quote:
check mijn posthistory, minstens de helft van mijn geopende topics gaat op slotquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:24 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lol...vond het nog wel meevallen...ik heb ze erger gezien!!!
Kan geen vriendin krijgen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:24 schreef Sjoegerd het volgende:
Ünser mod is snel met slotjes vanavond... Had ik een kwalitatief topic afgeleverd, gaat ie op slot
Welke andersquote:
Het is ook een kwaliteitstopicquote:
idd we kunnen ook alvast het GM-topic openenquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:35 schreef rulerofdeath het volgende:
het is wel erg vroeg nacht onie
Doe ff danquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:38 schreef ajf het volgende:
[..]
idd we kunnen ook alvast het GM-topic openen
Bespaar je de moeite.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:38 schreef ajf het volgende:
[..]
denk niet dat cerror dat waardeertquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:38 schreef ajf het volgende:
[..]
of Ludoquote:
Zit ik voor niets de nieuwe topiclijst te refreshen.quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:53 schreef paultjuhhh het volgende:
Zo ik ben weer klaar met topics openen, moest ff mn aantal halen snel voor 12en
Lubaquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:34 schreef Kali-Mist1 het volgende:
maar dit topic is niks zonder:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tjah, ik ben niet zo'n kutuserquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zit ik voor niets de nieuwe topiclijst te refreshen.
godverquote:
Ik was het ook niet van planquote:
best welquote:
quote:Op maandag 15 september 2008 00:10 schreef LudoSanders het volgende:
Koop een lolly en ga het vieren.
quote:
Als ik de volgende keer weer doe wat je vraagt, wens je me dan een dodelijke ziekte toe?quote:Op woensdag 17 september 2008 00:11 schreef LudoSanders het volgende:
Mij interesseert het geen fuck. Wanneer hij nu vast bleef steken in je strottenhoofd had ik het topic toegejuicht.
Ik geloof niet dat ik om een kuttopic daarover vroeg.quote:Op woensdag 17 september 2008 00:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als ik de volgende keer weer doe wat je vraagt, wens je me dan een dodelijke ziekte toe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |