Ja hallo, dan kun je ook wel je pukkels in de trein uitdrukken, je in de trein aftrekken/vingeren, lekker gaan schijten in de trein, ect.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:41 schreef Fatty het volgende:
je ziet het verkeerd, tis gewoon zeer efficient, je zit je toch in de trein te vervelen, dus kan je je opmaken, hoef je het thuis niet te doen en kan je langer slapen... zeg niet dat het niet kut ismaar als je er over nadenkt is het wel slim bedacht
hehehe
Samenvatting: ts kan er niet mee omgaan en klacht ongegrond
Mensen die zich scheel betalen aan benzine terwijl ik gratis reisquote:
check, check, check, check, wat is ect?quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja hallo, dan kun je ook wel je pukkels in de trein uitdrukken, je in de trein aftrekken/vingeren, lekker gaan schijten in de trein, ect.
gatverdammequote:Op dinsdag 16 september 2008 20:43 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
check, check, check, check, wat is ect?
Zegt km vergoeding je iets?quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mensen die zich scheel betalen aan benzine terwijl ik gratis reis
Mensen die in de file staan terwijl ik lekker door raasquote:
dat dus. Vrij triest.quote:
Ik vind dat echt serieus ZO debiel. Waarom niet een minuut eerder opstaan, ga je er dood aan?quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:47 schreef MarMar het volgende:
* MarMar doet dat ook wel es..
Njah idd, make uppen ga ik echt geen minuut eerder voor opstaan als ik et al doeDAT vind ik namelijk nog veel truttiger.
Lekker puh!
File?quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mensen die in de file staan terwijl ik lekker door raas
quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:50 schreef Chriz2k het volgende:
TS ziet er prima uit en snapt niet dat mensen make up nodig hebben om er prima uit te zien.
*mee eensch isquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:50 schreef Chriz2k het volgende:
TS is jaloers omdat ze zeer lelijk is en zelfs make-up dat niet meer kan verhelpen.
Maar dat geloven die meisjes niet.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:52 schreef Deliah het volgende:
Waarom uberhaupt make-up opdoen, goed verzorgde huid ziet er vaak zoveel mooier uit.
Nah jah, efficiënt tijdsbestedenquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind dat echt serieus ZO debiel. Waarom niet een minuut eerder opstaan, ga je er dood aan?
Maar die lui uit mn OP die doen ook niet 1x ff snel alles erop. Nee die zijn per ding 10 min bezig
HAHAHAHAHAHAHAHA. God, hoevaak zijn die foto's toch wel niet langs geweest. Kunnen de kinderen ook nog wat nieuws verzinnen?quote:
Omdat ik er naar moet kijken. Dus ik erger me. Is hetzelfde als vanmiddag toen 1 of andere aso een ruft in die trein liet. En meurenquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:54 schreef MarMar het volgende:
[..]
Nah jah, efficiënt tijdsbestedenals ik meer dan een uur trein, heb ik daar tijd genoeg om te doden. Ik lees dan daarna wel een intelligent boek om het evenwicht te bewaren
Ik vind het overigens idioter om je te ergeren aan wat andere mensen doen, tenzij het iets is met geluidsoverlast ofzo.. why care?
Post dan es wat pics van jezelf? mag best wat hoerig zijn hoorquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHA. God, hoevaak zijn die foto's toch wel niet langs geweest. Kunnen de kinderen ook nog wat nieuws verzinnen?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:55 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Post dan es wat pics van jezelf? mag best wat hoerig zijn hoor
Hee, dat zijn heul geen hangersquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
daar, mn tieten. Nu weer ontopic?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:52 schreef Deliah het volgende:
Waarom uberhaupt make-up opdoen, goed verzorgde huid ziet er vaak zoveel mooier uit.
Nee, dat klopt.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:57 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Hee, dat zijn heul geen hangers![]()
HOAX
Ah, ik ben niet de enige!quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:57 schreef Viking84 het volgende:
Eensch met TS.
Das fucked jaquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omdat ik er naar moet kijken. Dus ik erger me. Is hetzelfde als vanmiddag toen 1 of andere aso een ruft in die trein liet. En meuren
Ja, wel als je er tegenover zit. Weerspiegeling van het raamquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:04 schreef MarMar het volgende:
[..]
Das fucked ja
Maarreh MOET kijken?
Der was maar één keer in een trein dat ik naar een breezerchik MOEST kijken..
Die ging luidkeels een gesprek voeren met een breezerdinnetje met der mobieltje..
Uitgebreid vertellen over der mislukte boobjob, de linker was groter en de tepels waren niet op 1 lijn enzo..
njah dan MOET je kijken om te tjekken of ze idd van maat verschillen
otherwise kijk ik meestal gewoon naar buiten en als ik met mn gezinnetje reis heb ik heul geen tijd voor mooimakerij
checkquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:09 schreef Salvad0R het volgende:
TS is gewoon jaloers.
En ja, TS is lelijk .
Vandaar geen foto's van haar harses in dr fotoboek.
NEXT !
quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:09 schreef Salvad0R het volgende:
TS is gewoon jaloers.
En ja, TS is lelijk .
Vandaar geen foto's van haar harses in dr fotoboek.
NEXT !
Een lelijke face past niet echt bij zulke strakke tietenquote:
Beter dan mensen die hun nagels tot bloedens toe afbijtenquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:10 schreef BB-boy het volgende:
Vandaag zat er een chinees zijn nagels te knippen in de trein.
Raar volk [ afbeelding ]
Strak?quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Een lelijke face past niet echt bij zulke strakke tieten
quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Een lelijke face past wel echt bij zulke hang tieten
Check #2quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:12 schreef Salvad0R het volgende:
Een echt lekker wijf hoeft zich niet in rare posities te wringen om nog een beetje representatief op de foto te kunnen.
Het is inderdaad altijd leuk om te zien hoe iemand z'n neus leegvreet in de weerspiegeling van de ruitquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:23 schreef Stoomtrein het volgende:
Ik verveel me altijd dood in de trein, altijd wel lachen om mee te luisten met telefoongesprek of kijken wat iemand doet in de weerspiegling van de ruit...
ja nou tof, ik keek vanmiddag tegen een neuspeuterend ranswijf aanquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:23 schreef Stoomtrein het volgende:
Ik verveel me altijd dood in de trein, altijd wel lachen om mee te luisten met telefoongesprek of kijken wat iemand doet in de weerspiegling van de ruit...
Das minder fijn.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja nou tof, ik keek vanmiddag tegen een neuspeuterend ranswijf aan
Doe je daar 15 min. over?quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:34 schreef Trafasi het volgende:
ik doe mijn mascara + wat oogpotlood ook in de trein op...
Kan ik mooi 15 minuten langer slapen, en besteed mijn reistijd nutig
Als je het in de trein gaat doen vast welquote:
Nu je het zegt ik heb het wel is in de auto gedaan, duurde idd een stuk langer dan normaal.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:41 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Als je het in de trein gaat doen vast weldoe je het gewoon thuis ben je in 2 minuten klaar...
whehehequote:Op dinsdag 16 september 2008 20:50 schreef Chriz2k het volgende:
TS is jaloers omdat ze zeer lelijk is en zelfs make-up dat niet meer kan verhelpen.
Je zat bij TS in de treinquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:10 schreef Allure_ het volgende:
Wat een onzin. Een paar dagen geleden zat in een coupe met zo'n achterlijke kut die me de hele tijd ging aanstaren omdat ik even wat labello opsmeerde, en checkte of mijn prachtige mascara nog goed zat. Gaf ze me zo'n blik van ' jezus snol, ben je bang dat er 1 wimpertje de verkeerde kant uitsteekt?'.
Aan dat soort hatelijke wijven valt gewoon uberhaupt al niks meer te verbeteren en gaan ze andere chicks maar bashen. Vrij kansloos. Nou goed, de volgende keer steek ik een eyeliner potloodje in d'r oog.
Het was een chinese vier-ogende hoer. Wel een typische fokker eigenlijkquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:19 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Je zat bij TS in de trein
Mag ik je aanraken?
dat dusquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het was een chinese vier-ogende hoer. Wel een typische fokker eigenlijk.
Ts is heteroquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:30 schreef Dr.Crane het volgende:
TS valt op lelijke onverzorgde alto-wijven.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:10 schreef Allure_ het volgende:
Wat een onzin. Een paar dagen geleden zat in een coupe met zo'n achterlijke kut die me de hele tijd ging aanstaren omdat ik even wat labello opsmeerde, en checkte of mijn prachtige mascara nog goed zat. Gaf ze me zo'n blik van ' jezus snol, ben je bang dat er 1 wimpertje de verkeerde kant uitsteekt?'.
Aan dat soort hatelijke wijven valt gewoon uberhaupt al niks meer te verbeteren en gaan ze andere chicks maar bashen. Vrij kansloos. Nou goed, de volgende keer steek ik een eyeliner potloodje in d'r oog.
Deze liegt, laten we haar opsluiten.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:57 schreef Viking84 het volgende:
Eensch met TS.
Waarom niet ?quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja hallo, dan kun je ook wel je pukkels in de trein uitdrukken, je in de trein aftrekken/vingeren, lekker gaan schijten in de trein, ect.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:39 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Deze liegt, laten we haar opsluiten.
Perfecte samenvattingquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:45 schreef JanusAnus het volgende:
Even alle details erbij voor volledige beeldvorming.
Overal zaten drie of zelfs vier mensen, maar TS zat in haar eentje, vanwege de penetrante lichaamsgeur die zij verspreidt. Kleine kraaloogjes in een zee van vettige huid keken andere passagiers zeer doordringend aan. Soms keek ze wel minutenlang naar hetzelfde persoon, omdat ze ervan geniet om mensen zich ongemakkelijk te zien voelen. Het meest genoot ze als iemand die expres de andere kant op aan het kijken was het toch niet kon laten om even te checken of dat smerige mormel in dat vaalgroene shirt met tijgerprint hem nog aan het aanstaren was.
Maar toen viel haar oog op het meisje. Ravenzwart haar en en gezichtje als een engeltje. Het mormel had direct een hekel aan haar. Die meisjes die het altijd leuker hebben dan zij, die meisjes die door iedereen aardig gevonden worden, dat zijn degenen die zij vanuit het diepst van haar hart haat. De mensen naar wie de jongens stiekem gluren, in plaats van dat ze met een van afschuw vertrokken gezicht de andere kant op kijken.
Hoe durven ze.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:45 schreef JanusAnus het volgende:
Overal zaten drie of zelfs vier mensen, maar TS zat in haar eentje, vanwege de penetrante lichaamsgeur die zij verspreidt. Kleine kraaloogjes in een zee van vettige huid keken andere passagiers zeer doordringend aan. Soms keek ze wel minutenlang naar hetzelfde persoon, omdat ze ervan geniet om mensen zich ongemakkelijk te zien voelen. Het meest genoot ze als iemand die expres de andere kant op aan het kijken was het toch niet kon laten om even te checken of dat smerige mormel in dat vaalgroene shirt met tijgerprint hem nog aan het aanstaren was.
Maar toen viel haar oog op het meisje. Ravenzwart haar en en gezichtje als een engeltje. Het mormel had direct een hekel aan haar. Die meisjes die het altijd leuker hebben dan zij, die meisjes die door iedereen aardig gevonden worden, dat zijn degenen die zij vanuit het diepst van haar hart haat. De mensen naar wie de jongens stiekem gluren, in plaats van dat ze met een van afschuw vertrokken gezicht de andere kant op kijken.
Hoe durven ze.
Mensen die naar school moeten, maar geen rijbewijs hebbenquote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:39 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Deze liegt, laten we haar opsluiten.
Of in een wisselstraat.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:00 schreef Ofyles2 het volgende:
Het leukste moment is wanneer de machinist de maximumsnelheid overtreedt en vervolgens een noodremming inzet._O-
Je had het niet mooier kunnen verwoorden.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:45 schreef JanusAnus het volgende:
Hoe durven ze.
Weet niet of je dit al wist maar OV is niet gratis hoor, die OV kaart van jou wordt betaald door diezelfde mensen waar je nu op probeert af te geven. Zorg nou maar eerst eens dat je je studie haalt, anders zul je nog wel zien wat die OV kaart van je precies kost. Pukkel.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mensen die zich scheel betalen aan benzine terwijl ik gratis reis
Die mensen waar ik op af geef, hebben gewoon een kaartje uit de automaat gekocht hoorquote:Op woensdag 17 september 2008 16:30 schreef Optimus_P. het volgende:
[..]
Weet niet of je dit al wist maar OV is niet gratis hoor, die OV kaart van jou wordt betaald door diezelfde mensen waar je nu op probeert af te geven. Zorg nou maar eerst eens dat je je studie haalt, anders zul je nog wel zien wat die OV kaart van je precies kost. Pukkel.
14.gifquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:45 schreef JanusAnus het volgende:
Overal zaten drie of zelfs vier mensen, maar TS zat in haar eentje, vanwege de penetrante lichaamsgeur die zij verspreidt de rust die TS dan heeft om heerlijk te kunnen studeren. Kleine kraaloogjes in een zee van vettige huid[s] Mooie blauwe ogen keken andere passagiers zeer doordringend aan. Soms keek ze wel minutenlang naar hetzelfde persoon, [/s]omdat ze ervan geniet om mensen zich ongemakkelijk te zien voelen[/s] Om zich af te vragen hoe zulke debielen zich in de trein durven te vertonen. Niet enkel in de trein, maar uberhaupt in het openbaar. Het meest genoot ze als iemand die expres de andere kant op aan het kijken was het toch niet kon laten om even te checken of dat smerige mormel in dat vaalgroene shirt met tijgerprint die mooie blauwe ogen hem nog aan het aanstaren was waren, zichzelf afvragend wtf zij toch aan het doen was.
Maar toen viel haar oog op het meisje. Ravenzwart roze haar en en gezichtje als een engeltje schaap. Het mormel de mooie blauwe ogen had(den) direct een hekel aan haar. Die meisjes die het altijd leuker hebben dan zij, die meisjes die door iedereen aardig gevonden worden, die zo arrogant mogelijk in een spiegeltje kijken zich druk bezig trachtend op te maken. dat zijn degenen die zij vanuit het diepst van haar hart haat. De mensen naar wie de jongens stiekem gluren keihard uitlachen, in plaats van dat ze met een van afschuw vertrokken zeer vriendelijk gezicht de andere kant op kijken. vragen of de stoel naast je bezet is.
Hoe durven ze.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:45 schreef JanusAnus het volgende:
Hoe durven ze.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:38 schreef Qwea het volgende:
Ik weet niet of ik de enige ben die zich hier aan ergert, maar regelmatig dan komt het voor dat er zo'n trein breezah sletje zich uitgebreid in de trein zit op te maken. Wat mascara hier, wat lippenstift daar, wat foundation hier, wat lip gloss daar ect.
Ik erger me er echt kapot aan. Hoe ze hoogstens arrogant in dat spiegeltje zitten te loeren, met zichzelf fruttend.
Hebben die mensen geen spiegel thuis? Zijn ze zo lui dat ze later opstaan en zich maar in de trein opmaken? Hell, het is toch geen gezicht om je eigen zo voor lul in een trein te zetten
edit : HAHAHAHAHAHAHAHAHA TS KAN ER NIET MEE OMGAAN! (hebben we dat gelijk gehad)
prachtigquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:45 schreef JanusAnus het volgende:
Hoe durven ze.
je bent gewoon irl ook een rottige troll, geef het maar toequote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 06:52 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
je bent gewoon irl ook een rottige troll, geef het maar toe
Herkenbaar, ik had er laatst 1tje tegenover me zitten en toen ging er een andere dame naast me zitten en begon haar nagels te vijlen de hele fucking treinrit! asociale mensenquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:38 schreef Qwea het volgende:
Ik weet niet of ik de enige ben die zich hier aan ergert, maar regelmatig dan komt het voor dat er zo'n trein breezah sletje zich uitgebreid in de trein zit op te maken. Wat mascara hier, wat lippenstift daar, wat foundation hier, wat lip gloss daar ect.
Ik erger me er echt kapot aan. Hoe ze hoogstens arrogant in dat spiegeltje zitten te loeren, met zichzelf fruttend.
Hebben die mensen geen spiegel thuis? Zijn ze zo lui dat ze later opstaan en zich maar in de trein opmaken? Hell, het is toch geen gezicht om je eigen zo voor lul in een trein te zetten
edit : HAHAHAHAHAHAHAHAHA TS KAN ER NIET MEE OMGAAN! (hebben we dat gelijk gehad)
Het is simpelweg asociaal om je hygiene in de trein op orde te brengen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:54 schreef MarMar het volgende:
[..]
Nah jah, efficiënt tijdsbestedenals ik meer dan een uur trein, heb ik daar tijd genoeg om te doden. Ik lees dan daarna wel een intelligent boek om het evenwicht te bewaren
Ik vind het overigens idioter om je te ergeren aan wat andere mensen doen, tenzij het iets is met geluidsoverlast ofzo.. why care?
Make-up heeft anders niks met hygiëne te maken.quote:Op donderdag 18 september 2008 15:32 schreef jmdeking het volgende:
[..]
Het is simpelweg asociaal om je hygiene in de trein op orde te brengen.
kloptquote:Op donderdag 18 september 2008 06:52 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
je bent gewoon irl ook een rottige troll, geef het maar toe
Nee joh, geintjequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |