Vertaal anders nog ff een liedje, dat geeft dit topic een boost...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:25 schreef wiggahlipz het volgende:
Topic gaat behoorlijk down the hill , aye. Ik zal hier binnenkort een aantal gedichten plaatsen. Commentaar is gewenst, maar zal behandeld worden als de simpele ziel , waar ik me absoluut niet direct mee wil associeren maar wel op een aantal vlakken in wil verdiepen. ''You got to know how to sheer a sheep before you can sheer a polar bear''
Kleinkunst-academie gedaan? Want dat zou precies bij een dergelijk commentaar passen...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:25 schreef wiggahlipz het volgende:
Topic gaat behoorlijk down the hill , aye. Ik zal hier binnenkort een aantal gedichten plaatsen. Commentaar is gewenst, maar zal behandeld worden als de simpele ziel , waar ik me absoluut niet direct mee wil associeren maar wel op een aantal vlakken in wil verdiepen. ''You got to know how to sheer a sheep before you can sheer a polar bear''
Hap eens niet op zo'n flauwe kloon. Iemand die in het topic “Plaats hier je zelfgeschreven gedichten [Deel 5.]” vertaalde songteksten plaatst komt zelfs niet van de kleinkunstacademie.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:20 schreef Lamon het volgende:
[..]
Kleinkunst-academie gedaan? Want dat zou precies bij een dergelijk commentaar passen...
Respectloos semi-intellectueel geneuzel...
Andere gedichten wegen op een eigen beperkte subjectieve kwaliteitsschaal is zo ongelooflijk pretentieus, blech...
Ok, om een beetje goodwill te kweken...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:55 schreef DaMart het volgende:
Het aandeel van de gedichten loopt wel terug in dit topic, dus graag wat meer gedichten en minder slowchat.
Ik vind 'm leuk, maar wel onafquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:53 schreef Weeetikveel... het volgende:
[..]
Ok, om een beetje goodwill te kweken...![]()
Een kort kladje wat ik in de bus geschreven heb:
Ik dans met de dood,
‘t-Leven was mij te groot,
En daarom dans ik -
dans ik met de dood,
Eens was ik een koning,
Dronk alle dagen honing,
Nu ben ik niet meer -
niet langer een koning.
Tis niet veel, maar wel beter ons eindeloos gebagger over een of andere ijdeltuit met een hoop illusies
Mooi!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:16 schreef BarbaRob het volgende:
Wat je nooit snapt.
Jongens zoals ik,
Denken teveel over shit
Alles willen weten
Hoe het allemaal zit
Denken en denken,
In het grootste gevaar,
Alle slechte dingen,
Het ergste is waar.
Maar waar rook is is vuur,
Dus wat jij doet is ow zo zuur,
Je zult me nooit vertellen hoe het echt is,
Daar kom ik pas achter als over is.
En als het zover is dan lach ik,
Met m'n maten,
Als ik in de kroeg zit.
Dan vergeet ik...
Weet ik,
Dat ik er weer ben ingetrapt.
Het verhaal van liefde
Wat je nooit snapt.
Graag opbouwende kritiek of andere reacties
quote:Je legt me in je schoot
Je laat me dromen
En ik ontwaak
- In een omhelzing van huid
Haar en zonnestralen -
Vraag je me niets meer
Dan de liefde
Nooit elders te halen
De-oneven-2
Je bent meer van de objectieve kwaliteitsschaal?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:20 schreef Lamon het volgende:
[..]
Kleinkunst-academie gedaan? Want dat zou precies bij een dergelijk commentaar passen...
Respectloos semi-intellectueel geneuzel...
Andere gedichten wegen op een eigen beperkte subjectieve kwaliteitsschaal is zo ongelooflijk pretentieus, blech...
Kort maar krachtig.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:35 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
HET ZOU DOM ZIJN OM DAT IN DE WIND TE SLAAN NATUURLIJK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |