Meer rondkijken, ze zijn er wel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:54 schreef Spockjuh_ het volgende:
ik kijk vanaf eindhoven en kon daar zo snel bovenstaande actie niet terugvinden.
Wel wat belasting vaak ja, maar ik ben deze lente bijvoorbeeld voor 20 euro op en neer gevlogen naar Stockholm. Exorbitant weinig dus! Heenreis was trouwens 20 euro, terugreis idd gratis.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:16 schreef Spockjuh_ het volgende:
gratis is het niet echt of wel? vlucht is 0 euro maar nu zit er ineens een lading belasting bij. bij vorige acties was 10 euro ook echt 10 euro
Beetje verneukeratief inderdaad. Als in het overzicht ¤ 0,01 staat, is het ook ¤ 0,01. Als er ¤ 0,00 staat kan het met een beetje pech echter uitkomen op meer dan ¤ 30.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:16 schreef Spockjuh_ het volgende:
gratis is het niet echt of wel? vlucht is 0 euro maar nu zit er ineens een lading belasting bij. bij vorige acties was 10 euro ook echt 10 euro
Natuurlijk is het wel onduidelijk. Ze adverteren met gratis vluchten, maar de vluchten die als gratis in het overzicht staan blijken bij nader inzien juist de vluchten te zijn die helemaal niet gratis zijn. Bovendien moet je - niet alleen bij Ryanair, maar bij zo ongeveer elke lowcost-airline - steeds het complete bestelproces door voor je er achter bent wat de vlucht je nou daadwerkelijk gaat kosten, aangezien er altijd wel weer een of andere toeslag bij komt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:48 schreef DeGroteBosatlas het volgende:
Toch is het prima mogelijk om gratis of goedkope tickets te boeken. Zo onduidelijk is het niet vind ik, zeker nu ze een weekkalender hebben.
quote:Van Eindhoven Naar Londen/Gatwick
Tarief 0,00
Belastingen en toeslagen 9,99
Totaal vlucht 9,99
TOTAAL, inclusief administratiekosten EUR 79,96quote:Van Londen/Gatwick Naar Eindhoven
Tarief 0,00
Belastingen en toeslagen 19,99
Totaal vlucht 19,99
Dan kun je beter met Wizz Air vliegen vanaf Eindhovenquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:08 schreef k_man het volgende:
Nou ja, actie? Voor 200 euro naar Praag vind ik niet zo'n goede deal.
http://www.columbusmagazi(...)gen_met_ryanair.htmlquote:Vliegmaatschappij Ryanair geeft 1.6 miljoen gratis stoelen weg na hevig bekritiseerd te zijn geweest in een documentaire.
De gratis plekken in het vliegtuig zijn inclusief alle belastingen en servicekosten en gelden voor alle bestemmingen waarop Ryanair vliegt in november en december. Wie ook zo'n gratis stoel wil, moet wel vertrekken vanaf een vliegveld in het Groot-Brittannië.
Beschuldiging
De actie is een reactie op de documentaire Why hate Ryanair? van de BBC die afgelopen maandag is uitgezonden. Volgens de vliegmaatschappij worden er elf leugens verteld in het programma. Om te bewijzen dat het onzinnige beschuldigingen zijn, geeft Ryanair 100.000 gratis stoelen weg per leugen. Daarnaast doen ze er nog eens 500.000 gratis plekken bovenop nadat de eerste 1.1 miljoen snel vergeven waren.
Pestkop
Volgens de documentaire heeft de vliegmaatschappij geen respect voor de piloten en stewardessen, voelen mensen zich bedrogen door Ryanair en zou baas Michael O'Leary een pestkop zijn.
quote:Every seat, every flight, any destination for half the fare!
Plan your trip in the first quarter of 2010 and buy your tickets at LOT.
On the 23rd and 24th of October 2009 all flights on LOT to Europe, USA, Canada and in Poland are HALF PRICE!
Remember, only this Friday and Saturday. Find your flight for half price.
Find out on www.lot.com in LOT offices and travel agency.
Promotion "Crazy Saturday begins this Friday!" is not applicable to any other promotions and discounts!
Op welke data is dat?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:52 schreef PeRi het volgende:
Vandaag en morgen 50% korting op ALLE vluchten van Lot Polish Airlines tussen 1 januari en 31 maart a.s. (ik zit net even te kijken, Amsterdam-New York v.v. voor ¤ 315 euro!)
[ afbeelding ]
[..]
Gast serieus.quote:
Als je zelf even naar die site had gegaan gisteren, had je vele data gevonden. Overigens zijn het echt alle tarieven halve prijs, dus ook de duurdere of de bussiness class tarieven. Bedenk wel dat je vrijwel altijd via Warschau vliegt en je daar wel eens een lange overstap kan hebben.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 03:49 schreef JuiceJuice het volgende:
Ik zie die data ook wel staan, vraag alleen naar de specifieke data wanneer je voor 315 weg kan.
spuit11quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:25 schreef Susi het volgende:
Ik las in de krant vandaag dat Easyjet aanstaande maandag om half 10/11 op Schiphol tickets gaat rondstrooien. Er zitten tussen die briefjes tientallen echte tickets naar de nieuwe bestemmingen, Madrid en Rome.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |