Representen je weer tochquote:Op woensdag 17 september 2008 19:04 schreef Syb-rund. het volgende:
Nounou, die wow-slang is al velen malen stoerder dan straattaal
Dit is een topic voor WoW spelers, die snappen het wel. Ik ga toch ook niet in een auto klacht zeuren over wat een diferanteur is..quote:Op donderdag 18 september 2008 08:32 schreef wikwakka2 het volgende:
Dat is omdat leken zoals wij geen WoW taal verstaan
Ik ben nog aan het onderzoeken waarom het nou gaatquote:Op donderdag 18 september 2008 08:13 schreef stbabylon het volgende:
Juup, gooi maar dicht, komen hier (nauwelijks) mensen die er normaal op reageren, je blijft bezig met weg gooien. Dank voor het terug zetten, maar het werkt niet.
waarover bedoel je?quote:Op donderdag 18 september 2008 08:48 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het onderzoeken waarom het nou gaat
Ik ben nog aan het onderzoeken waar de fok jij het over hebtquote:Op donderdag 18 september 2008 08:48 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het onderzoeken waarom het nou gaat
Ik ga dat sowieso een keer doen, want wat dat is... echt geen idee.quote:Op donderdag 18 september 2008 08:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dit is een topic voor WoW spelers, die snappen het wel. Ik ga toch ook niet in een auto klacht zeuren over wat een diferanteur is..
Kankerjuup. Zo'n topic open laten in klb, om er vervolgens geen bash in te mogen plaatsen.quote:Op donderdag 18 september 2008 07:55 schreef Beauregard het volgende:
Ik zou toch zweren dat ik hier een prachtige post had geplaatst.
De herinneringen.quote:
wel een gewone nerdquote:Op donderdag 18 september 2008 09:37 schreef PDOA het volgende:
Ik snap echt helemaal niks van de OP.
Maar ik ben dan ook geen WOW-nerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |