Ik heb toestemming!quote:
We zijn niet achterlijk hoorquote:kwart voor negen naar school 8:45 dus, want ik moest dus zo om vijf over negen beginnen das dus 9:05
Ik ken het, gewoon huiswerk maken ofzo in dat uurquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:36 schreef Vierkantblokje het volgende:
Zo he daar ben ik weer.
Zo ik ging zo met veel plezier om kwart voor negen naar school 8:45 dus, want ik moest dus zo om vijf over negen beginnen das dus 9:05. hardstikke leuk vond ik dat want dat betekent dat ik dus het 2e begint en das natuurlijk veel beter dan het eerste uur maar wel slechter dan het derde uur beginnen.
Ik kwam dus zo aan en loop zo naar dat lokaal. ik zo zitten op een stoel in dat lokaal mijn nederlandse boekjes pakken want ik had dus zulks een Niederlandische les. dat mensch kwam zo te laat dus mijn bui was zo iets minder vrolijk geworden. En dan gaat ze opeens zo vertellen dan we een soort van debat/discussie ding gingen doen ofzo. En de halve klas moest dus zo blijven zitten en de andere helft mocht weg want anders was het te druk in de klas!? en ik mocht dus zo uit de klas gaan. En met mijn goeie mentaliteit ben ik lekker niks gaan doen/slapen.
Conclusie: Ik ben fucking voor niks om kwart voor negen naar school gegaan terwijl ik ook gewoon een uurtje later kon komen!, door mijn vervelende docent die dat zo niet fftjes eerder kon zeggen jeweets aight !?
Klacht: zie conlusie.
Samenvatting:
[ afbeelding ]
hahahahahaquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:19 schreef BlackStar2k het volgende:
[..]
Ik ken het, gewoon huiswerk maken ofzo in dat uur
ga in een hoekje zitten terwijl je tokio hotel luister, kjenker emo.quote:
Waar vandaan?quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:36 schreef Vierkantblokje het volgende:
Zo he daar ben ik weer.
hoe precies?quote:Zo ik ging zo
Hoe?quote:met veel plezier om kwart voor negen naar school 8:45 dus, want ik moest dus zo
Probeer deze zin woordenbrij eens in vier of vijf zinnen te hakken. Lukt best.quote:om vijf over negen beginnen das dus 9:05. hardstikke leuk vond ik dat want dat betekent dat ik dus het 2e begint en das natuurlijk veel beter dan het eerste uur maar wel slechter dan het derde uur beginnen.
Hoe, hoe en hoe?quote:Ik kwam dus zo aan en loop zo naar dat lokaal. ik zo zitten op een stoel
quote:woordenbrij
ok!quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:46 schreef kraakhelder het volgende:
[..]
ga in een hoekje zitten terwijl je tokio hotel luister, kjenker emo.
Heb jij iets anders in je leven naast je opleiding? Een vriendin ofzo?quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:37 schreef Emimich het volgende:
Ga eens heel rap naar het MBO.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |