quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:02 schreef Gupje het volgende:
[ afbeelding ]
Vind deze best vet staan bij meisjes!
In Oostenrijk op de piste na 12 halve liters neem ik het nogmaals in overweging...quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:02 schreef Gupje het volgende:
[ afbeelding ]
*proest*quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:11 schreef Hephaistos. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap inderdaad wel dat je je ergert aan wansmaak, gezien de stijl-iconen waar je mee omgaat.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:02 schreef Gupje het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat in Almelo?quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:11 schreef Hephaistos. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap inderdaad wel dat je je ergert aan wansmaak, gezien de stijl-iconen waar je mee omgaat.
Onur? Zijt het gij echt?quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:02 schreef Gupje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga verdomme niet dat hele topic lezen ja!!!quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als ze geen laarzen aanhebben?
HAHAHAHAhAAA, TS IS GEPWND WIE UNNE NOOB!!!1111!11111quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:11 schreef Hephaistos. het volgende:
[ afbeelding ]
In jouw dorp kennen ze het fenomeen spijkerbroek en/of donkere jas niet?quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:11 schreef Hephaistos. het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zou best goed kunnen als ik de achtergrond zo zie.quote:
Is op Almelo CS genomen jah.quote:Op woensdag 17 september 2008 00:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat zou best goed kunnen als ik de achtergrond zo zie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |