pff ik kan wel wat beters bedenken denk ik...quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Gefeliciteerd! Je moet wel ff je creditcard gegevens achterlaten trouwens.
Oude en bekende scam.
ja zeg, IK heb het niet bedacht.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:10 schreef Amokzaaier het volgende:
pff ik kan wel wat beters bedenken denk ik...
Je ouders hadden je moeten afranselen. Ik heb geen medelijden met mensen die voor elke truc vallen, ongeacht de leeftijd.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:02 schreef muay-toy het volgende:
Ik kreeg ook zo'n telefoontje toen ik een jaar of 14 was![]()
Ik heb toen serieus mijn adres gegeven en mijn ouders verteld dat er een amerikaan belde!
Volgens mij was de telefoonrekening ondertussen al verdubbeld.
Ik heb mijn moeder ook voor een financieel risico behoed.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Gefeliciteerd! Je moet wel ff je creditcard gegevens achterlaten trouwens.
Oude en bekende scam.
Dit is op zichzelf al een topic waardig.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb mijn moeder ook voor een financieel risico behoed.
Een Ierse loterij (Camelot, red.) had haar namelijk uitgekozen als winnares, maar toen ik de grammaticale fouten in de brief ontdekte wist ik wel beter.
wat goed van jou zeg.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Een Ierse loterij (Camelot, red.) had haar namelijk uitgekozen als winnares, maar toen ik de grammaticale fouten in de brief ontdekte wist ik wel beter.
Je Engels is misschien niet zo goed als je zelf denkt en je moeder had echt rijk kunnen zijnquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
lol debiel. Leg eens uit hoe dat technisch werkt dan. Volgens mij is dat onmogelijkquote:Op woensdag 17 september 2008 09:03 schreef Renesite het volgende:
Gefeliciteerd dat je nu voor 5 euro per minuut een telefoontje hebt opgenomen!
Hoezo verdubbeld, had je hem soms teruggebeld?quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:02 schreef muay-toy het volgende:
Ik kreeg ook zo'n telefoontje toen ik een jaar of 14 was![]()
Ik heb toen serieus mijn adres gegeven en mijn ouders verteld dat er een amerikaan belde!
Volgens mij was de telefoonrekening ondertussen al verdubbeld.
Hoeft ook niet. Volgensmij is et meer zoiets dat ze dan alles invullen ofzo en dan alleen telefonisch toestemming moeten krijgen door een 9 in te toetsen en dat ze dat dan vragen.quote:Op woensdag 17 september 2008 10:47 schreef ach het volgende:
[..]
Hoezo verdubbeld, had je hem soms teruggebeld?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |