quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:10 schreef parapono het volgende:
Windows schrijf je. Kan ik t op mijn Asus eee701 met windows xp gebruiken? Mvg parapono
Ja, dus.quote:Bamboo - System Requirements
Platform PC or Macintosh
Operating System Requires computer running Windows 2000, XP, or Vista (32 or 64-bit) or a Macintosh running Mac OS X 10.3.9+, Intel or PowerPC Processor
Other Also requires color display, powered USB port, and CD/DVD drive
Staat genoteerd.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:22 schreef parapono het volgende:
@donroyco bedankt, dat was de hele vraag. Mac ook leek me zo'n debiele vraag, asus erbij gesleept, maar ik wil m voor mijn Mac. @ Ts Ik bied 55 euro excl mvg parapono
ja.quote:Op donderdag 18 september 2008 15:43 schreef santax het volgende:
Heej Rutger, is dit de MTE-450/K-NL toevallig? Ik denk het haast van wel, maar zie het nergens staan.
De nieuwprijs van 65 euro is excl. btw en excl etui. (en die is 15 euro excl. btw)quote:Op donderdag 18 september 2008 21:57 schreef santax het volgende:
ik vind hem wel interessant, maar gezien de nieuwprijs van 65 euro (en erger nog, 54.46 dollar) twijfel ik...
Goed dat ie in de states zoveel goedkoper is kun jij niets aan doen, maar 60 euro voor iets waarvan ik niet zeker weet of ik garantie kan claimen vind een beetje eng... Ik weet niet of je nog iets met je prijs kunt doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |