quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:02 schreef Gupje het volgende:
[ afbeelding ]
Vind deze best vet staan bij meisjes!
In Oostenrijk op de piste na 12 halve liters neem ik het nogmaals in overweging...quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:02 schreef Gupje het volgende:
[ afbeelding ]
*proest*quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:11 schreef Hephaistos. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap inderdaad wel dat je je ergert aan wansmaak, gezien de stijl-iconen waar je mee omgaat.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:02 schreef Gupje het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat in Almelo?quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:11 schreef Hephaistos. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap inderdaad wel dat je je ergert aan wansmaak, gezien de stijl-iconen waar je mee omgaat.
Onur? Zijt het gij echt?quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:02 schreef Gupje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga verdomme niet dat hele topic lezen ja!!!quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als ze geen laarzen aanhebben?
HAHAHAHAhAAA, TS IS GEPWND WIE UNNE NOOB!!!1111!11111quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:11 schreef Hephaistos. het volgende:
[ afbeelding ]
In jouw dorp kennen ze het fenomeen spijkerbroek en/of donkere jas niet?quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:11 schreef Hephaistos. het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zou best goed kunnen als ik de achtergrond zo zie.quote:
Is op Almelo CS genomen jah.quote:Op woensdag 17 september 2008 00:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat zou best goed kunnen als ik de achtergrond zo zie.
Stinkzweetvoeten.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:22 schreef Trafasi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
No need for more words...
Dat dusquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:02 schreef Gupje het volgende:
[ afbeelding ]
door de hoeveelheid breezers en passoa en rode wodka red bull is ook de smaak uit de hersenen verdwenen..quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:00 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Dat er weer langzaam minder witte broeken en korte rokjes te zien zijn is tot daar aan toe. Ik was allang blij dat het nu ook te koud begint te worden voor de Crocs. Al zullen de echte die-hards zich natuurlijk niet schamen en er gewoon wat witte sportsokken onder aantrekken. Geen smaak is immers geen smaak.
De crocs:[ afbeelding ]
Puur voet verdriet...![]()
Nu loopt de helft van de breezahs echter met deze pantoffels...
[ afbeelding ]![]()
Trek dan gewoon direct een overal aan...![]()
Hamvraag: Wat is er mis met normaal schoeisel?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:11 schreef Hephaistos. het volgende:
[ afbeelding ]
wtfquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:22 schreef Trafasi het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen met zweetvoeten, lees CROC dragers...quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:48 schreef boskameel het volgende:
[..]
wtf![]()
wie koopt er nou een schoen met een stuk eruit
![]()
Lijkt er wel op inderdaad.quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:20 schreef Agiath het volgende:
Ik draag altijd deze in de winter!
[ afbeelding ]
En vrouwen met deze schoenen aan zijn dan wel weer geil.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:22 schreef Trafasi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hee niks tegen Lutjebroek hequote:Op dinsdag 16 september 2008 23:40 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
In jouw dorp kennen ze het fenomeen spijkerbroek en/of donkere jas niet?
All-stars, sneakers en leren schoenen zijn jouw onbekend...
Wellicht dat men in Lutjebroek ook eens met dat gebrei moet stoppen
Stuk verdriet...
Fagget !quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:20 schreef Agiath het volgende:
Ik draag altijd deze in de winter!
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |