Cartman.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:52 schreef borisz het volgende:
[..]
V Velsen
Kant
Van Bommel
Wie is je favoriet ?
Dat was ruim 4 jaar voor ik in de maak ging...quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die is ook leuk![]()
1979
![]()
Toen ging ik voor het eerst naar de kleuterschool...
2xquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:52 schreef -Hans- het volgende:
3FM heeft vandaag eindelijk officieel naar buiten gebracht dat Claudia de opvolger is van Dolf.. Ben benieuwd hoe haar nieuwe programma zal klinken.
Ik niet.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:52 schreef -Hans- het volgende:
3FM heeft vandaag eindelijk officieel naar buiten gebracht dat Claudia de opvolger is van Dolf.. Ben benieuwd hoe haar nieuwe programma zal klinken.
Net een jaar, voor een mooi jaar.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mooi jaar, mijn geboortejaar
Ik heb hem ooit gehoord bij ASOT, toch best grappig was het. Al zal ik hem niet zo snel meer opzetten.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:53 schreef Litton-Lane het volgende:
In het vorige topic had iemand het over een nummer van Ben Liebrand van een uur.
Die moet ik hier nog ergens hebben. Dat is inderdaad geen mix. Echt een toevoeging aan mijn collectie vond ik het niet, maar toch..
Kudquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:52 schreef -Hans- het volgende:
Claudia is wel ok, maar om daar nou Dolf voor op te offerenquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:52 schreef -Hans- het volgende:
Heb wel een pallet van zijn jaar mixenquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb hem ooit gehoord bij ASOT, toch best grappig was het. Al zal ik hem niet zo snel meer opzetten.
Molucair 1 ofzo .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |