Alles wentquote:Op woensdag 17 september 2008 09:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik kan je vorige niet meer herinnerenMaar weet dan wel dat ie anders is
Ik vind dat als je eenmaal een plaatje hebt, deze niet meer moet wijzigenteveel nadenk werk
quote:
Mr!quote:
naar windows?quote:Op woensdag 17 september 2008 09:55 schreef Bravebart het volgende:
Asl we dan toch masaal gaan switchen
NEEE!!!! Wat doen jullie me aan!quote:Op woensdag 17 september 2008 09:55 schreef Bravebart het volgende:
Goed ideequote:Op woensdag 17 september 2008 09:55 schreef Bravebart het volgende:
Alsjeblieft nietquote:
Omdat dat kakkend geil is!quote:Op woensdag 17 september 2008 09:57 schreef Cuegirllie het volgende:
En waarom moeten ze altijd bewegen
Daarom gebruik ik al macquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Jaaaa, maar toch vind ik Mac niet perfectquote:
quote:Op woensdag 17 september 2008 10:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jaaaa, maar toch vind ik Mac niet perfect [ afbeelding ] Er moet iets komen als 'het beste van Mac en Windows in 1'
Helemaal eens is.quote:Op woensdag 17 september 2008 10:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jaaaa, maar toch vind ik Mac niet perfect [ afbeelding ] Er moet iets komen als 'het beste van Mac en Windows in 1'
Je vergeet iets heel belangrijks, dat is dat Windows een groot overheersend systeem heeft met programma's die algemeen worden gebruikt zoals Office en MSN. Het jammere is dat op mac's of linux etc. deze programma's worden geript / niet goed werken.quote:Op woensdag 17 september 2008 10:06 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]Windows heeft niets goeds
Er moet iets komen wat het beste van linux en mac heeft.
Inderdaadquote:
Voor beide zijn veel betere programma'squote:Op woensdag 17 september 2008 10:08 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je vergeet iets heel belangrijks, dat is dat Windows een groot overheersend systeem heeft met programma's die algemeen worden gebruikt zoals Office en MSN. Het jammere is dat op mac's of linux etc. deze programma's worden geript / niet goed werken.
quote:Op woensdag 17 september 2008 10:04 schreef Cuegirllie het volgende:
Doe maar: wees niet bang voor m'n luleen liedje? Meer info, link?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
damn ik ben kippig, ... Doe maar dus![]()
Nadeel van Adium is weer dat je geen custom smilies kanquote:Op woensdag 17 september 2008 10:09 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Voor beide zijn veel betere programma'siWork bijvoorbeeld, en Adium
Ignorance is not blissquote:Op woensdag 17 september 2008 10:08 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je vergeet iets heel belangrijks, dat is dat Windows een groot overheersend systeem heeft met programma's die algemeen worden gebruikt zoals Office en MSN. Het jammere is dat op mac's of linux etc. deze programma's worden geript / niet goed werken.
Uh staat vast wel wat van op youtube.. geen ideequote:Op woensdag 17 september 2008 10:11 schreef Mr.G het volgende:
een liedje? Meer info, link?
damn ik ben kippig, ... Doe maar dus![]()
True, iedereen die Open Office of iWork is gaan gebruiken hoor je niet meer over Office. Maargoed, Windows is nou eenmaal enorm groot, dus dat zal nog wel een tijdje gebruikt blijvenquote:Op woensdag 17 september 2008 10:14 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ignorance is not blissDat office nou een gangbaar pakket is, betekend niet dat het een goed pakket is. Ik heb veel opensource alternatieven die vele malen beter zijn dan de windows variant. Ik hoef alleen maar windows mediacenter te zeggen
En enige wat eruti komt is.. we zijn het met elkaar eens/oneensquote:Op woensdag 17 september 2008 10:15 schreef Piles het volgende:
Een Windows - Mac discussie, kan er ook nog wel bij
Dat is wel jammer ja, voordeel is dat je die lelijke msn smileys niet ziet (Maar Fok smileys bij mijquote:Op woensdag 17 september 2008 10:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nadeel van Adium is weer dat je geen custom smilies kanAnders zou ik dat zeker gebruiken
!
Wat zou er anders uit een discussie moeten komen?quote:Op woensdag 17 september 2008 10:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En enige wat eruti komt is.. we zijn het met elkaar eens/oneens
Ik zeg toch niet dat iets beter is of niet. Ik zeg dat velen deze programma's gebruiken waardoor andere programma's maar weinig worden gebruikt en dus minder gangbaar is. Als de hele wereld gewend is om met bepaalde programma's te gebruiken dan is het onhandig als je zelf gewend bent om met een ander programma te werken. Bijvoorbeeld scholen + bedrijven werken veelal met Windows. Dus zou een mac/windows/linux systeem perfect zijn omdat de goede programma's dan door veel mensen worden gebruikt. Problem solved right?quote:Op woensdag 17 september 2008 10:14 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ignorance is not blissDat office nou een gangbaar pakket is, betekend niet dat het een goed pakket is. Ik heb veel opensource alternatieven die vele malen beter zijn dan de windows variant. Ik hoef alleen maar windows mediacenter te zeggen
Een oplossingquote:Op woensdag 17 september 2008 10:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat zou er anders uit een discussie moeten komen?
Onmogelijk bij een Mac/Windows discussiequote:
Ja oke, maar je snapt wel wat ik bedoel.quote:Op woensdag 17 september 2008 10:23 schreef Bravebart het volgende:
Wat zou er anders uit een discussie moeten komen?
Dat wordt oorlogquote:Op woensdag 17 september 2008 10:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Onmogelijk bij een Mac/Windows discussie
quote:Op woensdag 17 september 2008 10:35 schreef Piles het volgende:
Ik ben weg, tot over een uur of 2 weer
Ik laat mijn school/werk niet bepalen wat ik thuis gebruik. Ik vind mac een goed besturingsysteem en windows niet. En dus gebruik ik windows niet en mac welquote:Op woensdag 17 september 2008 10:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat iets beter is of niet. Ik zeg dat velen deze programma's gebruiken waardoor andere programma's maar weinig worden gebruikt en dus minder gangbaar is. Als de hele wereld gewend is om met bepaalde programma's te gebruiken dan is het onhandig als je zelf gewend bent om met een ander programma te werken. Bijvoorbeeld scholen + bedrijven werken veelal met Windows. Dus zou een mac/windows/linux systeem perfect zijn omdat de goede programma's dan door veel mensen worden gebruikt. Problem solved right?
379 euro voor 32 GB?quote:Op woensdag 17 september 2008 10:36 schreef Yesse het volgende:
Überhaupt ben ik de vijhand voor jullie tweeJullie geilen op alles waar het appeltje van Apple op staat
Ik wil gewoon niet € 379,00 voor 32G terwijl ik voor € 279,- het zelfde heb maar dan iets lelijker maar wel 160G geheugen heeft..
Dat dusquote:Op woensdag 17 september 2008 10:38 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik laat mijn school/werk niet bepalen wat ik thuis gebruik. Ik vind mac een goed besturingsysteem en windows niet. En dus gebruik ik windows niet en mac wel
3quote:Op woensdag 17 september 2008 10:36 schreef Yesse het volgende:
Überhaupt ben ik de vijhand voor jullie twee![]()
Ik ben niet zo'n fan van mac. Ik heb gisteren wel 5 keer verkeerd geklikt waardoor ik schermpjes kwijt was, bleek dat ze dan weer rechts van de rij icoontjes stonden.. Maar dat is mijn eigen domheidquote:Op woensdag 17 september 2008 10:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
379 euro voor 32 GB?Wat is dat voor iets?
En dat ik geil op alles waar een appeltje op staat is onzin; als jij Mac OS op een pc zonder appeltje installeert ben ik ook tevreden
-edit- Oh, de nieuwe TouchJa, die moet je ook niet nemen
Classic heb je voor iets meer dan €200 en dan heb je 120 GB
Ja duhquote:Op woensdag 17 september 2008 10:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van mac. Ik heb gisteren wel 5 keer verkeerd geklikt waardoor ik schermpjes kwijt was, bleek dat ze dan weer rechts van de rij icoontjes stonden.. Maar dat is mijn eigen domheid
Ik ben blijer met wat ik nu heb besteld (denk ik) mooi groot schermen en en 160G
wordt mijn wandelende harde schijf
Ja maar alles wat van jou is is ook van mijquote:Op woensdag 17 september 2008 10:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja duhDat is juist het mooie; je bent niet alles kwijt als je verkeerd klinkt, alleen als je apple+Q klikt
En en en nu nog van mij![]()
Jij zit niet in de trein elke dagquote:Op woensdag 17 september 2008 10:46 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik heb een iPhone 3G en een iPod 5G 60GB voor in de auto. Is genoeg voor mij
Treinpaupersquote:Op woensdag 17 september 2008 10:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jij zit niet in de trein elke dagIk wil House, Heroes, Lost, OTH, Bones etc. etc. allemaal kunnen volgen in de trein.
Plus had ik een 30G Ipod gekocht die na 1,5 jaar verrot ging.![]()
Zegt de kerel die z'n eerste auto al in de prak heeft geredenquote:
Ach, als ik wil rij ik er nog 10 in de prak deze maand. Binnen 30 minuten staat er een nieuwe voor me klaarquote:Op woensdag 17 september 2008 10:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zegt de kerel die z'n eerste auto al in de prak heeft gereden
auw, mijn egoquote:
quote:
Die gaan gewoon weg als je op het kruisje klikt hoorquote:Op woensdag 17 september 2008 10:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar alles wat van jou is is ook van mij![]()
![]()
Nee is niet mooi, ik was steeds bezig met denken, ik was toch iets kwijt? En ik had nog 10 schermpjes open staan van popups waarvan ik dacht dat ze weg waren
Ik weet niet wat ik deed maar ze waren niet wegquote:Op woensdag 17 september 2008 10:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die gaan gewoon weg als je op het kruisje klikt hoor
Maar je mag niet meer in mijn skodaquote:
Dan ga je naar huisquote:Op woensdag 17 september 2008 10:57 schreef Cuegirllie het volgende:
* Cuegirllie heeft geeeeen zin!!!!!
Raarquote:Op woensdag 17 september 2008 10:56 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik deed maar ze waren niet weg
quote:
Wat doe je me aan?quote:Op woensdag 17 september 2008 10:57 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Maar je mag niet meer in mijn skoda
Fuck, ik schoot misquote:Op woensdag 17 september 2008 11:03 schreef Cuegirllie het volgende:
Nog een dode!!!
zelfmoordtopic nr 1
Wat is dat nou weer!! nog een keer! nog een keer!quote:
Had ook niet anders verwachtquote:
Vrouwen en richtingsgevoelquote:
Je zou me moeten zien kaartlezenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Deanquote:
quote:Op woensdag 17 september 2008 11:10 schreef Yesse het volgende:
Je zou me moeten zien kaartlezenWeet niet hoeveel kogels ik had, maar ik deed wel meer dan 1 op de 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar kaartlezen.. blegh nee dank jeAl ben ik beter dan Piles
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Eng he!quote:
Jaquote:
quote:
Wie welquote:
quote:Op woensdag 17 september 2008 11:46 schreef Cuegirllie het volgende:
Heb zelf veels te weinig gedaan.. en ehb ook geen zin en er komt gewoon nisk uit![]()
en vanmiddag m'n schoocoach!!! GRR
Ik!quote:
Komt goedquote:Op woensdag 17 september 2008 11:46 schreef Cuegirllie het volgende:
Heb zelf veels te weinig gedaan.. en ehb ook geen zin en er komt gewoon nisk uit![]()
en vanmiddag m'n schoocoach!!! GRR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |