voor een autootje tot die tijd is de bus erg handig.
pi_61698879
quote:
Op woensdag 17 september 2008 11:44 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Moest bijvoorbeeld gister met de bus, had ik van te voren gekeken op 9292ov.nl voor de heen en terugreis
Naja, met de heenreis was niets mis! Maar de terugreis .

Ik wist dat om het half uur de bus die ik moest hebben naar centraal station ging, dat ligt dan op 2 minuten loopafstand.Maar 9292ov stuurt me naar een halte waar ik een kwartier voor moet lopen en dan nog eens 10 minuten op de bus moet wachten!

Dat natuurlijk niet gedaan, het ging mij om de bus die ik daarna moest hebben dat klopte dan weer wel.
Maar vind het toch erg raar. Stel dat je ergens heen moet waar je nog nooit geweest bent en je krijgt zulke dingen is toch onhandig!

Samenvatting: 9292ov geeft verkeerde/vreemde routes!
Ik dacht een tijd geleden dat het aan mij lag en dat ik verkeerd zocht, maar gelukkig lees ik dat die site het bij jou ook zo wazig doet.
pi_61699011
Ik denk dat het voornamelijk ligt aan de overstap tijden die zij hanteren. Volgens hun loop ik 13 minuten van huis naar bushalte, wat in werkelijkheid 6-7 minuten is. Op die manier kan een andere route in theorie best sneller zijn, maar in werkelijkheid totaal niet.
Hoera! Weer een kuttopic!
  woensdag 17 september 2008 @ 12:13:27 #9
223512 HugoChavez
Amor vincit Omnia
pi_61699170
http://www.itinerarium.net/default.aspx?ul=pt-PT&tab=3

Deze site is pas vaag. 9292ov functioneert nog best goed, als je het vergelijkt met het grootstedelijk openbaar vervoer-site van Porto, Portugal.
"Wie kinderen heeft, is bezorgd om zijn kinderen. Wie runderen heeft, is bezorgd om zijn runderen.
Wie niets heeft, kent geen zorgen.", Bhoedda
"Voorwaar, de vermindering wordt vaak tot aanwinst,
de vermeerdering vaak tot verlies.", Lao Tzu
pi_61699232
Trannellius: Niet altijd waar, 9292OV laat mij 9 minuten lopen naar een bushalte .. waar ik ook echt die volle negen minuten nodig heb. Echt per situatie verschillend dus
  woensdag 17 september 2008 @ 12:25:38 #11
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_61699420
Tot dusver maar één keer raar advies gekregen, dat ik de 54 moest nemen i.p.v 50 vanaf Sloterdijk. Het bespaart me maar een paar minuutjes en het reserveert mij een zit plek, maar niks dramatisch
AFC AJAX
  woensdag 17 september 2008 @ 12:52:19 #12
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_61700025
ik ken het.. Ik had een bushalte voor de deur maar volgens die site moest ik altijd 15 mijn lopen.. nu heb ik lekker een auto
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
pi_61700634
Ik heb het ook. Ongeveer voor mn deur stopt elke 10 minuten een bus, maar volgens 9292 moet ik 20 minuten lopen en dan met een stoptrein .

[ Bericht 24% gewijzigd door Sapstengel op 17-09-2008 13:28:22 ]
pi_61701441
Volgens 9292 moet ik eerst 5 minuten de ene kant oplopen om daar de bus te pakken naar het station wat 5 minuten de andere kant op lopen is
pi_61701724
Ze komen idd weleens met rare oplossingen. Zo gebeurd het weleens dat ze aanraden om met een tram vanaf Amsterdam CS naar Station Zuid WTC of RAI te gaan en daar dan de trein te pakken naar de bestemming om vervolgens nog even daar een tram te pakken. Dat terwijl er dan een veel logischere route is als je een trein pakt op Centraal Station.

Ook irritant is als ze een met een latere aankomsttijd komen dan je hebt opgegeven of met een voorbeeld komen waarvoor je drie keer moet overstappen terwijl je als je een keer overstapt er slechts drie minuten langer over doet.
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
pi_61702371
9292ov wil mij altijd 10 min. laten lopen naar de bushalte van lijn 73, terwijl lijn 74 voor de deur stopt èn praktisch gelijktijdig met de 73 op het station is... Vaag.
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')