quote:
quote:Op woensdag 17 september 2008 09:23 schreef lunko1979 het volgende:
Ik heb gekeken maar welke tickets zijn nu zo lowbudget? Amsterdam - Praag zijn nog steeds prijzig in de periode oktober.
quote:Op woensdag 17 september 2008 09:59 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
als je de low fare calender aan klikt krijg je de de datum die voor 7 euro worden aangeboden.
sommige worden ook aangeboden voor 17 of 27 euro maar daarover worden de vlieg tax enzovoorts over berekent!
7, 17 of 27 euro heb ik nog in geen geval gezien. Beetje vaagquote:als je de low fare calender aan klikt krijg je de de datum die voor 7 euro worden aangeboden.
sommige worden ook aangeboden voor 17 of 27 euro maar daarover worden de vlieg tax enzovoorts over berekent!
Alleen de prijsopbouw snap ik nietquote:Fare Price (119.08) EUR
Fare Fees and Taxes 255.08 EUR
Payment Fees 40.00 EUR
Total price 176.00 EUR
De brandstofprijzen zijn iets gezakt, en het is voor Ryanair wel noodzakelijk dat ze veel passagiers krijgen.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:58 schreef just.in.case het volgende:
Net een retourtje Dublin geboekt, totaal 30,- incl. cc-toeslag. Eigenlijk onbegrijpelijk dat die tickets voor dergelijke prijzen verkocht kunnen worden. Dat kan onmogelijk rendabel zijn met de huidige brandstofprijzen.
aha een insider?quote:Op woensdag 17 september 2008 20:32 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
De brandstofprijzen zijn iets gezakt, en het is voor Ryanair wel noodzakelijk dat ze veel passagiers krijgen.
Dit komt door contracten die ze met luchthavens hebben, zij verplichten om de luchthavens de passagierstoeslagkosten laag te houden, in ruil daarvoor garandeerd Ryanair minimaal zoveel passagiers per jaar.
Tevens verdienen ze veel aan advertentie inkomsten aan boord, en hoe meer passagiers, hoe groter het bereik hoe meer geld ze ervoor krijgen, naast de inflight verkoop wat ook aardig wat opbrengt.
Dus ze hebben meer aan gevulde stoelen met een lage Yield, dan legere vliegtuigen en kosten aan luchthavens moeten betalen, of de onmogelijkheid om voor het komende jaar goede tarieven af te spreken (lees eisen).
Belfast is ook uitermate geschikt en goedkoop aan te vliegen met easyjetquote:Op zaterdag 20 september 2008 14:17 schreef Professional het volgende:
Wacht ook nog even af met het boeken van een tripje richting Dublin.
Ben weer bezig een voetbaluitstapje te organiseren, dus we kijken rustig naar de aanbiedingen.
kijk hier maarquote:Op woensdag 17 september 2008 13:17 schreef lunko1979 het volgende:
[..]
7, 17 of 27 euro heb ik nog in geen geval gezien. Beetje vaag
Waar heb je tickets gekocht voor Rome? Ik zoek ook wat goedkoops om eind oktober naar Rome te gaan namelijk.quote:Op maandag 22 september 2008 11:16 schreef Hi_flyer het volgende:
2 retourtickets Rome gekocht voro 160 euro all in.
Ze vragen 30 euro voor de eerste koffer en 40 euro voor de tweede koffer. Zijn ze gek geworden
of idd dinsdag en donderdag terugquote:Op woensdag 24 september 2008 12:23 schreef henkSX het volgende:
Ze geven inderdaad weinig gratis stoelen weg op 'logische' dagen. Meestal kan je gratis op woensdag en donderdag
Jammer, ik ben net drie weken terug uit Berlijnquote:Op woensdag 24 september 2008 11:45 schreef Blik het volgende:
Je kunt wel met een weekend Berlijn boeken vanaf Dusseldorf Weeze voor nog geen ¤19 p.p. Bijvoorbeeld vertrek op vrijdagavond en terugvlucht maandagavond (21 t/m 24 nov.)
Of voor 2 cent p.p. als je donderdag t/m maandag doet (20 t/m 24 nov.)
Van 11 of 12 november tot 18 november was het vanochtend ¤0,02. Het is geen lang weekend maar wellicht kan je er wat mee.quote:Op woensdag 24 september 2008 11:20 schreef Fargo het volgende:
Maar als je van donderdag t/m zondag ergens heen wilt betaal je toch nog 'redelijk' wat toeslagen, toch? Ik kan vanaf Eindhoven geen lang weekend Stockholm vinden in ieder geval, waarbij de vlucht gratis is. En dan vul ik toch alles in conform de voorwaarden, denk ik.
quote:Maximaal 4 kaarten per persoon Kaartje vóór het instappen in de trein afstempelen in de stempelautomaat op het station. Pas na het afstempelen is het kaartje geldig. Eén dag geldig voor één persoon in de 2e klasse Het kaartje is alleen geldig op één zaterdag of één zondag vanaf 11 oktober 2008 tot en met 25 januari 2009 Geldig in alle NS-treinen en ook in de treinen van Arriva, Connexxion, Syntus en Veolia Kaartje is alleen geldig met aangehechte strook Geen restitutie mogelijk Vanaf 7 oktober 2008 in de Kruidvat winkels verkrijgbaar
4EUR pp Single. (retour dus 8)quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:56 schreef VegaKip het volgende:
De vlucht is dan gratis, maar je betaald dan wel creditcard kosten toch? Hoeveel zijn die?
De nationale luchtvaartmaatschappij van IJsland probeert in elk geval te profiteren van de kredietcrisis.quote:¤ 299 Super Deal
Profiteer nú van de lage IJslandse kroon. IJsland is nog nooit zo goedkoop geweest!
Boek snel en profiteer van deze mooie aanbieding én van de huidige lage tarieven in IJsland.
Betaalde u vorig jaar rond deze periode ruim 11 euro voor 1000 IJslandse kronen, nu betaalt u nog geen 7 euro!
Een paar voorbeelden voor kosten ter plaatse in vergelijking met vorig jaar:
Entree Blue Lagoon 16 euro (in plaats van 27 euro)
Golden Circle dagexcursie 58 euro (in plaats van 98 euro)
Bier ½ liter 4 euro (in plaats van 7 euro)
Drie gangen diner 35 euro ( in plaats van 63 euro)
Kortom, heeft u altijd al eens naar IJsland gewild? Dan is dit de kans om dat voordelig te doen!
Voorwaarden en condities
Kinderkorting
Voor kinderen jonger dan 12 jaar krijgt u ¤ 150.- korting op alle pakketreizen.
Extra nachten voor kinderen die bij de ouders op de kamer slapen zijn kosteloos.
Kinderen jonger dan 2 jaar betalen slechts ¤ 50.- onafhankelijk van het pakket of reisduur.
Excursies
Optionele excursies kunt u bijboeken tijdens het boekingsproces.
Inclusief
Retourvlucht vanaf Amsterdam naar Reykjavik
3 Hotelovernachtingen inclusief ontbijt
luchthavenbelasting
Exclusief
Reserveringskosten
http://www.icelandair.nl/(...)/store65/item331681/
Daar kón je op wachten natuurlijkquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 07:03 schreef OA het volgende:
[..]
De nationale luchtvaartmaatschappij van IJsland probeert in elk geval te profiteren van de kredietcrisis.
Iemand ervaring met Connections.be? Het zijn namelijk wel heel erg scherpe prijzen. Voor New York heb ik tickets gevonden halverwege januari en zelf zou ik begin april naar Chicago willen vliegen. Kan ook voor 324 euro, maar diezelfde vlucht levert op de site van United Airlines gewoon de normale prijs op, namelijk 537 euro. Hoe kan dat? Hebben ze een deal gesloten met United of leggen ze er zelf op toe?quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:26 schreef Masanga het volgende:
connections.be :
Vanuit Bestemming Euro Reserveren tot
Brussel Atlanta 324,00 31/10/2008 GO
Brussel Boston 324,00 31/10/2008 GO
Brussel Chicago 324,00 31/10/2008 GO
Brussel Cincinnati 324,00 31/10/2008 GO
Brussel Dallas 354,00 31/10/2008 GO
Brussel Denver 354,00 31/10/2008 GO
Brussel Detroit 354,00 31/10/2008 GO
Brussel Honolulu 449,00 31/10/2008 GO
Brussel Houston - Intercontinental 354,00 31/10/2008 GO
Brussel Las Vegas 354,00 31/10/2008 GO
Brussel Los Angeles 354,00 31/10/2008 GO
Brussel Mexico City 479,00 31/10/2008 GO
Brussel Miami 324,00 31/10/2008 GO
Brussel New Orleans 324,00 31/10/2008 GO
Brussel New York JFK 324,00 31/10/2008 GO
Brussel Orlando 324,00 31/10/2008 GO
Brussel Philadelphia 320,00 31/10/2008 GO
Brussel Phoenix 354,00 31/10/2008 GO
Brussel Pittsburgh 324,00 31/10/2008 GO
Brussel Portland 354,00 31/10/2008 GO
Brussel Salt Lake City 354,00 31/10/2008 GO
Brussel San Diego 354,00 31/10/2008 GO
Brussel San Francisco 354,00 31/10/2008 GO
Brussel Seattle 354,00 31/10/2008 GO
Brussel Tampa 324,00 31/10/2008 GO
Brussel Washington 324,00 31/10/2008
Alle vluchten worden uitgevoerd door United Airlines.
Had ik maar meer vrije tijd
Wij hebben op expedia.nl onze vlucht vanaf Brussel naar New York geboekt. Vertrek op 2 maart en retour op de 16de. We zijn 358 euro kwijt inclusief alle toeslagen. Bij de boeking staat Brussel Airlines - maar heenvlucht wordt uitgevoerd door American Airlines en de terugvlucht door Jet Airways (partners).quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:31 schreef Fargo het volgende:
Van Brussel naar New York JFK kun je ook nog voordelig boeken in de periode 05-01-09 tot 30-04-09. Maar is er iemand die hier echt goedkope tickets kan vinden voor die periode?
Je betaalt sowieso nog creditcard kosten en eventueel nog bagage en/of een reisverzekering.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:11 schreef ikbenstoer het volgende:
omg te cheap die ryanair tickets!! zitten daar geen addertjes onder het gras?
Ik boek al mijn reizen met Connections. In België hebben ze kantoren in de "grote" steden. Vorig jaar heb ik mijn reis wel online geboekt bij hen gezien ik in het buitenland zat, en ik heb er geen problemen mee gehad.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:46 schreef just.in.case het volgende:
[..]
Iemand ervaring met Connections.be? Het zijn namelijk wel heel erg scherpe prijzen. Voor New York heb ik tickets gevonden halverwege januari en zelf zou ik begin april naar Chicago willen vliegen. Kan ook voor 324 euro, maar diezelfde vlucht levert op de site van United Airlines gewoon de normale prijs op, namelijk 537 euro. Hoe kan dat? Hebben ze een deal gesloten met United of leggen ze er zelf op toe?
Klinkt goed, even een CC regelen en boeken.quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:46 schreef Masanga het volgende:
[..]
Ik boek al mijn reizen met Connections. In België hebben ze kantoren in de "grote" steden. Vorig jaar heb ik mijn reis wel online geboekt bij hen gezien ik in het buitenland zat, en ik heb er geen problemen mee gehad.
Potverdomme, hebben ze de vluchten gecanceld. Ik kan wel een andere vlucht boeken of refund. Wordt refund want andere data lukt niet.quote:Op woensdag 17 september 2008 13:26 schreef PeRi het volgende:
Net geboekt, 4 tickets naar Praag, beide retourdagen voor 17 euro in december + taxes.
[..]
Alleen de prijsopbouw snap ik niet. Maar heb in totaal dus EUR 176 ,- incl. taxes betaald voor 4 personen retour.
SkyEurope? Die hebben het moeilijk, staan op het randje van een faillissement maar hebben gisteren bekend gemaakt samen te gaan met het Italiaanse MyAir om zo te overleven. Misschien dat het geheel cancelen van de route Amsterdam - Praag daar ook onder valt aangezien jij geen andere data kan vinden.quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:50 schreef PeRi het volgende:
[..]
Potverdomme, hebben ze de vluchten gecanceld. Ik kan wel een andere vlucht boeken of refund. Wordt refund want andere data lukt niet.!
Nah er waren wel wat vluchten nog naar Praag en terug, maar die vluchten komen ons gewoon niet uit. Vind het wel jammer, want kan nu niet echt iets leuks elders of andere bestemming vinden om heen te gaan en al helemaal niet voor (ongeveer) die prijs. Reisje gaat niet door dus nu. Nouja shit happens, maar baal er wel vanquote:Op maandag 20 oktober 200811:10 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
SkyEurope? Die hebben het moeilijk, staan op het randje van een faillissement maar hebben gisteren bekend gemaakt samen te gaan met het Italiaanse MyAir om zo te overleven. Misschien dat het geheel cancelen van de route Amsterdam - Praag daar ook onder valt aangezien jij geen andere data kan vinden.
Vervelend [afbeelding]
ik was van plan om vrijdag 12 t/m 13 december te gaan..hebben ze de terugvlucht van 13 december gecancelled.quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:50 schreef PeRi het volgende:
[..]
Potverdomme, hebben ze de vluchten gecanceld. Ik kan wel een andere vlucht boeken of refund. Wordt refund want andere data lukt niet.!
Goed dat ik het lees, dank je. Ik wilde namelijk met hen terugvliegen in december, had het al helemaal geregeld behalve het boeken.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:00 schreef bassieVL het volgende:
Sterling is failliet.![]()
Bron: www.sterling.com
Met SkyEurope gaat het ook niet bepaald goed. Het zou me niets verbazen als we binnenkort zo'n zelfde bericht als van Sterling op hun website lezen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:58 schreef ozzietukker het volgende:
Sky Europe heeft ook weer een mooie actie... 9 euro per seat all in, met alleen nog boekingskosten erbij.
Maar ik blijf erbij dat er enige voorzichtigheid is geboden met het boeken bij Sky Europe....
Sterling failliet is niet helemaal onverwacht trouwens....
ach ja voor 9 euro kun je dat risico wel nemen lijkt mequote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:58 schreef ozzietukker het volgende:
Sky Europe heeft ook weer een mooie actie... 9 euro per seat all in, met alleen nog boekingskosten erbij.
Maar ik blijf erbij dat er enige voorzichtigheid is geboden met het boeken bij Sky Europe....
Sterling failliet is niet helemaal onverwacht trouwens....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |